Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To tylko mała prowokacja.... ;)

 

Oczywiście, że każdy ma prawo zarabiać w taki sposób, jak mu pasuje. Nie chodzi tu o zawiść, tylko o pewnego rodzaju zjawisko.

 

Co do możliwości interfejsów, nie wiem, czy to uzasadnia różnicę w cenie.... Ale to akurat nie moja sprawa.

 

Wszyscy czytający ten wątek już wiedzą, że do używania GT1, Dis, SSS, INPA, etc. wystarczy nawet najprostszy interfejs OBD (byle tylko auto "rozumiało" protokół) lub ADS dla starszych. Schemat prawie powszechnie dostępny, wsady do scalaków również, koszt części niewielki.

 

Tak na marginesie właśnie dostałem informację o wysyłce paczki z interfejsem i dokumentację, zatem wkrótce starsze auta przestaną być twierdzą nie do zdobycia.... :)

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam

A jaka jest róznica miedzy:

http://moto.allegro.pl/item370177393_interfejs_bmw_inpa_5_04_ads_ds2.html

a tym

http://moto.allegro.pl/item370189984_bmw_gt1_v52_v39_inpa_ediabas_ea80.html

Chyba tylko soft bo wedlug foto interfejs jest ten sam.

Pozdrawiam

 

No i jeszcze w cenie....

 

Robson, dzięki Twojej pomocy SSS ruszył. Wkrótce będę próbował go użyć do kodowania e39 na okoliczność upgradu oświetlenia (xenon). Wtedy zobaczymy, jak działa. Ale, już na starcie widać, że szybkość działania nie będzie najmocniejszą stroną tego systemu (w porównaniu z NCS Express).

 

Ok super że ruszyło !

Jak coś potestujesz to napisz.

 

Zgadza się szybkość nie jest powalająca - a może ktoś ma "SSS oryginal BMW" to niech sie pochwali co do szybkości działania (może być też informacja z BMW Polska :mrgreen: bo powinni pomagać użytkownikom samochodów BMW)

 

Informacja oczywiście tylko i wyłącznie w celach edukacyjnych :cool2:

rOBSOnX u mnie też dzięki Twojej poprawce zadziałało , WIELKIE DZIĘKI !!! :modlitwa: tzn: co najmniej SSS widzi głowicę (virtualną) z autkiem jeszcze nie miałem okazji potestować ale w dniach najbliższych na pewno będzie okazja jak wrócę do pracy z urlopu. Jedno tylko pytanko czy i u ciebie w prawym górnym rogu jest ciągle pokazywane napięcie zapłonu bez względu na to czy jest zapłon włączony czy nie? To może czasami uniemożliwić programowanie np w E60 CAS-a, gdyż tam domaga się wyłączenia zapłonu. A co do prędkości SSS-a orginalnego to też chodzi jak żółw w poruwnaniu z NCS, ale ma jedną wielką zaletę gdy musisz zrobić z jakiegoś tam błedu programowego aktualizace softu kompletnego samochodu np w E60 czy E65 E90 to wbijasz upgrade i leci a za pomocą Winkfp to poszukiwanie jaki soft do kturego sterownika dopasować może doprowadzić do obłędu! Choć i Winkfp ma zalety których nie wykonasz SSS-em np. zmiana w sterowniku używce numeru nadwozia.

Pozdro!

Jeszcze raz dzięki!!!

Opublikowano
Winkfp ma zalety których nie wykonasz SSS-em np. zmiana w sterowniku używce numeru nadwozia.

 

No właśnie. W jaki sposób zmienić numer nadwozia w sterowniku ?

Macie jakiś tutorial ?

Opublikowano
Winkfp ma zalety których nie wykonasz SSS-em np. zmiana w sterowniku używce numeru nadwozia.

 

No właśnie. W jaki sposób zmienić numer nadwozia w sterowniku ?

Macie jakiś tutorial ?

 

Jaki samochód i w jakim sterowniku?

Opublikowano
E60 2007, szyberdach.

 

za pomocą programu winkfp. Tylko jeśli samochód po 03 2007 potrzebny interfejs do can, poniżej tej daty interfejs obd. Zczytujesz w inpie jaki masz numer programu w sterowniku szyberdachu i odpalasz winkfp, wyszukujesz komfort modu , szukasz shd, numer softu który spisałeś z inpy, klikasz ok, powrót , klikasz na numer nadwozia , wpisujesz jaki potrzebujesz i klikasz programuj. Po sprawie , sterownik zostanie przeszflaszowany i wpisany nr nadwozia, potem jeszcze trzeba go zakodować programem ncsexper. Gotowe!!! :)

Opublikowano
E60 2007, szyberdach.

 

za pomocą programu winkfp. Tylko jeśli samochód po 03 2007 potrzebny interfejs do can, poniżej tej daty interfejs obd. Zczytujesz w inpie jaki masz numer programu w sterowniku szyberdachu i odpalasz winkfp, wyszukujesz komfort modu , szukasz shd, numer softu który spisałeś z inpy, klikasz ok, powrót , klikasz na numer nadwozia , wpisujesz jaki potrzebujesz i klikasz programuj. Po sprawie , sterownik zostanie przeszflaszowany i wpisany nr nadwozia, potem jeszcze trzeba go zakodować programem ncsexper. Gotowe!!! :)

 

Rikardo wielkie brawa :clap: :clap: :clap:

Jednak są mądrzy a za razem życzliwi ludzie w Polsce - rzadko się to zdarza, a czasami przestaję nawet w to wierzyć !!!

Podbudowałeś mnie na duchu - DZIĘKI !!!

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Rikardo wielkie brawa :clap: :clap: :clap:

Jednak są mądrzy a za razem życzliwi ludzie w Polsce - rzadko się to zdarza, a czasami przestaję nawet w to wierzyć !!!

Podbudowałeś mnie na duchu - DZIĘKI !!!

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

rOBSOnX

Jak słusznie już na tym forum wspomniałeś NALEZY SOBIE POMAGAĆ!!!

Ja również korzystałem z doświadczeń innych w postawieniu DIS-a (bmwecu.org) , jak i SSS - rOBSOnX!!! Czemu nie pomóc innym??? Choć jak wszyscy dokładnie wiemy to u nas osobliwość. :cry: Bywają jednak i wyjątki , do których i Ty z pewnością się zaliczasz :D Trza dawać przykład! Może kiedyś i ta Polska przypadłość ulegnie zmianie.

Opublikowano
Podłącze sie do tematu WINkfp,a przy okazji również chciałem podziękować rOBSOnX za pomoc przy GT1 :modlitwa: .Czy w taki sam sposób można zmienić numery nadwozia w satelitach poduszek?
Opublikowano

Witam wszystkich,

Wlasnie zlozylem interfejs mam pytanka odnosnie easy DIS i prosze o pomoc jezeli to mozliwe

 

1 IFH jest uruchomiony I EDIABAS, easy dis 1.0

2 Po zainstalowaniu programu nie mam zapalonych zadnych lampek

3 [/b]Po uruchomieniu Emulatora glowicy pojawiaja sie lampki pod glowica,

4 Po wejsciu do zakladki Admionistration - System mam gt1ap; 192.168.68.30; 255.255.255.0

5 Po wejsciu do zakladki Diag Head Configuration po najechaniu na

glowice 192.168.68.1 i zaznaczeniu jej zapala sie tez lamka od glowicy czyli pala sie obydwie, po wyjsciu z tej zakladki gasnie diag head,

6 Nastepnie wchodze w Admin - Connection Setup i znowu obydwie lampki sie swieca, po wcisnieciu Connecting pozostaje tylko Diaghead, i już tylko ona się pali

7 Ustawienia sa Softing I VM – ON

8 Api test chodzi

9 Interfejs ADS ustawiony na ADS, ediabas ini skonfigurowany

10 Po podlaczeniu do interfejsu I samochodu w ifh pojawia sie adress IP, zaznaczam Diagnostyke I prubuje sie polaczyc ale czekam dlugo I nic ( please wait ) , na interfejsie nie widac zeby diody migaly K czy L ( na inpie chodzi ), swieci sie tylko Ignition.

 

Czy robie cos żle?

Czy wogole dziala diagnostyka z tym autkiem E34 520 1995 rok MS40.1 ?

Czy jest normalne ze nie pala się lampki pod glowica?

Opublikowano
Witam wszystkich,

Wlasnie zlozylem interfejs mam pytanka odnosnie easy DIS i prosze o pomoc jezeli to mozliwe

 

1 IFH jest uruchomiony I EDIABAS, easy dis 1.0

2 Po zainstalowaniu programu nie mam zapalonych zadnych lampek

3 [/b]Po uruchomieniu Emulatora glowicy pojawiaja sie lampki pod glowica,

4 Po wejsciu do zakladki Admionistration - System mam gt1ap; 192.168.68.30; 255.255.255.0

5 Po wejsciu do zakladki Diag Head Configuration po najechaniu na

glowice 192.168.68.1 i zaznaczeniu jej zapala sie tez lamka od glowicy czyli pala sie obydwie, po wyjsciu z tej zakladki gasnie diag head,

6 Nastepnie wchodze w Admin - Connection Setup i znowu obydwie

lampki sie swieca, po wcisnieciu Connecting pozostaje tylko Diaghead, i już tylko ona się pali

7 Ustawienia sa Softing I VM – ON

8 Api test chodzi

9 Interfejs ADS ustawiony na ADS, ediabas ini skonfigurowany

10 Po podlaczeniu do interfejsu I samochodu w ifh pojawia sie adress IP, zaznaczam Diagnostyke I prubuje sie polaczyc ale czekam dlugo I nic ( please wait ) , na interfejsie nie widac zeby diody migaly K czy L ( na inpie chodzi ), swieci sie tylko Ignition.

 

Czy robie cos żle?

Czy wogole dziala diagnostyka z tym autkiem E34 520 1995 rok MS40.1 ?

Czy jest normalne ze nie pala się lampki pod glowica?

 

Opis super !

Spróbuj ustawić na FISTER i VM=OFF

Zobacz APITEST i zrestartuj

 

P.S.

Ale dziwna jest sprawa z siecią ?

Ile masz kart sieciowych 1 czy 3

Możesz spróbować usunąć w DIS'ie kartę(y) i zainstalować jeszcze raz

w SCOAdminNetwork

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
jak masz bmw e38 e39 lub auto poniżej 99 roku to , zrób tak kup se skrzyne browaru , paczke fejek jak skończysz to masz auto zdiagnozowane , tylko muj interfejs wymiata auta od nawet 90 roku do 2007 i to jak na disa zapier.....ala powiem że diagnoza e31 czy e38 trwa ok 3 min jak robię ful test . twuj interfejs reaguje ale tak wolno że muszisz usbrojć sie w cierpliwośc zdjagnosuje ci autko bez problemu ale dnia zabraknie . ps nie pisze tego złosliwie ale taka jest prawda niestety . Pozdrawiam
Opublikowano
jak masz bmw e34czy inne auto poniżej 998 roku to , zrób tak kup se skrzyne browaru , paczke fejek jak skończysz to masz auto zdiagnozowane , tylko muj interfejs wymiata auta od nawet 90 roku do 2007 i to jak na disa zapier.....ala powiem że diagnoza e31 czy e38 trwa ok 3 min jak robię ful test . twuj interfejs reaguje ale tak wolno że muszisz usbrojć sie w cierpliwośc zdjagnosuje ci autko bez problemu ale dnia zabraknie . pozatym jak w inpa nie świeca ci kontrolki to lipa z interfejsem . kontrolki w dis mają sie nie świecić to nie oryginał . interfejs muszi miec DS2 wtedy wygina , a jak trzeba zdiagnozowac starego disla to niby jak . w inpa po załączeniu ds2 odpal sie drugi serwer Panowie . ps nie pisze tego złosliwie ale taka jest prawda niestety . Pozdrawiam
Opublikowano
Podłącze sie do tematu WINkfp,a przy okazji również chciałem podziękować rOBSOnX za pomoc przy GT1 :modlitwa: .Czy w taki sam sposób można zmienić numery nadwozia w satelitach poduszek?

 

 

Tak tak samo. Wybierając oczywiście odpowiedni program do odpowiedniej satelity airbagu w zależności którą się programuje. A i nie jedżcie z czymś takim do ASO, serwisy posiadają SSS , a ten powie że należy wymienić sterowniki!

Opublikowano
Witam wszystkich,

Wlasnie zlozylem interfejs mam pytanka odnosnie easy DIS i prosze o pomoc jezeli to mozliwe

 

1 IFH jest uruchomiony I EDIABAS, easy dis 1.0

2 Po zainstalowaniu programu nie mam zapalonych zadnych lampek

3 [/b]Po uruchomieniu Emulatora glowicy pojawiaja sie lampki pod glowica,

4 Po wejsciu do zakladki Admionistration - System mam gt1ap; 192.168.68.30; 255.255.255.0

5 Po wejsciu do zakladki Diag Head Configuration po najechaniu na

glowice 192.168.68.1 i zaznaczeniu jej zapala sie tez lamka od glowicy czyli pala sie obydwie, po wyjsciu z tej zakladki gasnie diag head,

6 Nastepnie wchodze w Admin - Connection Setup i znowu obydwie

lampki sie swieca, po wcisnieciu Connecting pozostaje tylko Diaghead, i już tylko ona się pali

7 Ustawienia sa Softing I VM – ON

8 Api test chodzi

9 Interfejs ADS ustawiony na ADS, ediabas ini skonfigurowany

10 Po podlaczeniu do interfejsu I samochodu w ifh pojawia sie adress IP, zaznaczam Diagnostyke I prubuje sie polaczyc ale czekam dlugo I nic ( please wait ) , na interfejsie nie widac zeby diody migaly K czy L ( na inpie chodzi ), swieci sie tylko Ignition.

 

Czy robie cos żle?

Czy wogole dziala diagnostyka z tym autkiem E34 520 1995 rok MS40.1 ?

Czy jest normalne ze nie pala się lampki pod glowica?

 

Opis super !

Spróbuj ustawić na FISTER i VM=OFF

Zobacz APITEST i zrestartuj

 

P.S.

Ale dziwna jest sprawa z siecią ?

Ile masz kart sieciowych 1 czy 3

Możesz spróbować usunąć w DIS'ie kartę(y) i zainstalować jeszcze raz

w SCOAdminNetwork

 

 

 

Karty mam 3, sprobuje pokombinowac, i dam info a na marginesie kiedy u was zapalaja sie lampki pod glowica? Chodzi mi czy z interfrejsem i samochodem, czy po konfiguracji i uruchomieniu Ediabas czy poprostu po zainstalowaniu Easy dis i uruchomieniu juz sie pala itd.

Opublikowano
Karty mam 3, sprobuje pokombinowac, i dam info a na marginesie kiedy u was zapalaja sie lampki pod glowica? Chodzi mi czy z interfrejsem i samochodem, czy po konfiguracji i uruchomieniu Ediabas czy poprostu po zainstalowaniu Easy dis i uruchomieniu juz sie pala itd.

 

Jeśli wszystko skonfigurujesz tak, jak było opisywane na tym forum, to kontrolki od DiagHead zapalają się dosłownie chwilkę po uruchomieniu Dis-a.

 

Oczywiście włączony emulator i IFHSrv.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
tylko muj interfejs wymiata auta od nawet 90 roku do 2007 i to jak na disa zapier.....ala powiem że diagnoza e31 czy e38 trwa ok 3 min jak robię ful test .

Podaj namiary gdzie można znaleźć schematy.

Opublikowano
E60 2007, szyberdach.

 

za pomocą programu winkfp. Tylko jeśli samochód po 03 2007 potrzebny interfejs do can, poniżej tej daty interfejs obd. Zczytujesz w inpie jaki masz numer programu w sterowniku szyberdachu i odpalasz winkfp, wyszukujesz komfort modu , szukasz shd, numer softu który spisałeś z inpy, klikasz ok, powrót , klikasz na numer nadwozia , wpisujesz jaki potrzebujesz i klikasz programuj. Po sprawie , sterownik zostanie przeszflaszowany i wpisany nr nadwozia, potem jeszcze trzeba go zakodować programem ncsexper. Gotowe!!! :)

 

Dzięki za rzeczową odpowiedź :D

Jeśli możesz to wrzuć swojego winkfp i nscexpert na ftp . Moja wersja jest jakaś niepewna .... :duh:

ftp://dw.pl:2121

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak przy okazji - na FTP jest już 16GB softu :clap:

Tylko nie da rady z niego coś ściągnąć, bo krzyczy o prawa bezpieczeństwa. Pozostaje niestety emule.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Można - odpowiedź jest w tym temacie.

Jeśli chodzi o pisanie na PW to to już robiłem i echo.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
lazik_s - poszło wsio jeszcze raz na prv.

A dziękuję. Teraz mogę powiedzieć, że info podane w tym wątku odnoszące się dostępu do ftpa działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.