Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zarowno RS, jak i M-power zostal stworzony do jazdy po 'rownym i twardym'

Po równym tak ale nie po twardym. Na szutrowej nawierzchni jedna ośka leży. A co do szybkości to na prostej i równej FWD też jest lepsze niż RWD co nie zmienia faktu, że FWD to tani badziew.

W czasie ostatniej zimy kiedy drogowcy znowu podstępnie "zostali zaskoczeni" jechałem na trasie krakowskiej 12 letnim Grand Cherokee wartym może z 15tyś i śmiałem się z tych pięknych i drogich samochodów które toczyły się 50km/h ze względu na napęd na jedną oś. Żadne systemy elektroniczne im nie pomagały a zwykły i to amerykański napęd 4X4 pozwalał na jazdę ok 100 km/h.

 

A brałeś kiedyś pod uwagę, to że może nastąpić potrzeba gwałtownego zahamowania?? Wtedy napęd 4x4 będzie twoim gwoździem do trumny, a te z tylnym napędem pojadą swoim 50km/h dalej...

Opublikowano

W sportowych autach zawsze lepsza moc z pojemnosci niz z turbo. BMW M moc z pojemnosci, merce AMG powracaja do pojemnosci - obecnie 6300., lamborgini rowniez stawia na pojemnosc.

Ogladalem w Auto Motor Sport Tv test na przyspieszenie, zdjecia nocne na torze merc amg , bmw m3, lamgorghini jezdzily, a w audi rs4 2.7 po tuningu MTM wybuch silnik :roll2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Bartek Ty to mnie naprawde bawisz :lol: Myslalem, ze jestes mistrzem zakretow w tym "swoim" Audi a widze, ze Ty chcesz zostac mistrzem wertepow. Nie znam sie na jezdzie terenowej wiec sie za to nie biore jak chcesz to mozemy sprawdzic NASZE umiejetnosci w jezdzie po zakretach ale na asfalcie lub jak popada to na sniegu. Jezeli chcesz jednak bardzo jezdzic po szutrach to poprosze Felixa i podjedziemy do tego Twojego lasu, samochod ma plyte wiec bedzie mozna poszalesc, zalatw tylko odpowiedznie pozwolenia i latamy, jesli nie bedzie zbyt duzo prostych po 300-400m to mysle, ze E30 320 ze szpera spokojenie objedzie to S6, wez od razu RS6 bedzie wiekszy ubaw :twisted:
Opublikowano
Bartek Ty to mnie naprawde bawisz :lol: Myslalem, ze jestes mistrzem zakretow w tym "swoim" Audi a widze, ze Ty chcesz zostac mistrzem wertepow. Nie znam sie na jezdzie terenowej wiec sie za to nie biore jak chcesz to mozemy sprawdzic NASZE umiejetnosci w jezdzie po zakretach ale na asfalcie lub jak popada to na sniegu. Jezeli chcesz jednak bardzo jezdzic po szutrach to poprosze Felixa i podjedziemy do tego Twojego lasu, samochod ma plyte wiec bedzie mozna poszalesc, zalatw tylko odpowiedznie pozwolenia i latamy, jesli nie bedzie zbyt duzo prostych po 300-400m to mysle, ze E30 320 ze szpera spokojenie objedzie to S6, wez od razu RS6 bedzie wiekszy ubaw :twisted:

 

Poczytaj trochę o rajdach szutrowych albo postaraj się trafić jakiś program w Eurosporcie. Będziesz wiedział czym to się różni od wertepów.

Gwarantuję że S6 objedzie 540 bo sprawdzałem się z S6 również z zamianą kierowców. Nawet na twoim ulubionym "równym, twardym, prostym i suchym". Rónica długości samochodu przy 100km/h. BMW oczywiście w manualu.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bartek kreujesz sie na tym forum na jakiegos wybitnego znawce motoryzacji i sportow motorowych. Chcialem po prostu sie przekonac czy potrafisz jezdzic czy tylko tak sobie piszesz bo masz czas. Jezeli uwazasz, ze musimy to robic na szutrach, to OK, mnie szkoda 540 na jazde po wyrypie i w sumie mnie na to nie stac, przyjade Felixa E30 320i, mozemy sie sprawdzic na szutrach co mi tam :) Podaj miejsce i czas aby Koledzy z forum mogli podjechac i popatrzec sobie jak Audi leje BMW :lol: Problem polega na tym, ze masz jakies dziwne uprzedzenia do BMW. Audi i BMW produkuje samochodu ktore sa przeznaczone do jazdy po asfalcie ( np. R8 ) jak i tez w innym terenie, Ty mi proponujesz abym jezdzil po lesnych drogach 540 :duh: Stosujac taki tok rozumowania to przyjedz S8 a ja przyjade X5 i co sobie w ten sposob udowodnimy?? Gdzie jest sens takiego porownania?? Zyj sobie dalej w sowim swiecie i nie przyjmuj do wiadomosci testow i porownan robionych przez rozne media motoryzacyjne :8)
Opublikowano

przegladajac oferte to zaden z mocnych samochodow marki audi (no moze oprocz terenowego) nie nadaje sie na takie jazdy po polnych drogach, przeciez wszystkie sa wyposazone w nisko profilowane opony ktore sa stworzone do jazdy po asfalcie :duh: Mowiac krotko, kazda twoja teoria jest za kazdym razem obalana :lol:

 

Felix, pokaz mu jak sie jezdzi motyla noga :norty: strzel pare popisow na szosie a ja bede udawal ze przez komorke gadam :mrgreen:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.