Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie

na prostej :shock: :twisted:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Daj porównanie M5 z RS6 to dopiero zrobisz oczy :twisted: To porównanie powinno być z M3,które i tak by baty dostało od RS4 :twisted: :lol:

 

masz M3 vs RS4

gdzie tu M3 dostala baty ? :duh: :mrgreen:

 

RS6 jeszcze nie ma w sprzedazy , wiec nie ma co sie podniecac , a M5 jest juz od jakiegos czasu na rynku

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Daj porównanie M5 z RS6 to dopiero zrobisz oczy :twisted: To porównanie powinno być z M3,które i tak by baty dostało od RS4 :twisted: :lol:

 

Mi wystarczy RS6 MTM 500KM nie moza ani na milimetr ucieć M5 400KM, a nawet potem M5 się zaczyna oddalać.

 

To samo M5 400KM 2003 rok i RS4 2006 420 KM, mniejsze, mocniejsze i lżejsze od M5 - dostaje baty.

 

Tyle warte jest S w porównaniu do M.

Opublikowano
Bardzo fajne i ciekawe filmiki :D Ale bym chciał się przejechać tym nowym M3. O E36 i E46 nie wspomnę :lol:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

A Wy dalej swoje opowieści dziwnej treści.

Jeździłem RS4 i M3 i zawsze wybiore Audi. Oczywiście jeżeli ktoś nie umie jeździć i jest typowym "mistrzem suchej, prostej i na asfalcie" to polecam M.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • Moderatorzy
Opublikowano

Bartek mistrz zakretow moze sie gdzies wreszcie sprawdzimy aby zweryfikowac swoje umiejetnosci. Wybieraj:

1. rozeta na Bemowie

2. lotnisko Ulez

3. Tor Kielce

 

Przyjedz Audi jak chcesz, jesli nie masz samochodu mozesz jechac moim :)

Opublikowano
A Wy dalej swoje opowieści dziwnej treści.

Jeździłem RS4 i M3 i zawsze wybiore Audi. Oczywiście jeżeli ktoś nie umie jeździć i jest typowym "mistrzem suchej, prostej i na asfalcie" to polecam M.

 

A tam dziwnej,

testy mówią wszystko. Audi bzdeci, z jeżdżeniem u nich to już gorzej.

Znasz pewnie testy M3 e46 i S4 (notabene M3e46 objeżdża nawet RS4 :duh: ) na torze. Sami Niemcy robili. I tor byl mokry.

S4 przegrywalo za każdym razem.

Tyle warte są te samochody.....

 

Sorry, ale dla mnie to poruta jak diabli kiedy 500KM (..?..) nie jest w stanie oddalić się od 400 KM, a oba auta ważą podobnie...

Opublikowano
A Wy dalej swoje opowieści dziwnej treści.

 

A jak nazwiesz, to co napisales pozniej: :lol:

 

Oczywiście jeżeli ktoś nie umie jeździć i jest typowym "mistrzem suchej, prostej i na asfalcie" to polecam M.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
RSy sa wolniejsze i na prostej i po zakretach. tak naprawde RS4 i RS6 wcale sie nei nadają na zakrety, sa zbyt ociezałe i nadsterowne. Nowe RS4 ma problemy ze startu z M5 E39 i M3 E46 wygrywa ale minimalnie. z rolki jest bez szans. stare RS6 jedzie podobnie do M5 i M3. po zakretach na ciasnych torach nowe RS4 dostanie po d... nawet od M3 E36, to mówie z praktyki, no chyba ze kierowca nie ogarniał. faktem jest ze M3 i M5 sie o wiele lepiej prowadzą.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
RSy sa wolniejsze i na prostej i po zakretach

 

No właśnie i tu pojawia się pytanie. Teoretycznie Audi powinny być szybsze (przynajmniej na zakrętach) ze względu na 4x4. Na każdym z filmów jednak dostawały w kość od BMW. Sam już nie wiem jak to jest z tymi autami :D

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
no bo 4x4 w audi to nie jest taka rewelacja. przynajmniej nie na tor. audi jest ciezkie i mega nadsterowne. poza tym te ich silniki Turbo i te nowe Fsi to kupa.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
Daj porównanie M5 z RS6 to dopiero zrobisz oczy :twisted: To porównanie powinno być z M3,które i tak by baty dostało od RS4 :twisted: :lol:

 

Uważaj żebyś ty :shock: nie zobaczył, jak zobaczysz porównanie nowego RS6 (580km) z obecnym M5 które 200km/h uzyskuje ok. 1s. szybciej! :twisted: I po czym wnosisz że M3 dostało by baty od RS4?? Chyba że będziesz porównywać do E46 to tak (oprócz wersji CSL) co było by naiwnym porównanie, bo many new M3 które raczej skopie tyłek RS4! :twisted:

 

Od zawsze najlepsze sportowe limuzyny produkowało BMW i myślę, że nic się w tym temacie nie zmieniło :8)

Opublikowano
Melonik - nowy RS6 Bedzie mial 613 kucy. tak przynajmniej mnie poinformowano w salonie audi w utrechcie. To co tu wszyscy zapewniaja ,to M5 bedzie nareszcie dostawalo w dupke od audi :twisted2:
Opublikowano
pozyjemy zobaczymy. KM ma miec 580 i moim zdaniem to za mała róznica zeby pokonac straty napedu 4x4 i skrzyni automatycznej.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
Melonik - nowy RS6 Bedzie mial 613 kucy. tak przynajmniej mnie poinformowano w salonie audi w utrechcie. To co tu wszyscy zapewniaja ,to M5 bedzie nareszcie dostawalo w dupke od audi :twisted2:

 

Poinformowali cię o wersji PLUS która wejdzie do produkcji... nie wiadomo kiedy, a oficjalna wersja już jest i ma ona 580 km. która ma gorsze osiągi od obecnej M5 (powtarzam się ale widocznie muszę...) A jak ujrzymy wersję PLUS RS6 to pewnie w podobnym czasie także zjawi się liftingowa wersja M5 z twin turbo i dalej jak audi dostawało w DUPKĘ tak dostawać będzie! :twisted:

Opublikowano

http://www.rallye-info.com/forumindex.asp

 

Napiszcie im o zaletach RWD. Samochody takie są lżejsze, szybsze i mniej awaryjne. Trzeba ich uświadomić :P .

 

Bartek mistrz zakretow moze sie gdzies wreszcie sprawdzimy aby zweryfikowac swoje umiejetnosci. Wybieraj:

1. rozeta na Bemowie

2. lotnisko Ulez

3. Tor Kielce

 

Przyjedz Audi jak chcesz, jesli nie masz samochodu mozesz jechac moim :)

 

Bardzo chętnie. Na 540 wystarczy zwykły S6. Ja bym wybrał inne miejsce. Może okolice Puszczy Kampinoskiej? Po równym i twardym to się można bawić w 1/4 mili a mnie to nudzi.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

 

posłuchajcie z jakich niskich obrotów sie zbierał... a potem rodzą sie jakieś śmieszne opinie że rs4 wydymało m5 :mad2:

Opublikowano
http://www.rallye-info.com/forumindex.asp

 

Napiszcie im o zaletach RWD. Samochody takie są lżejsze, szybsze i mniej awaryjne. Trzeba ich uświadomić :P .

 

Nie trzeba im tego uswiadamiac, doskonale sobie z tego zdaja sprawe. Co nie znaczy, ze do rajdow nadaja sie lepiej.

No chyba, ze chcesz ich uswiadomic, ze w przeciwienstwie do 4x4, RWD w ogole nie skrecaja, nadaja sie tylko do jazdy na wprost :P .

 

Bardzo chętnie. Na 540 wystarczy zwykły S6. Ja bym wybrał inne miejsce. Może okolice Puszczy Kampinoskiej? Po równym i twardym to się można bawić w 1/4 mili a mnie to nudzi.

 

Ja znam pare takich miejsc, ze UAZ bedzie zdecydowanie szybszy od wszystkich M-powerow i RS-ow. I co z tego?

Zarowno RS, jak i M-power zostal stworzony do jazdy po 'rownym i twardym' i to wcale nie do jazdy na 1/4 mili.

Zreszta na cwiartke nie nadaje sie zaden z nich - jeden i drugi dostanie lomot od troche lepiej grzebnietej 'nippon toy'.

 

Przeciez nikt Ci nie napisal, ze 4x4 jest niepotrzebnym wynalazkiem.

Dla mnie to tez jest dziwne, ze RS-y we wszystkich testach, jakie widzialem i o jakich czytalem, nie sa szybsze od M-powerow.

Ale poki co tak jest - pewnie jak przestanie tak byc, to BMW zacznie montowac naped na 4 lapy w M-powerach.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Zarowno RS, jak i M-power zostal stworzony do jazdy po 'rownym i twardym'

Po równym tak ale nie po twardym. Na szutrowej nawierzchni jedna ośka leży. A co do szybkości to na prostej i równej FWD też jest lepsze niż RWD co nie zmienia faktu, że FWD to tani badziew.

W czasie ostatniej zimy kiedy drogowcy znowu podstępnie "zostali zaskoczeni" jechałem na trasie krakowskiej 12 letnim Grand Cherokee wartym może z 15tyś i śmiałem się z tych pięknych i drogich samochodów które toczyły się 50km/h ze względu na napęd na jedną oś. Żadne systemy elektroniczne im nie pomagały a zwykły i to amerykański napęd 4X4 pozwalał na jazdę ok 100 km/h.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Zarowno RS, jak i M-power zostal stworzony do jazdy po 'rownym i twardym'

Po równym tak ale nie po twardym. Na szutrowej nawierzchni jedna ośka leży.

Na szutry to stworzone sa samochody klasy Imprezy STi/Lancera EVO.

RS nadaje sie do tego na pewno lepiej niz M-power, ale IMHO tez srednio.

 

Zeby nie bylo: na pewno kiedys w moim garazu bedzie stalo jakies Quattro (prawdziwe, z Torsenem, a nie Haldex).

 

A co do szybkości to na prostej i równej FWD też jest lepsze niż RWD co nie zmienia faktu, że FWD to tani badziew.

 

Na 1/4 mili nie - wiecej niz 250-300 koni w FWD to porazka, nawet przy dosc profesjonalnym dragstripie, chociaz istnieje jakis bodajze Civic, ktory robi cwiare ponizej 9 sekund :shock:

 

W zakretach jest z tym roznie - glownie dlatego, ze w FWD praktycznie nie da sie uzyskac idealnego rozkladu mas.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.