Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam....

Dzisiaj rano pojawił sie u mnie taki problem mianowicie...

Mój centralny zamek przestał funkcjionowac jak nalezy.Po naciśnięciu pilota rygle nie podnoszą sie całkowicie do góry tylko z przodu ,tył jest ok..Objaw ustępuje po rozgrzaniu się wnętrza samochodu .Proszę o rade co to może być , mrozów jeszcze nie było więc nic nie miało prawa zamarznąć :?Macie jakiś pomysł jak to szybko naprawić :?: :?: :?: :?: :?: :?:

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano

Hej Jacek....wiesz zamek centralny to jest jedna z rzeczy w bmw ktora mnie wkurza najbardziej:D nie wiem czyt o pech czy przeznaczenie ale w kazdym swoim samochodzie(bylo ich troche) mialem problem z centralnym i predkoscimierzem (moze to rodzaj kary od tego najwyzszego:D) Centralny wiele razy mi swirowal...sam sie otwieral zamykal.....zamykala sie jedna strona , czasami nie chcial sie wogole otworzyc...i to w najmniej oczekiwanym momencie (szkolenie , egzamin)

Po swoich doświadczeniach.....i wymianach podzespolow ....nie da sie jednmyslnie ustalic co bylo zawsze powodem :) - wiem jedno napewno ze b. wazna jest MASA , gdy jest jej brak , lub gdy jest zaśniedziała etc , wszystko wariuje....Nastepnym waznym elementem jest sterownik centralnego ktory znajduje sie pod kanapa z tylu...- u mnie 2 razy byl walniety.....od wilgoci? od starosci nie mam pojecia w kazdym badz razie po wymianie wszystkie dolegliwosci ustepowaly.....

Radze Ci zaczac od sterownika bo najmniej roboty jest :).......Pozycz od qmpla....i wsadz na troche i potestuj...ew. na szrocie - mysle ze nie powinni robic problemu. Jesli bedzie to samo...to czeka Cie rozbieranie wszystkich drzwi....Czyszczenie stykow , masy itd , nie ma innego wyjscia :).....Pamietaj diabel tkwi w szczegolach i tak wlasnie jest w elektryce w bmw :) Pozdrawiam i zycze udanej walki :)

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
witaj ZacAnaheim powiem ci że naprawde jak pomyśle że będe musiał zdejmowac boczki chce mi sie :cry2: ale może masz racje z tą centralką pod siedzeniem musze tam sie dostać .A po za tym to kurcze jak było ciepło to działało teraz troszke zimniej i awaria.Wiesz co ja myśle że może tam trzeba cos nasmarować jak myślisz? .bo centralny chodzi tylko nie wysuwają sie te rygielki do końca i nie moge otworzyć drzwi ...

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano
Odpowiedź jest bardzo prosta .Zeby sprawd\ić czy to jest to co zwykle boli central w e34 i innych odkręć plastikowy uchwyt ten co wystaje z tapicerki.Jeśli bez niego bedzie wszystko ok to wystarczy zdjąć tapicerkę drzwi i wyprostować cięgno lub wymienić gdyż jego wygięcie jest tu bardzo istotne.Pozdrawiam.
Opublikowano
Sluchaj moze to byc kwestia nasmarowania prowadnic i zawiasow kulkowych.....Ale czy zacinaly by sie identycznie w tym samym miejscu i lewa i prawa strona? - watpie , chyba ze zle zrozumialem....Wiesz jak juz bedziesz mial zdemontowane boczki - to przesmaruj nigdy tym niczeg nie zepsujesz.....A i odrazu qp sobie z 20 koleczkow do tapicerki:D

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Podłącz 220 :D z sieci.... :mrgreen: :mrgreen:

Zacznij od sterownika :).

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
kurcze teraz to jestem w kropce...Mój centralny odmówił całkiem posłuszeństwa.Teraz to nawet nie moge otworzyć przednich drzwi rygle uniosą się delikatnie do góry i koniec.

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano
Mialem kiedys podobny problem w jednej z moich E30,sprawdz kostke laczaca wiazke pomiedzy autem a drzwiami kierowcy czy nie ma w niej pognitych bolcow.U mnie wymiana kostki pomogla.
http://gratyzchaty.pl -Giełda Darmowych Przedmiotów
Opublikowano
kurcze teraz to jestem w kropce...Mój centralny odmówił całkiem posłuszeństwa.Teraz to nawet nie moge otworzyć przednich drzwi rygle uniosą się delikatnie do góry i koniec.

 

 

Warto przeczyścić przekaźniki znajdujące się przy centralce pod kanapą pasażerów (za kierowcą).

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Ok dzięki byle by pomogło jak nie to musze jechac do elektryka .

 

Umnie objawiała się w ten sposób awaria przekaźników (utlenienie styków).

Powodzenia i zadowolenia z E34 życzę.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
a gdzie sie znajdują przekażniki od centralnego?

 

Warto przeczyścić przekaźniki znajdujące się przy centralce pod kanapą pasażerów (za kierowcą).

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
W tym modelu za centralny zamek odpowiadają dwa podłużne panele pod tylną kanapą po stronie kierowcy.Odpowiadają również za wycieraczki,elektryczne szyby i szyberdach.Pozdrawiam.
Opublikowano
W tym modelu za centralny zamek odpowiadają dwa podłużne panele pod tylną kanapą po stronie kierowcy.Odpowiadają również za wycieraczki,elektryczne szyby i szyberdach.Pozdrawiam.

 

No tak, ale po co piszesz to co już ustaliliśmy.... :cool2:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Może dlatego że to nie są przekaźniki tylko strowniki a owe przekaźniki które sie znajdują obok nie mają nic wspólnego z centralnym zamkiem.Ale sory że się wtrącam.Powodzenia.
Opublikowano
Może dlatego że to nie są przekaźniki tylko strowniki a owe przekaźniki które sie znajdują obok nie mają nic wspólnego z centralnym zamkiem.Ale sory że się wtrącam.Powodzenia.

 

Miałem na myśli pzekaźniki znajdujące się wewnątrz pionowo usytuowanego urządzenia (u mnie zdjęta obudowa leżała obok), które prawdopodobnie jest układem odpowiedzialnym za prawidłowe działanie układu centralnego zamka. W mojej E34 z 1991 po delikatnym przyduszeniu jednego przekaźnika zamek otwierał, po wciśnieciu drugiego przekaźnika zamykał. W moim przypadku styki w/w przekaźników wymagały czyszczenia (brak obudowy przyczynił się prawdopodobnie do zabrudzenia) styków.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
a propo zrobiłem tak jak radziliście wyczyściłem stopki przekażników do tego WD40 i jest teraz wszystko oki :cool2: :cool2: :cool2:

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano

a propo zrobiłem tak jak radziliście wyczyściłem stopki przekażników do tego WD40 i jest teraz wszystko oki

 

:cool2:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.