Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli np. jak odpale silnik to asc juz sie samo wlaczy potem jak bede chcial podriftowac to wylacze asc na wlaczonym silniku ale potem juz go nie wlacze ? nie rozumiem tego
Opublikowano
Gdz zapalasz silnik asc jest zawsze zalaczone. Gdy chcesz je wylaczyc tylko czesciowo to naciskasz poprostu na przycisk asc i oswieci ci sie kontrolka przy zegarach, jesli bedziesz chcial znow zalaczyc asc znow naciskasz ten przycisk. Jest tez mozliwosc calkowitego odlaczenia asc przed kilkusekundowe przytrzymanie tego przycisku od asc. Wtedy nie da sie juz uaktywnic asc - musisz wylaczyc i wlaczyc ponownie silnik zeby asc bylo aktywne. Ja szczerze mowiac nie widze roznicy miedzy czesciowym a calkowitym wylaczeniem asc, moim zdaniem na obu mozna tak samo poszalec :)
Opublikowano
a wogole to asc sie sprawdza? np. mam wlaczone asc i wrzucam jedynke gazuje do 6 tys obrotow i puszczam gwaltownie sprzeglo-- co sie stanie czy kola beda buksowac czy wogole nie beda?
Opublikowano

Oj kolego driftowac chcesz a z tego co piszesz to nawet nigdy nie probowales stracic przyczepnosci swoim BMW :lol: .

 

Ja tez w E46 nie widze roznicy miedzy czesciowym a calkowitym wylaczeniem ASC . Z ASC moze przy dobrym wietrze zostawisz przy ostrym starcie max 30 cm slad z opon na asfalcie, a na ogol z 5 cm ;). Bez ASC - hulaj dusza :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.