Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam do was takie pytanko.Szwagier kupił e39 99r M51 w automacie furka ogólne ok zadbana itp.Jednak jest maly problem ze skrzynia.Wszystkie biegi do przodu chodza ok zmienia wzorowo.Pojawia sie problem ze wstecznym.Jak sie go zapnie to fura stoi nic sie nie dzieje. Trzeba dodac wiecej gazu i wtedy jest szarpnicie i jedzie do tyłu.Mi to wydlada jak by było mało oleju w skrzyni.Może ktoś z Was miał podobny problem lub może to jakoś naswietlić.I tak sie skończy napewno na wymianie oleju i filtra ale czy to pomoże??Pozdrawiam
Opublikowano
Ja bym nie czekał i nie testował tak skrzyni :wink: tylko odrazu wymienił olej na świeżutki i do tego nowy filtr oczywiście i wtedy zobaczył co i jak,bo tak to czekając możesz pogrzebać skrzynię :cool2:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
Zgadzam sie z Tobą tylko jest jedno ale jeżeli po wymianie bedzie to samo i bedzie potrzebna ingerencja w skrzynie to znowu bedzie trzeba kupić filtr i olej.Czyli wymiana oleju x2.Może ta usterka objaw wskazuje dokladnie na jakiś element do wymiany.Lub gdzie szukać przyczyny.Pozdrawiam
Opublikowano

mi to wyglada na zuzyty tloczek biegu wstecznego, w serwisie specjalizujacym sie tym zaolali mi za to 1300 zł za robocizne i chyba 200za czesc, ale to byl golf 4 tdi, w bmw moze byc drozej :lol: , do tego trzeba wymienic olej wiec 2000-2500 jak z bicza trzasnal, a zauwaz, ze koszt czesci to 1/10 robocizny....

 

byc moze sama zmiana oleju by pomogla ale niewiem, wyglada na to ze olej byl b. dlugo nie wymieniany (od nowosci) i tloczek sie zatarl....dopiero jak dostanie cisnienie to puszcza. moze byc jeszcze sama przeladnia uszkodzona, ale wowczas koszt....

 

tak czy srak podstawa to znalezienie fachowca od skrzyn nie bedacego zlodziejem, tak wiec od siebie moge dodav tylko ze odradzam zaklad sosnowski w gdansku i to bardzo!!!

 

 

bylo wziac manual!

Opublikowano
mi to wyglada na zuzyty tloczek biegu wstecznego, w serwisie specjalizujacym sie tym zaolali mi za to 1300 zł za robocizne i chyba 200za czesc, ale to byl golf 4 tdi, w bmw moze byc drozej :lol: , do tego trzeba wymienic olej wiec 2000-2500 jak z bicza trzasnal, a zauwaz, ze koszt czesci to 1/10 robocizny....

 

byc moze sama zmiana oleju by pomogla ale niewiem, wyglada na to ze olej byl b. dlugo nie wymieniany (od nowosci) i tloczek sie zatarl....dopiero jak dostanie cisnienie to puszcza. moze byc jeszcze sama przeladnia uszkodzona, ale wowczas koszt....

 

tak czy srak podstawa to znalezienie fachowca od skrzyn nie bedacego zlodziejem, tak wiec od siebie moge dodav tylko ze odradzam zaklad sosnowski w gdansku i to bardzo!!!

 

 

bylo wziac manual!

Miałeś z nim jakaś przeprawę???.Rozmawiałem z nimi przez telefon w innej sprawie.Codziło mi o regeneracje sprzegła hydrokinetycznego to Pan mi sypał cenami jak z rekawa.Wyszło ponad 2500zl za wszystko.Oczywiscie dostałem też informacje ze w trakcie prac mogą pojawić sie jakieś dodatkowe koszty??!!Znalazłem taniej bo za 1600zl ale z pewnej reki.Niestety Wszystko jest wywyłane do warszawy i nic nie robią na miejscu :cry2: Pozdrawiam

Opublikowano
wymienialem u nich olej ale na tloczek to nie pomoglo :D , panowie dajcie namiar na tych z cisowej czy osowy bo pierwsze slysze, a ciagle chodzi mi po glownie kupno wozu ktory wystepuje tylko z automatem, to bm sie dowiedzial orientacyjnie o ceny naprawy u nich :modlitwa:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Podjedź do Robakowa k.Luzina sprawdzi Ci od reki.
Opublikowano

czeka cie naprawa skrzyni żadne wymiany oleju i fitra tylko pójdzie niepotrzebna kasa

ja miałem w identycznie jak sie rozgrzał automat na wsteczny trzeba było sporo czekac lub sporo gazu,moja wina spaliłem skrzynię olbrzymim obciążeniem po repracji chodzi idealnie już dobrych kilka lat

hej

Opublikowano
czeka cie naprawa skrzyni żadne wymiany oleju i fitra tylko pójdzie niepotrzebna kasa

ja miałem w identycznie jak sie rozgrzał automat na wsteczny trzeba było sporo czekac lub sporo gazu,moja wina spaliłem skrzynię olbrzymim obciążeniem po repracji chodzi idealnie już dobrych kilka lat

hej

Witaj Tora.A co było z Twoja skrzynią.Podobnie sprawa wyglada.Na zimnym oleju trzeba czekac chwilke zanim zapnie bieg.Na cieplym jest lepiej.Dzisiaj jechałem ze szwagrem i problemu nie było jakos nauczył sie przestawiac na R i ładnie wchodzi wstaczny.Moze to wina jakiś wodzików a nie samej skrzyni??Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.