Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Różne są zdania. Po pierwsze, należy wskazać dwie podstawowe, różniące się grupy posiadaczy roadsterów. Pierwsza grupa to Ci, dla których Z3 jest jedynie zwykłym roadsterem, a główną intencją kupna wyróżniającego się samochodu jest chęć pokazania portfela... ten krąg odbiorców (moim skromnym zdaniem) z pewnością na zasadzie nowy model -> droższy model -> lepsze auto wybierze Z4. Auto jest faktycznie nowocześniejsze, a wyposażenie bardziej komfortowe. Warto jednak zwrócić uwagę, iż ta część ludzi Z4 posiada jako podstawowy, całoroczny samochód. Dla nich Z3 jest jedynie przeszłością.

Druga grupa to osoby, dla których Z3 jest drugim, a często kolejnym samochodem. I nie chodzi tutaj o chęć pokazania zamożności - bowiem te auta najczęściej większość czasu w Polsce stoją w ciepłych garażach. To osoby, dla których Z3 wpisał się w kanon motoryzacji. Do elementów tego kanonu każdy fascynat zaliczy wiele cech, z których wspólnym mianownikiem są skrzela, przegięcie w linii bocznej (wysoki przód, i lekko wyższy tył), majestatyczny wygląd świateł postojowych po zmierzchu, perkaty, śmiesznie wyglądający zaciągnięty dach (tak, tak panowie, roadster już na desce kreślarskiej miał być bez dachu!!!!, softtop to tylko zwykła parasolka), poszerzone błotniki, gigantyczna "rozdeptana" maska i fenomenalne proporcje (brak tyłu!!!).

Wielu tych cech z4 nie ma. Wniosek: Z3 już jest w hali sław roadsterów, Z4 nigdy tam nie zasiądzie.

 

Z resztą, dużo można byłoby pisać o cechach klasycznej motoryzacji aut bez dachów.. nie chcę zanudzać... Wiele z tych cech jest w Z3.. i stosunkowo niewiele w Z4.

 

Z4 to świetny, sportowy roadster... jakich wiele...

Z3 to klasyk..

 

I na koniec.. Wiecie.. Jest Dom Pérignon... I jest Dom Pérignon rocznik '53....

Opublikowano
Ja nie wypowiadam się o coupe.. Nie mówię nic złego. To ładne auto, może się podobać. Ale mnie osobiście nie przekonuje... Choćby dlatego, że właśnie ma dach. Przepraszam, nie genaralizuję. Mówię jedynie o moim zdaniu. A jako takie moge je mieć:-)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich!! Jestem nowy na tej stronce wiec postanowilem dolaczyc do fanow Z3. Auto to mam juz 3,5 roku. Mam pytanie czy tnie wam opony od srodka. Tylne kola mam wygiete dolem na zewnatrz. Opony 245/40/17.

Pozdrawiam

Opublikowano
cześć. Mam takie same kapcie i nie spotkałem się z defektem ogumienia. Możesz doprecyzować odchylenie koła od pionu (patrząc na tył górna krawędź odgina się do środka czy na zewnątrz)?
Opublikowano
Czesc , mam to samo , nic tylko licze dni do kwietnia kiedy bedzie można polatac. Teraz tylko mozna popatrzec jak stoi w garazu i posluchac jak silniczek pracuje. No ale zyjmy nadzieja , to juz naprawde blisko !!!

 

Wiosna ma drugie imię, kiedy co trzy dni w zimie idzie się do garażu, odsunie pokrowiec, poprzeciera znikome ślady kurzu.. wsiądzie za kierownicę.. I pomyśli.. "dobrze że jesteś moja BB" ---> tu mały komentarz: moja jest czarna, niektórzy mówią "bunia", ja mówię "Betty"... Stąd moja została ochrzczona BB (notabene jak inicjały jej największej zwolenniczki, czyli mojej 4-lo letniej córki:-)))

A na wiosnę.. las, kręta droga, cisza, spokój i ukochana kobieta obok.. A dla dreszczyku: środek miasta, koleś w audi TT kupionym w kredycie na 8 lat , z podstawowym silnikiem nie wiadomo dlaczego czuje zew natury i próbuje napinać wątłe 4 cylindry.... tylko ze nie wie, że blisko 200 koników z tylnym napędem na kapciach 245, dobrze zacięte batem w zasadzie rozwiązuje sprawę....

...ale wszyscy wiemy, że nie o to chodzi.. nie po to kupuje się bb... chodzi o las.. góry.. ech.. wpadam w melancholię...

można też wpaść w kolekcjonerstwo.. zbierać klasyczne roadstery które na trwałe wpisały się w kanon motoryzacji.. jest ich niewiele.. tych, za jeszcze rozsądne pieniądze..

Tak. Jutro moją bb nawoskuję.. należy się jej :-)

 

Z gupia fant.... Kiedy i gdzie się spotykamy???????????

--->WSZYSCY<---!!!

 

No, dobrze, ze dodales TT w podstawowej wersji. Wyjezdzilem sie troche jednym i drugim, prawda jest taka, ze TT w kazdej innej wersji zje Cie na sniadanie, tylko nie o to tu chodzi, to po prostu inne auto i tyle. Poza tym to autka dla dziewczynek :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
Witam, patrzac z tylu dolna krawedz odgina sie na zewnatrz. W warsztacie mowili mi, ze tylne zawieszenie jest nie regulowane. Zajezdzilem juz dwa komplety opon. Od srodka widac znaczna roznice ale tylko na tylnych oponach. Z przodu prawie nie widoczna. Kupilem wlasnie caly komplet F1. Ciekawe jak sie bedzie na nich zachowywac. W serwisie mowili mi, ze dzieki temu lepiej wchodzi w zakrety i rzeczywiscie autem mozna naprawde agresywnie pokonywac zakrety. Trzyma sie idealnie asfaltu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.