Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich w nowym roku i życze wszystkiego najlepszego :D . Mam taki mały problemik. W zeszłym tygodniu przerobiłem moje e-34 535 z automata na manuala. I tu sie okazało, że ludzie sprzedający mi częsci do manuala(skrzynia, sprzegło, koł zamachowe, wał, pedały) nie do konca mówili prawde. po zamontowaniu autko jezdzi super ale mam 2 problemy. 1- dość wyraznie słychać stuki koła zamachowego( jak gasze i na wolnych obrotach) :( 2- jak przyspieszam słysze wycie skrzyni, puszcze gaz, mija :( . Olej jest nowy ATF valvoline. I teraz pytanko czy nalac innego oleju do skrzyni, czy jakiegos wyciszacza czy nic z tym nie robić i czy z takim kołem zamachowym moge jezdzić czy szukać nowego? Z góry dzieki za pomoc.
Opublikowano

Cóż, chyba nie mogę Ci pomóc w rozwiązaniu problemu, ale mam pytanie.

Możesz napisać ile kosztowała Cię ta impreza? Pytam tylko z ciekawości.

Opublikowano
Nie wiem ilo kosztuje robocizna ponieważ sam to robiłem a częci wszystkie w Szczecinie kupiłem za okoł 600 złotych (rozbite auto, na warunki szczecinskie cena super). Problemów też nie było wszystko pasuje miałem tylko problem z łapa pod skrzynie potrzebowałem węższą o 2 cm od normalnej. Został mi jeszcze tylko dyfer do przełożenia, automat miał inne przełożenia pozdrawiam
Opublikowano
1- dość wyraznie słychać stuki koła zamachowego( jak gasze i na wolnych obrotach) :( 2- jak przyspieszam słysze wycie skrzyni, puszcze gaz, mija :( . Olej jest nowy ATF valvoline. I teraz pytanko czy nalac innego oleju do skrzyni, czy jakiegos wyciszacza czy nic z tym nie robić i czy z takim kołem zamachowym moge jezdzić czy szukać nowego? Z góry dzieki za pomoc.

 

Mi też coś tak stuka na wolnych obrotach i jak gaszę motor. Mam pytanie czy jak wciskasz sprzęgło to cichnie bo u mnie cały czas to puka ?

 

Moja skrzynia też trochę wyje (jak przyjechał do Polski to w skrzyni była Sahara) - mam wlany olej przekładniowy nie ATF i nic ciszej nie chodzi.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
to ze skrzynia szumi pewnie jest winą samej skrzyni, poprostu stara i zużyta. Co do stuków to moze koło zamachowe nie takie jak ma być. ja słyszałem i to tu na forum ze to dwumasówki są i są dość drogie.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

NO wiec poprzednik ma racje, to slychac kolo dwumasowe.Juz kiedys pisalem na forum ze zamiast dwumasowki mozna zalozyc zwykle kolo zamachowe i wzmocnione sprzeglo i to rozwiazanie jest o niebo tansze i w perspektywie leprze.

Osobiscie wlasnie dzis taka zmiane zrobilem bo tez mnie stukanie 2masowki zmeczylo i wrzucilem do siebie komplet od 732 z 80r(kolo zamachowe,tarcza i docisk).Dokupilem jedynie nowe lozysko oporowe sprzegla tzw wysokie tzn wysokosc pomiedzy lapa a lozyskiem wynosi 30mm a nie 25 jak przy kole zamachowym dwumasowym.

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
NO wiec poprzednik ma racje, to slychac kolo dwumasowe.Juz kiedys pisalem na forum ze zamiast dwumasowki mozna zalozyc zwykle kolo zamachowe i wzmocnione sprzeglo i to rozwiazanie jest o niebo tansze i w perspektywie leprze.

Osobiscie wlasnie dzis taka zmiane zrobilem bo tez mnie stukanie 2masowki zmeczylo i wrzucilem do siebie komplet od 732 z 80r(kolo zamachowe,tarcza i docisk).Dokupilem jedynie nowe lozysko oporowe sprzegla tzw wysokie tzn wysokosc pomiedzy lapa a lozyskiem wynosi 30mm a nie 25 jak przy kole zamachowym dwumasowym.

Pozdrawiam

Kamil

No tak , ale patrząc w ETK nie doszukałem się większych różnic :lol: Może nie na to patrze ... możesz mnie oświecić gdzie diabeł jest pogrzebany :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=6631&mospid=47180&btnr=21_0066&hg=21&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA71&mospid=47338&btnr=21_0014&hg=21&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA71&mospid=47338&btnr=11_0311&hg=11&fg=20

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=6631&mospid=47180&btnr=11_0317&hg=11&fg=20

Opublikowano
to ze skrzynia szumi pewnie jest winą samej skrzyni, poprostu stara i zużyta. Co do stuków to moze koło zamachowe nie takie jak ma być. ja słyszałem i to tu na forum ze to dwumasówki są i są dość drogie.

Też tak sadzę - tym bardziej ze przchodzę ten okres i przymierzam sie do wymiany skrzyni.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.