Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam moje autko to e39 530i czyli M54

 

Przymierzam się do wymiany membrany kolektora ssącego bo mam kilka typowych objawów wskazujących na jej uszkodzenie.

 

Teraz pytania.

 

1. Czy poza samą membraną zdarzają się uszkodzenia jakiś innych elementów?

 

2. Słyszałem że czasem uszkodzeniu ulega gumowa rurka z podciśnieniem. Czy może mi ktoś wskazać która to na schemacie?

 

3. Czy zdarzyło się wam stwierdzenie uszkodzenia jeszcze jakiegoś elementu przy wymianie membrany z tego schematu?

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/31800_p.png

Opublikowano

dziwnie się pytasz - każda rurka może pąknąć czy być luzna na końcówce

ja miałem pękniętą nr.2

a żeby sprawdzić czy membrana jest sprawna czy nie musisz zatkać w elemencie nr. 1 wszystkie dziury i dmuchnąć do dziury po wężu nr.3 jak jesteś w stanie przedmuchać to do wymiany jak jest tak jakby całkowicie było zatkane to membrana sprawna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytam bo jeśli coś naprawiam to robię to kompleksowo. Nie chcę aby po rozebraniu tego okazało się że powinienem wymienić coś jeszcze poza membraną i rozbierać to wszystko drugi raz. Szkoda mi na to czasu i pieniędzy.

 

Dajan ile czasu zajęło dostanie się do membrany i jej wymiana?

Opublikowano
Witam!Dray czy moglbysz krutko opisac objawy padnietej membrany.Moze pomozesz?Pozdro
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.