Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich serdecznie...jak na razie nie jestem jeszcze posiadaczem bmw ale mysle o zakupie w przyszlym tygodniu...interesuja mnie tylko i wylacznie dwa modele - 320 coupe rocznik 2000/2001 oraz 330d rowniez z tego roku...i wlasnie z tym jest zwiazane moje pytanie....co sadzicie o tych dwoch modelach lub po prostu ktory wybrac...z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje...pozdrawiam
Opublikowano

Który wybrać???oto jes pytanie,,,

jest takie mądre powiedzenie,,SŁUCHAJ GŁOSU SERCA"..a serce ci powie :D

tak powarznie zalerzy ile masz kasy i co ci się podoba

pozdro

Opublikowano
co do pieniedzy to max chce przeznaczyc 45 tys. natomiast ktory sie podoba??...obydwa i to jest problem...coupe - autko z charakterem natomiast to drugie - fajny silniczek no i diesel jakby nie bylo...boje sie troche spalania w coupe...
Opublikowano
Kolego, ale 330d może być także w nadwoziu coupe :) Ja osobiscie bral bym benzyne. Mniejsza pojemnosc - mniejsze oplaty, tańszy w eksploatacji, dzwiek poprostu miodzio i jakos mnie przerazaja turbina i pompa wtryskowa, traf na szrota i niech Ci padnie jedno albo drugie... ale to w zasadzie nie podlega dyskusji, bo kazdy uwaza inaczej :)
Opublikowano
link przeczytam a co do m3 to dzieki ale wole pozostac przy moim wyborze...:)330d coupe - w sumie interesujaca opcja...ale ciagle zastanawia mnie "jednak"320 coupe...
Opublikowano
heh....masz 45 tys? kup m3 e36 :)

skoro kolega zastanawia się nad kwestią spalania to samo za siebie mowi ze ///M3 odpada

Co do spalania hm... zalezy to od tego czy auto zajechane czy nie ale moge powiedziec tak :

trasa : 8-9l

miasto: 11-14l

cykl mieszany: 10-12l

oczywiscie wszystko zalezy od tego jak mocno lubisz sobie depnąc

:twisted:

Opublikowano

Witam

piszesz o wzgledach ekonomicznych, ale ...

 

330d to drozsze ubezpiecznie.W ruchu miejskim moze tez spalić 12 i wiecej litrów ropy, a mieszkasz w Krakowie. Diesel jest drozszy w zakupie, w serwisowaniu i naprawach silnika. Na paliwie wiele nie zaoszczedzisz bo to rewelacyjny silnik i pokusa jest zeby przydusic :D

 

320i nizsze ubezpiecznie, tansze naprawy, a zuzycie benzyny na poziomie 10-12 litrow ( zblizone do szybszego i elastyczniejszego 323i-2.5/170KM/245 Nm)

 

Złotym srodkiem jest wybor 320d :cool2:

 

Co do aut z linkow, sedan ma dziwny moim zdaniem spojler na klapie.

Oba maja male przebiegi jak na te roczniki - co wcale nie wyklucza ze są w zlym stanie, gdyby przebieg byl zanizony. Najlepiej sprawdzic je w serwisie przed zakupem.

 

Obejrzyj równiez dokladnie ksiazke serwisowa. Widzialem kiedys auto, z malym przebiegiem , ktore mialo ksiazke serwisowa ze wszystkimi wpisami od nowosci. Po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze ksiazka owszem wygladala jak oryginal, ale byla made in china wydana w 2004r, a auto bylo z 1999r :roll2:

Opublikowano
no ja mam 330d i jestem bardzo happy :) a pali mi max do 10 po mieście tyle że jest w manual no a radość z jazdy jest fajna o trasie nie wspominam bo tam jadąc ostrym tempem spalanie deklasuje benzyny no i różnica litra pojemności między 320d ma znaczenie jednak :8) a jak dbasz o auto to nie sprawia trudności większych a i silnik 330d to chyba jakieś nagrody roku zdobył a co do benzyny to moim zdaniem są ludzie którzy diesla nigdy nie zaakceptują :)Ja tam się przesiadłem z benzyny i już chyba nie chcę mieć benzynki w aucie . a co do ubezpieczenia to powiem ci że przy pełnych zniżkach w pzu koszt oc to 620 zł za rok więc czy znowu jakaś oszczędność na ubezpieczeniu to ni wiem
Le Mans winners 2006 2007 2008 R10tdi :) 2009 908 HDI :) 2010 R15 TDI ;)no cóż trzeba wiedzieć gdzie leży przyszłość motoryzacji :) TDI
Opublikowano
co do drugiego linku i 105 tys przebiegu to jest to bardzo wątpliwe...bo kto przez 7 lat z silnikiem 3.0d bedzie tyle jeździł...ja mam 3 letnie auto i mam 104tys a jak ktos kupuje bmw 3.0d to nie zeby mu stalo....takze wg mnie odpusc sobie
Opublikowano

Tylko diesel!!!I nie prawdą jest, że spali 12 l/100km. Max.10l/100km.A przy normalnej jezdzie jakieś 7,5l.Ja mam 330 d touring i na autostradzie w Niemczech przy deptaniu na maxa komputer pokazał 11.3l a cudem by było po polskich drogach jezdzić 180-230 km/h nawet sporadycznie.Także ja mam i polecam diesla

A co do częsci orginały drogie do jakiej kolwiek BMW.

Opublikowano

Bierz 330d sedan/kombi .

 

330cd jest kozackie ale za 45 tys. zl to nawet 320cd bedzie mega ciezko Ci kupic :? (diesle w coupe byly produkowane bodajrze od 2002r.) .

 

185 KM w serii juz da napewno poszalec, a jak Ci sie znudzi to jedziesz np. do mastersa i za 1500zl robi sie 215KM :). Cos wiecej do szczescia potrzeba ? :twisted: Benzyna raczej takiej mozliwosci Ci nie da i spali napewno z min. 9 litrow pb95 .

 

A co do OC ...dowiadywalem sie i miedzy 2.0 a 3.0 jest roznica okolo 80-100 zl/na rok :twisted2: . AC nie ma znaczenia. Wiec mysle ze pic ze ubezpieczenie jest drozsze to zacheta ktora wymyslili sprzedawcy dychawicznie slabych aut :lol: .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Bierz 330d sedan/kombi .

 

330cd jest kozackie ale za 45 tys. zl to nawet 320cd bedzie mega ciezko Ci kupic :? (diesle w coupe byly produkowane bodajrze od 2002r.) .

 

To samo chciałem zaznaczyć.

 

Za 45 koła bardzo ciężko będzie dostać 330cd. Jesli ma być to kwota dodatkowo z wszystkimi opłatami to nawet dostanie dobrego 330d z 2002 roku może być kłopotliwe.

Opublikowano

Autor tematu chce auto z 2000 lub 2001 roku a za 45 tys. zl powinien kupic w takim przypadku ladne 330d :) .

 

Tylko jesli rozmawiamy o coupe w dieslu to roczniki musza automatycznie stac sie mlodsze :mrgreen: .

 

Choc mozna liczyc na cud i szukac okazji pol roku, np. kilka miesiecy temu widzialem 320cd z 2002r. w pelnym mpakiecie i b.lekko uszkodzone za 40 tys. zl (bylo na otomoto chyba nie caly dzien) , lecz potem juz nic podobnego w cenie ponizej 50 tys. zl nie widzialem :oops: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

330d/330cd. Mile wrazenia podczas jazdy jak i na stacji paliwowej. Ciut wiecej bierze ropy od 320d ale za to mniej awaryjny.

Tylko diesel :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.