Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowym użytkownikiem tego forum i Proszę o poradę. Problem dotyczy rozebrania boczka tylnych drzwi w BMW E-60. Kilka dni temu coś mi się w drzwiach poluzowało i paskudnie się tłucze przy zamykaniu drzwi jak i podczas jazdy. Generalnie nie mam problemu z takimi rzeczami ale ten AIR-BAG w drzwiach mnie lekko przeraża. Czy ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje jakoś wiedzą w tym temacie. Nie ukrywam że z BMW nie miałem do czynienia i nie mam żadnej dokumentacji chętnie przejrzał bym TIS-BMW lub coś równoważnego.

Pozdrawiam Maciek

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pierwsze co zrób to odłącz akumulator. Poźniej musisz odkręcić z tego co pamiętam dwa wkręty(zaślepione są takimi gumkami w kolorze tapicerki. po odkręceniu wkrętów musisz od spodu włozyć palce odchylając tapicerke i pociągnąć bo jest na korkach. U mnie akurat nie ma poduszki z tyłu ale mam z przodu i poduszka była zamocowana na tapicerce a nie na drzwiach wiec z tyłu moze być podobnie wiec odejdzie poduszka wraz z tapicerką
Opublikowano
Wielkie dzięki Bicker za podpowiedź. Czyli poza tymi zaślepkami nie powinno być żadnych niespodzianek. Czy odłączenie aku w tym aucie nie wiąże się z późniejszym kodowaniem sterowników serwisowym GT1 ? I jeszcze pytanie z innej beczki czy masz może polską instrukcję programowania nadajnika pilota bramy garażowej zabudowanego w lusterku wstecznym. I czy żaluzja w grilu ( nerkach ) jest zamknięta. No i co z ze wskaźnikiem temp. silnika w tym aucie, czy oprócz tych idiotycznych kresek na obrotomierzu jest jakiś inny instrument odczytu bo przy mocno zmodyfikowanym silniku trochę to jest nie miarodajne.
  • Moderatorzy
Opublikowano
no uwazaj jeszcze z tą poduszką bo jesli ona będzie na tapicerce to jak za mocno pociągniesz to wyrwiesz kable od poduszki i od sterownia tylniej szyby. Jesli chodzi o odłączenie akumulatora to mozesz być spokojny moja była odłączona na miesiąć i nic się nie stało :) Co do instrukcji niestety Ci nie pomoge mam jedynie niemiecką. Co do nerki nie zrozumiałem pytania(chodzi o zaluzje na chłodnicy? jesli tak to ona sie otwiera jak silnik się odpowiednio dogrzeje. wskaźnika temp silnika nie ma w tym modelu są własnie te przesuwające się kreski na obrotomierzu
Opublikowano
no uwazaj jeszcze z tą poduszką bo jesli ona będzie na tapicerce to jak za mocno pociągniesz to wyrwiesz kable od poduszki i od sterownia tylniej szyby. Jesli chodzi o odłączenie akumulatora to mozesz być spokojny moja była odłączona na miesiąć i nic się nie stało :) Co do instrukcji niestety Ci nie pomoge mam jedynie niemiecką. Co do nerki nie zrozumiałem pytania(chodzi o zaluzje na chłodnicy? jesli tak to ona sie otwiera jak silnik się odpowiednio dogrzeje. wskaźnika temp silnika nie ma w tym modelu są własnie te przesuwające się kreski na obrotomierzu

 

Temperature można wywołać poprzez ukryte menu - patrz tuhttp://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=57919&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=. U mojego mechanika wyłączenie aku na 0,5h przed odłączeniem poduszki nie pomogło - konieczna była kosztowna wizyta w aso. :mad2:

Opublikowano

Witam

Trochę trzeba się napocić i bez strat też się nie obeszło ale to raczej kosmetyka. Przyczyną dzwonienia był poluźniony kawałek płaskownika z blachy, jest to rodzaj wspornika mocowany od szkieletu drzwi do mechanizmu opuszczania szyby. A i jeszcze jedno jeśli w aucie jest Air-bag w drzwiach to pod zaślepką z owym napisem jest śruba z torxem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.