Skocz do zawartości

POMOCY Wymiana łozyska tył - 318iS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy jestem w trudnej sytuacji , nabyłem Isa z głosnym szumem z tyłu po lewej stronie, myslałem ze to dyfer okazuje sie łozysko. Poniewaz pracuje od pon do piątku poza domem i dojezdzam autem nie mam mozliwosci oddac komus. Boje sie tak jezdzic chociaz nie mecze auta bo dojazd mam 40km.W sobote znajomy mógłby spróbowac , ale BMW z tyłu nie rozbierał i sie obawia za to z innymi autami radzi sobie spokojnie. Mam łozysko do E30 316 z tyłu na bęben a ja mam tutaj w IS tarcze. Czy bedzie to pasowac ??

Podpowiedzcie to moze jakos wymienimy, bo sprawa wyglada mi na pilną. Nie piszczy ale szumi strasznie :duh:

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

Witam,

 

lozyska na 99% sa inne, a jesli chodzi o wymiane...troszke zabawy jest i jeszcze zalezy jak bardzo zapieczone jest stare lozysko. U siebie wymienialem i musialem z tym troche powalczy ale da rade :) Bardzo fajnym patentem na wybicie starego lozyska jest kupic tak ok. 1 metra gwintowanego preta i zrobic z tego sciagacz :cool2:

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
Musze to jak najszybciej wymienic, tylko w przypadku auta z tylnym mostem nie mam pojecia jak to wychodzi. Prosił bym o jakis dokładniejszy opis i przy okazji jakie nietypowe narzedzia beda potrzebne. Moze jakos da sie bez wynalazków ??

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
Musisz zdjac zacisk, tarcze, rozmontowac szczeki recznego, odkrecic poloske i ja wymontowac (tutaj moze troche przeszkadzac stabilizator) nastepnie musisz wymontowac piaste (jest wcisnieta w lozysko) tutaj przyda sie pret o ktorym wspominalem ( no chyba ze masz dostep do profesjonalnego sciagacza), po zdjeciu piasty ukaze Ci sie lozysko zabezpieczone pierscieniem Seiger, musisz go wymontowac i teraz zajac sie lozyskiem i znow uzywasz gwintowanego preta, robilem to w ten sposob ze zalatwilem sobie tuleje wieksza od lozyska zeby mi sie oparla na jego gniezdzie, do tego duze podkladki i nakretkami wszystko skrecalem, troche wd40 i poszlo z malymi oporami, przy wkladaniu nowego podobnie ale w druga manke :) ...zycze powodzenia

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
Dzieki , teraz mi przejasniało. Dam to komus do naprawy ,ale nie wiem kiedy. Auta potrzebuje non-stop a w weekendy ciezko ustawic mechnika. Na ta sobote mam , ale na cos innego a łozyska nie chce sie podejmowac. Jednym słowem lipa ! :mad2:

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
nie do konca sie zgodze z tym wyjmowaniem wachacza...ale jak kto woli. zapomnialem jescze napisac o zdjeciu bierzni z piasty ale na zdjeciach jest to pokazane jak i opisane ;)

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
mattiss- super sprawa Twój link do opisu wymiany. dzięks

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.