Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale to kwestia gustu - za to diesel jest bezapelacyjnie tanszy w utrzymaniu.

 

Bezapelacyjnie się z tym nie zgodzę. Jak mówi mój kolega, co nowe diesle serwisuje, nowoczesne diesle o dużej mocy, jak np 3.0d i więcej od BMW, to motory dla ludzi bogatych.

 

Jak ktoś kupi sobie nowe auto w dieslu, to ma spokój, radość, miłą jazdę, zazwyczaj może sobie poczcipować bo jak go stać na 250-300k pln, to stać go na czipa każdego. Bawi się, jest zadowolony, po pewnym czasie odwiedza serwis, bo do wymiany ma: przepływomierz, wtryski, tirbune(y), skrzynia powoli zaczyna się dziwnie zachowywać. Zazwyczaj w takim wypadku sprzedaje i kupuje nowe, bo go stać.

 

Benzyna mimo wszystko jak dla mnie wygrywa, chociaż przyznaje się bez bicia, sam chciałem kupić 535d. NIestety mnie na to nie stac. Co innego wyłożyć na auto 150-200 tys, a co innego stac w nim ciągle w serwisie, nawet zaprzyjaźnionym, bo turbina pada, bo wtryski leją, bo pali jak V12 6.0, bo czasami coś nie działa, etc. To wystarczające powody jak dla mnie, by przejść do ekonomicznej ;) benzyny (poza tankowaniem i eksploatacją, niczym nie muszę się martwić). I za to właśnie kocham benzyne.

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.