Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tak jest chyba w każdej 60tce ustawiasz w menu prędkość przy której pojawia sie żółty napis LIMIT i gong

ja jak swoją kupiłem o tym nie wiedziałem (było ustawione na 140) i sie nieźle wystraszyłem jak mi sie zapaliło

pomyslałem od razu że coś kucneło i że wcisneli mi z wadą

hej

Opublikowano
Czy to BMW ma jakiegoś konkretnego przeciwnika w innych markach?? oczywiście diesel i ta sama pojemność:) :wink:
Opublikowano
A jakie posiadasz u siebie? 19" standardowo z M5?

 

 

na razie standardowe 19, mam do zalozenia pakiet areodynamiczny Hartge i bede zamawial teraz kompletny uklad wydechowy Hartge w wersji glosniejszej,ponoc b. ladniej brzmiacej i troche wiecej koni , tylko jeszcze nie wiem gdzie i u kogo ja to wszystko zainstaluje, co do felg to jeszcze nie wiem bo felgi '20 Hartge Classic2 sa ciezsze niz standardowe felgi BMW

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Czy to BMW ma jakiegoś konkretnego przeciwnika w innych markach?? oczywiście diesel i ta sama pojemność:) :wink:

 

podjerzewam ze mercedes

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Nie ma konkurenta Mercedes nie ma diesla który by dorównał.

 

i tu sie mylisz kolego

BMW od kilku lat nie potrafi nadazyc za konkurencja z MB jesli chodzi o osiagi

w kazdej kategori silnikowej

jesli chodzi o diesle to nie ma 5 Series w dizlu ktore mogloby konkurowac z 314 konnym V8 w dieslu w modelu E 420CDI

 

http://www.mercedes-benz.pl/content/poland/mpc/mpc_poland_website/pl/home_mpc/passenger_cars/home/products/new_cars/eclass_saloon/technical_data/diesel_models.0006.html

 

Mercedes-Benz > BMW niestety ...

Opublikowano
Kolego, ale mercedes proponuje 420cdi V8, a 535d ma 6 cylindrow... tak nie powinno się prowadzic porównań... to tak samo jakby porównywac S320 cdi z bmw 745d ...
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Kolego, ale mercedes proponuje 420cdi V8, a 535d ma 6 cylindrow... tak nie powinno się prowadzic porównań... to tak samo jakby porównywac S320 cdi z bmw 745d ...

 

kompletnie nie chodzilo mi o porownanie tych dwoch silnikow tylko odpowiedzialem na stwierdzenie, ze MB nie ma konkurencyjnego silnika dizla do 535d w BMW

skoro to takie proste dlaczego BMW nie wprowadzi silnika V8 diesla, ktory bedzie mial lepsze osiagi od 420CDI MB ?

 

Na obecna chwile to BMW nie ma silnika diesla, ktory moglby konkurowac z MB.

Ta sama sytuacja ma rowniez miejsce z silnikami benzynowymi gdzie chociazby nowe S600 masakruje osiagami najmocniejsze 7er ...

 

MB > BMW ... jeszcze 10 lat temu bylo to nie do pomyslenia ...

no ale coz ksiegowi dzisiaj rzadza w BMW

Opublikowano
Trudno jest sie z Toba zgodzic ,bardziej sportowego diesla nie ma narazie konkurencja ,ktora stawia przede wszystkim na pojemnosc -a to zadna filozofia produkowac NM(Mercedes rowniez).A co powiesz na mlodsza konstrukcje 2.0 variable-Twin.Ma gdzies konkurencje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rzeznik --> nie zauważyłeś, że od 2005 istnieje jednostka 745d, 4.4d bi-turbo 330km?

 

Mam nadzieję, że zmienią ją we wrześniu na coś w stylu V12 TDI od audi, bo konkurencja prawie BMW dogoniła, np. wspomnianym przez Ciebie motorem Merca ;)

 

 

3.0d bi-turbo to genialna jednostka, ale ja osobiście jestem pod wrażeniem 2.0 bi-tubro, 204km. Najnowsze dzieło od BMW, pierwszy motor wyciągający ponad 100km z litra pojemności.

Opublikowano

powiedz jaki masz moment i zaczniemy gada ć - zdaje sie ze tam są dwie turbosprezarki w 535d i prawie 6 stów moment obrotowy

 

Moment ... moment...

Kolego, co mnie interesuje jakiś moment jakiegoś diesla.

Moment w dieslu pochodzi z równania moc=moment x obroty, a skoro obrotów prawie nie ma, to moment musi być większy.

 

Mam tylko 400Nm momentu, a taki diesel może mi pooglądać rurki wydechu

Opublikowano
Rzeznik --> nie zauważyłeś, że od 2005 istnieje jednostka 745d, 4.4d bi-turbo 330km?

 

Kiedyś znalazłem gdzieś w necie takiego potwora z chipem na 400km :roll: a pewnie dało by się więcej :mrgreen:

Opublikowano

powiedz jaki masz moment i zaczniemy gada ć - zdaje sie ze tam są dwie turbosprezarki w 535d i prawie 6 stów moment obrotowy

 

Moment ... moment...

Kolego, co mnie interesuje jakiś moment jakiegoś diesla.

Moment w dieslu pochodzi z równania moc=moment x obroty, a skoro obrotów prawie nie ma, to moment musi być większy.

 

Mam tylko 400Nm momentu, a taki diesel może mi pooglądać rurki wydechu

 

Mnie się wydaje że to Ty poogladałbyś rurki przy 535d

 

sprawdzałeś chociaż że masz te 400 Nm momentu i 286 KM ? Bo watpie żebyś tyle miał

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
to nie jest naciągane tylko na tym wyświetlaczu pokazuje troche inne zuzycie paliwa

 

tzn jakie? srednie?, w co watpie przy takiej pojemnosci, mocy i automacie, chwilowe? z pewnoscia tez nie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

 

Mam tylko 400Nm momentu, a taki diesel może mi pooglądać rurki wydechu

 

Życzę powodzenia w starciu z 535d

 

E39 540i 286KM i 440Nm ma do setki 6,2 manual, 6,4 automat

E60 535d 286KM i 580Nm ma do setki 6,4 automat

 

Spalanie E39 540i 18,4/ 8,8/ 12,3

E60 535d 9,2/ 5,4/ 6,8 - optymiści :wink:

 

E60 550i to inna liga.

Opublikowano (edytowane)

E60 530iA 272 KM / 320 Nm 0-100 6.5 s / śr. spalanie 7.5 l / masa 1540 kg

E60 535dA 286 KM / 580 Nm 0-100 6.4 s / śr.spalanie 6.7 l / masa 1660 kg

 

Już nie podawałem wersji 530i z manualną skrzynią (0-100 6.4 s) . Plusy diesla to elastycznosc (przydatne nawet w automacie ) i łatwe podniesienie mocy . Co do spalania to ten litr różnicy jest dyskusyjny ,a różnica w cenie 20 000 zł na korzysc benzyny . Osobiście wybrałbym 530iA (prawdopodobnie mniej kłopotów eksploatacyjnych i kosztów serwisowych ,ale mogę się mylic) . Masa na korzysc benzyny .

Edytowane przez szerszenkiler
Opublikowano

no ale rzeczywiście średnie spalanie 7,5 Pb przy 3.0 benzynie :shock: poniosło tych z hamowni - aby w 1.6 megane takie uzyskać to 3/4 trasy i to na pół gwizdka - takie 3.0 łyka 12/100 i to przy dobrych wiatrach

 

ale 20 tys. rzeczywiście dyskusyjne lecz łatwo jest zauważyć ze przy odsprzedaży "diesel" to magnes - ekhmm dobry diesel

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Ale o czym my mówimy, żeby nadgonić takiego diesla to benzyne trzeba ciągle pałować co okupuje dużym spożyciem paliwka i nikt tak na codzień nie jeździ, prawda?? Zobaczmy nasze trasy jak jeżdzą ludzie co mają diesle nawet zwykłe TDI, TDCI, DCI itp. Zawsze rwą do przodu wyprzedzają z lekkością. A benzyny 100-120 i jednostajna jazda :) Może co innego jak ktoś ma duzo kasy, ale to inny temat. Bo nawet jak kogoś stać na BMW z salonu za 300 tys i wybiera disela to też mysli ekonomicznie. Pozdrawiam

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.