Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

 

przysięgam że jechałem 250 km/h e34 525, oczywiście mówię ile wskazywał licznik... bo przeciez nie miałem innej możliwości sprawdzenia tego

tylko 1.8 ale daje rade;)
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

 

Dwie dychy pali w korkach .Potrafi wskazywać nawet więcej. Ale w samym korku średnio trzeba przyjąć prawie 20.

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

  • Moderatorzy
Opublikowano

Widzę, że znowu dyskusja benzyna kontra diesel.

 

Wracając do głównego pytania, jeździłem 535d i 335d.

Superosiągi, ciągne od samego dołu. Nie słychać,że to diesel.

Co prawda myślałem,że będzie wyzej kręcił.

Spalanie 335d - ostra jazda testowa 12l/100.

W nadwoziu piątki, odnosi się wrażenie gorszej dynamiki. Ale chyba z uwagi na dobre wyciszenie. Ale różnica w mocy też jest 286KM w porównaniu do 272 w piątce.

 

 

Dla porównania jeździłem też 650i i spalanie w tych warunkach to 20l

I benzyna o tej pojemności też ciągnie od samego dołu.

Opublikowano
RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

 

Dwie dychy pali w korkach .Potrafi wskazywać nawet więcej. Ale w samym korku średnio trzeba przyjąć prawie 20.

 

to ja bym ci radzil , rozejrzyj sie za m5 i a ta 545 sprzedaj

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

 

przysięgam że jechałem 250 km/h e34 525, oczywiście mówię ile wskazywał licznik... bo przeciez nie miałem innej możliwości sprawdzenia tego

 

jezeli by tak bylo to po po bylby modele typu 540i , jak 525 moze jechac tez 250km/h

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
jezeli by tak bylo to po po bylby modele typu 540i , jak 525 moze jechac tez 250km/h

 

przecież nie chodzi tylko o prędkość maksymalną bo tą jeździsz bardzo sporadycznie i chyba ma to bardzo małe znaczenie czy pojedziesz 240, 250 czy 260. Dużo bardziej liczy się przyspieszenie i elastyczność.

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano
RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

 

Dwie dychy pali w korkach .Potrafi wskazywać nawet więcej. Ale w samym korku średnio trzeba przyjąć prawie 20.

 

to ja bym ci radzil , rozejrzyj sie za m5 i a ta 545 sprzedaj

 

Też bym chciał :mrgreen:

 

Na taki rarytas jeszcze mnie nie stać. Mam inne wydatki. Musiałbym dać dwa razy tyle co wart mój. Rozglądałem się ostatnio w Inglostad ale ceny mnie przerosły niestety. Jak byś coś miał na oku to daj znać na priv.

Jednak okazyjnie M5 kupić to jak wygrana w totka

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Temat lekko odświeżany, ale widzę że wypowiadają się wszyscy tylko nie właściciele 535d :) Generalnie jest to auto dla prawdziwego fana diesli, biorąc pod uwagę fakt, że za dużo mniejsze pieniądze można nabyć 545i mające zbliżone osiągi i często lepsze wyposażenie. A więc cena zakupu jest pewnym minusem. Drugi minus to wątpliwa przyjemność jazdy w zimie lub na śliskiej nawierzchni. DSC pracuje wówczas pełną parą, jednak o sprawnym przyspieszaniu można zapomnieć. Zdecydowanie przydałby się X-Drive, ale niestety BMW zapomniało o takiej opcji :-(

Poza tym...same plusy !

- łatwa możliwość podniesienia osiągów poprzez umiejętny tuning elektroniczny (350KM/700Nm nie jest problem),

- kompletny brak laga, auto od 1500 do 4800 przyspiesza w tym samym tempie i reaguje na gaz natychmiast,

- dzięki ogromnemu i płaskiemu momentowi obrotowemu genialne osiągi i elastyczność ( jazda pozamiejska to prawdziwa przyjemność, teoretycznie szybsze auta np. E92 335i okazują się sporo wolniejsze ),

- średnie spalanie 9.7L (średnia z 20kkm mix),

O bezawaryjności nie mogę się wypowiadać, bo przejechałem raptem 40kkm i nic się złego nie dzieje.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
standardowa 540 poleci bez blokady ze 255 max.

 

mowisz o e39 540??chyba się kolego pomyliłeś,miałem dwie 528 i z manualna skrzynia kręciłem 252km/h a automatem troszkę mniej tj ok 247km/h .wydaje mi sie ze bez blokady sporo więcej pociągnie 540.jeździłem ostatnio 740iA i do 230 km/h to szła pięknie ale nie było warunków zeby ja ciągnąć dalej.ale te 250 to ona ciągnie bez zadnego wysiłku

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Poza tym...same plusy !

- łatwa możliwość podniesienia osiągów poprzez umiejętny tuning elektroniczny (350KM/700Nm nie jest problem),

 

dokladnie tak chcialem zrobic,choc slyszalem opinie,ze po takich modach zaczynaja siadac turbiny :roll: ja nigdy nie bylem fanem disla,ale ten mnie poprostu powalil na kolana :modlitwa:

Opublikowano

Czytając opinie na tym forum, nigdy nie znalazłem wypowiedzi właściciela dizla na nie. Za to owszem wszystkie na nie tych, którzy nie mają nic do powiedzenia z racji braku jakichkolwiek doświadczeń z dizlem.

Wydaje mi się , że dobrze mieć jakieś miarodajne porównanie.

Powiem tylko dostosowując się do tonu dyskusji, że E60/545 jest wspaniałą wersją silnikową, ale co do osiągów w jeździe codziennej nie wytrzymuje konkurencji z 535D.

Napewno jeśli tylko możliwości pozwolą kupię E60/545 turbo!!!, ponad 400 kucyków, to musi być jazda. :clap:

Panowie, jesteśmy jeśli tego nie zauważyliście w epoce TURBO, wkrótce żaden silnik nie będzie wolnossący!!!

Pozdrawiam pasjonatów BMW w każdej opcji silnikowej. :hand:

Opublikowano (edytowane)

W programie BMW PUMA moja 545 ma podaną prędkość maksymalną 283km/h.

 

A co to za wynalazek?

Edytowane przez KrzysztofP

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
e34 525i bez problemu jedzie 250 km/h (sprawdzone), więc myślę

że takie 545 pojedzie dużo więcej... no ale nie jechalem 545 więc nie wiem.

 

No mysle, ze troche przesadzasz tymi 250kph i E34.

Ja jechalem licznikowe 260 i mnie lagodnie hamowal ogranicznik - ale mialem wrazenie, ze bez niego dalby rade pojechac jeszcze szybciej. Na niemieckim forum BMW pisza, ze ze zdjetym ogranicznikiem 550i i 545i realna Vmax to 275kmh.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

znam takiego czlowieka co mowil kiedys ze popsul mu sie licznik i jak jechal szybko po drodze wychilil glowe za szybe i widzial w drugim samochodzie jaka predkoscia jechal :mrgreen: to juz bylo czyste bajkopisarstwo. Tak z ciekawosci jak to byl samochod kumpla ze wskazywalo 280km/h ?

Nie ma bata, 545 nie dojdzie do predkosci prawie 300km/h, po prostu za mala moc do takiej wielkosci auta

 

Mi sie tez wydaje, ze to jakies rzezbienie w g...

pozdrowienia

Krzysztof

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
e39 530i jedzie wedlug katalogu 250 km/h, wiec 540i pojedzie chyba troche wiecej niz te 5 km/h po zdjeciu blokady...

 

z całym szacunkiem, ale kolega nie bierze pod uwagę że silnik 540 czyli 4,4l jest 'troszke' starszej konstrukcji, od początku produkcji prawie nie modyfikowany, i nie stawiał bym wszystkich pieniędzy na to że 4,4 zdeklasuje 3,0 pod względem osiągów. Myśle że 2: 1,75 dla 4,4

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
Czytając opinie na tym forum, nigdy nie znalazłem wypowiedzi właściciela dizla na nie. Za to owszem wszystkie na nie tych, którzy nie mają nic do powiedzenia z racji braku jakichkolwiek doświadczeń z dizlem.

Wydaje mi się , że dobrze mieć jakieś miarodajne porównanie.

Powiem tylko dostosowując się do tonu dyskusji, że E60/545 jest wspaniałą wersją silnikową, ale co do osiągów w jeździe codziennej nie wytrzymuje konkurencji z 535D.

Napewno jeśli tylko możliwości pozwolą kupię E60/545 turbo!!!, ponad 400 kucyków, to musi być jazda. :clap:

Panowie, jesteśmy jeśli tego nie zauważyliście w epoce TURBO, wkrótce żaden silnik nie będzie wolnossący!!!

Pozdrawiam pasjonatów BMW w każdej opcji silnikowej. :hand:

 

 

A czytales to ? http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67276&highlight=

Nic nie zastapi mocy z pojemnosci. Miałem e39/540ia max jechalem okolo 260 km/h ( licznikowe czyli wskazowka wychylona za podzialke okolo 1 cm, nie sprawdzalem nigdy na GPS).

535d to auto dla pasjonata :wink: . Jednak diesel predzej czy pozniej sie posypie, zwlaszcza przy bardzo forsownej, wyscigowej jezdzie.

Opublikowano (edytowane)
Boogie --> to chyba nie jeździłeś 535d. Tam nie trzeba przekraczac 2 tys obrotów by czuć że już masz moc, jak to w dieslu.

 

Nie kumam kompletnie jak można się zachwycać jakimś dizlem mając pod nogą V8, jedź do seriwsu radze Ci.

Ja w moim sztruclu moge i deptać od 1500 obr na 4-ce, leci do przodu jak należy.

POmijam że 545, na 540 stare, zleje jak sie patrzy tego nwoczesnego dizla 535d.

 

Znowu zaczyna się glupie gadanie o dizlach.

R6 to R6, lubi obroty, a jeszcze z turbo tym bardziej.

 

 

 

Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

 

powiedz jaki masz moment i zaczniemy gada ć - zdaje sie ze tam są dwie turbosprezarki w 535d i prawie 6 stów moment obrotowy

Edytowane przez skidmarks
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Propozycja renoraines'a jest bardzo ciekawa, ale chyba jazda na co dzień tym samochodem nie należy do najtańszych...

 

Dobra ale chciałem reaktywować temat tzn. temat o 535d a nie o innych samochodach. Chciał bym poznać wasze opinie i porównać je z moimi spostrzeżeniami.

Opublikowano
do jazdy codziennej proponowalbym zdjac te felgi "21 hamanna z rantem bo u nas daleko na takich nie zajedziesz, ewentualnie "20 bez rantu
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Witam nie miałem przyjemności jeździć tym silnikiem ale prawie 300KM i prawie 600mn musza robić wrażenie. Tyle co Ci moge powiedzieć to wejdź na youtube wpisz 535d i zobacz jak ludzei przyspieszaja od 0 do zamkniecia szafy albo od 0 do 100 wystarczają 2 biegi :D , ja mam starą 530dA i też zamknałem prawie szafe, a ten 3.0 biturbo disel nie wyobrażam sobie :D No to jest moje marzenie motoryzacyjne na chwile obecną, ale pozostanie jeszcze dlugo nie spełnione :( pozdrawiam

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.