Skocz do zawartości

wymiana modulu check control -ETK numer


DJYendruh

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

 

przymierzam sie do proby podmienienia modulu w mojej beemce, i tu mam pytanie do znawcow etk:

na moim module napisany jest numer 61.35-2942287,

a w etk pisza ze to czesc o numerze 61351388614

co jest z tym grane?

ten drugi numer bardziej by mi odpwiadal gdyz jesli wezme opcje parts use to mam caly szereg modeli, od piatki do siodemki skad moge wziac dawce, a tego mojego nie moge w etk w ogole znalezc. moze cos zle spisalem?

 

dla ulatwienia: etk diagram 61_0564, poz 3, taki z dwoma zlaczami, check control modul

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z numeracja czesto tak bywa.

Wynika to glownie z ewolucji czesci i nowe dostepne pozniej jako zamienne czesto maja inny nymer niz czesc fabryczna, a ma to miejsce szczegolnie w przypadku elementow elektronicznych.

Pytanie ktore pozostaje to po co go wymieniac ?

Pozdrawiam

Kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co w nim nawalilo?

ESD regelt, bremslicht elektrik, betriebe angelaitag -zapytam czy ktos wie co to jest (glownie to pierwsze)-a taki mi sie pojawia komunikat odkad kupilem to auto. pisalem o tym na forum, niestety nikt mi nie byl w stanie pomoc. przeszukujac niemiecko i angielskojezyczne fora dyskusyjne znalazlem rozwiazanie:

jesli wymiana czujnika stopu i zarowek hamulcow nic nie przyniesie, nalezy wymienic modul. sprawa podobno juz zbadana i opisana przez bmw, taka tam znaleziona fabrycznie usterka niewiele znaczaca ale denerwujaca.

ktos z naszych kolegow zapalencow z zagramanicy znalazal rozwiazanie, ktore i ja chce przerobic.mianowice przelutowac wadliwy rezystor w CCMie. teraz moge sobie na to pozwolic bo dzis bylem na skladnicy czesci i znalazlem za 100pln dokladnie taki sam modul o tych samych oznaczeniach, i dziala jak nalezy. wiec ze starym moge poeksperymentowac.

 

ja lubie miec wszystko ok w samochodzie, to moj taki bzik, wiec powoli dopieszczam go jak nalezy. ten komunikat mnie denerwowal, bo pojawial sie zawsze po odpaleniu silnika i powtornie objawial po zgaszeniu, wiec postanowielm ze go sie pozbede. i tak tez zrobilem

pzdr

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.