Skocz do zawartości

<t>Jakią benzynę lejesz do baku:</t>  

27 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
slovnaft tylko na poludniu polski jest

http://www.slovnaft.pl/?a=index

 

bezobslugowe?? przeca siedzi tam chlopek w budce co mu sie placi :)

a powiedz mi jeszcze, czy dalej na stacjach maja mozliwosc chrzczenia paliwa czy sa jakies zabezpieczenia przzed tym procederem. pytam o stacje koncernowe.

 

No poza Neste są prawie bezobsługowe...

O Slovnafcie nic ci nie powiem, natomiast chrzcić paliwa można zawsze i wszędzie, jednak na stacjach dużych koncernów jest to po prostu nieopłacalne, bo mogą za dużo stracić z zamknięciem stacji włącznie. A co sobie wleje do zbiorników właściciel stacji prywatnej to jego sprawa...

Opublikowano

wlasnie sobie pochodzilem po stronkach BP i Shell i wyczytalem m.in, ze BP ultimate ma podwyzszona liczbe cetanowa z 51 do 55. na stroce shella natopmiast wyczytalem, ze v-power diesel jest produkowane w rafineri w niemczech.

czyli co, klamia w zywe oczy?? :)

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
wlasnie sobie pochodzilem po stronkach BP i Shell i wyczytalem m.in, ze BP ultimate ma podwyzszona liczbe cetanowa z 51 do 55. na stroce shella natopmiast wyczytalem, ze v-power diesel jest produkowane w rafineri w niemczech.

czyli co, klamia w zywe oczy?? :)

 

Kolego dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem, który wozi paliwo shella na co dzień.

 

Znowu ja przeczytałem na stronce shella coś takiego:

 

"V-Power Diesel w innych krajach, podobnie jak w Polsce to paliwo najwyższej jakości. Jednak produkty na poszczególnych rynkach mogą się od siebie różnić w związku koniecznością uwzględnienia lokalnych warunków: obowiązujących norm, czy cech parku samochodowego – to indywidualne podejście do każdego rynku, gwarantuje dostarczanie najlepszych możliwych produktów w każdym kraju."

 

Ja na stronie shella znalazłem tylko, że komponenty do produkcji pochodzą z Niemiec, a nie paliwo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ON z Neste nie zaszkodzi silnikowi Common Rail w BMW 530D?

Chodzi mi o zatykanie sie pompowtryskiwaczy bo ciagle ktos mowi ze tankuj Verve to bedzie dobrze a jak inne to sie auto zepsuje i pozniej majatek naprawa.

 

TDI silnil jak mialem to tylko na Neste ale teraz jak mam ten Common to sie boi a wy Panowie co sadzicie???

Opublikowano
Mam taka stacje w swoim miescie:

http://www.gbpaliwa.com/

 

Pisza o sobie, ze paliwa maja z Niemiec, czy to mozna potwierdzic, czy raczej lepiej stwierdzic ze to jednak polskie paliwo ?

 

Jeśli cena paliwa jest taka jak shell v-power racing to możliwe, że ściągają ale w praktyce jest to nieopłacalne.

Opublikowano
Czy ON z Neste nie zaszkodzi silnikowi Common Rail w BMW 530D?

Chodzi mi o zatykanie sie pompowtryskiwaczy bo ciagle ktos mowi ze tankuj Verve to bedzie dobrze a jak inne to sie auto zepsuje i pozniej majatek naprawa.

 

TDI silnil jak mialem to tylko na Neste ale teraz jak mam ten Common to sie boi a wy Panowie co sadzicie???

 

Verva tak jak wyżej pisałem to normalne paliwo + dodatek, czystością oraz parametrami wszystko to samo co na Neste. Co do silnika to ci nie podpowiem, może common rail lubi dodatki Orlenu :D

Opublikowano

pytanie o polskie bio paliwka.

slyszalem ze sa dobre dla nowych aut od poczatku stosowania,

a dla starych aut to katorga i zniszczenie silnika ile w tym prawdy ile mitu

ponoc polskie bio paliwa maja duzo wicej komponentow jak u naszych sasaiadow?

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano

mam znajomego, ktory gania cysterna

brechte mam jak ludzie sie zachwycaja jakims V-power jak wszystko idzie z jednego baniaka :D:D

Opublikowano
pytanie o polskie bio paliwka.

slyszalem ze sa dobre dla nowych aut od poczatku stosowania,

a dla starych aut to katorga i zniszczenie silnika ile w tym prawdy ile mitu

ponoc polskie bio paliwa maja duzo wicej komponentow jak u naszych sasaiadow?

 

O biopaliwach niestety nic nie wiem.

Opublikowano
NawrotBMW czyli mam rozumiec, ze ten v-power diesel ma taka sama czystosc jak normalny diesel na shellu?? mi nie chodzi o to, zeby paliwo bylo mocniejsze ale o to, by bylo czystsze. na jakich stacjach i jakiego diesla polecasz lac??

 

Kolego wszystkie paliwa sprzedawane na firmowych, koncernowych stacjach pochodzą z PKN Orlen lub Rafinerii Gdańskiej czyli Lotosu oprócz V Power Racing 99+. Są to bardzo dobrej jakości paliwa, codziennie badane laboratoryjnie. Należy omijać szerokim łukiem stacje NO NAME gdyż mogą mieć paliwa z PKNu lub Lotosu, a mogą mieć jakiś syf, który nie mieści się w żadnych kategoriach. Tankuj na Koncernowej stacji, najtańszej w swoim mieście, w Łodzi najtaniej wychodzi Neste (bezobsługowe) płacąc kartą .

 

Skoro tak to dlaczego podczas testów paliwa na stacjach niektóre wypadają lepiej a inne gorzej ? Pamiętem jakiś czas temu było sprawdzane paliwo na stacjach beznzynowych w Mazowieckiem i paliwo na stacji Geant nie spełniało żadnych norm... Jakim cudem jeżeli to ta sama cysterna co na BP ?

Opublikowano
NawrotBMW, wiesz coś o paliwach LUKOIL? Na stronie piszą, że paliwa sprowadzają ze swojej rafinerii w Rosji. Jeśli to prawda, to jak z jakością?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.