Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam czytalem forum, i szukalme w gryszukiwarce na forum i nie znalazlem tematu dotyczacego zaparowanych lamp przednich. Mam taki problem i nie wiem gdzie moze byc przycczyna dostwania sie wody do lampy. Pisze z tego wzgledu iz widzialem ten problem w nie jednym BMw e-36. Jezeli ktos zna ten problem i jest mi w stanie pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam ( model w jakim problem wystepuje to BMW e36 318is coupe 94') :D
Opublikowano
Parowanie przednich lamp to chyba bolączka połowy E36. Mnie też jedna paruje. Najlepiej ją wyjąć i zmienić uszczelkę. Można spróbować z silikonem ale to chyba nie najlepszy pomysł.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
silikonowanie to naprawde nie najlepszy pomysl a kazda lampa ma swoje przewiewy ktorych nie powinno sie silikonowac... PArowanie wystepuje tez w starszych e39...
B M W
Opublikowano
HHMMMM kiedys tez probowalem wyciagnac ta lampe i nie wiedzialem jak czy tak sa jakies nimieckie patenty? czyli ta 1 ktora jest pomiedzy obudowa i kloszem szklanym? jeszcze mam jedno pytanie jesli macie dobre naglosnie w aucie to mozecie podac co i gdzie? jestem wlascicielem od niedawna Bmw i chcialbym zeby bylo cacy juz zmienilem gaz na sekwencje zrobilem remont silnika i dlubalem przy zawieszeniu radio mam pioneera 6900 wiec prawie najwyzszy model co byscie doradzili?
Opublikowano

no tez mam ten problem z jedna lampą :/ a co do uszczelki to gdzie ja kupić i za ile ??? bo jakoś nigdzie nie widziałem :(

 

Puki co mam zrobiona wkoło na sylikon i troche pomogło ale itak jeszcze czasami paruje :(

zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Opublikowano

Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta dziurke?

Opublikowano
Witam uszczelke wyjac i obrucic o 180 stopni /ta co jest miedzy kloszem odpinanym a lampa/ gdzie klosz wklejany do obudowy /szklo/wyciscic acetonem i lekko przesmarowac przezroczystym silikonem/naokolo/nie widac silikonu a efekty sa na 100% /ale najpierw DOKLADNIE wysuszyc cala wilgoc z lampy/ robilem to w niejednej lampie a ostatnio w e-39..powodzenia :cool2:
Opublikowano
Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta dziurke?

 

a jak byś miał sklep po drodze to mógłbyś podpytać jaka cena takiej uszczelki, bo w aso to pewnie nie warta jest tej ceny :P

zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Opublikowano
Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta [/b]dziurke?

 

a jak byś miał sklep po drodze to mógłbyś podpytać jaka cena takiej uszczelki, bo w aso to pewnie nie warta jest tej ceny :P

 

Wojciech nie czytasz co posze/ wilgoic wchodzi od zewnatrz nie od strony silnika,ta dziurka jest specjalnie zrobiona,ze ci silikon nie pomogl musiales to zrobic niestarrannie lub nie byla do konca wysuszona/z ostatnia lampa suszylem 2 dni/tak ze to trza robic dokladnie.. :nienie:

Opublikowano
A ja uzylem wlasnie silikonu. Co prawda w lampach zaczela zbierac sie woda, czyli bylo gorzej jak na poczatku, ale to byla tylko kwestia odpowiedniego osuszenia reflektorow.Przed jazda sciagalem zaslepki. Zrobilem tak moze ze 3 razy i problem z parowaniem zniknal. Teraz moze byc z tym problem bo raczej ciezko osuszyc reflektory bez slonca. Chyba, ze ma sie dobrze wygrzazny garaz.

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano
A ja uzylem wlasnie silikonu. Co prawda w lampach zaczela zbierac sie woda, czyli bylo gorzej jak na poczatku, ale to byla tylko kwestia odpowiedniego osuszenia reflektorow.Przed jazda sciagalem zaslepki. Zrobilem tak moze ze 3 razy i problem z parowaniem zniknal. Teraz moze byc z tym problem bo raczej ciezko osuszyc reflektory bez slonca. Chyba, ze ma sie dobrze wygrzazny garaz.
;;

 

Mozna suszarka do wlosow /trza uwazac rzeby szkla nie nagrzac za mocno bo peknie/dlatego z jedna lampa bawilem sie 2 dni bo bylo bardzo duzo wody..

Opublikowano
Ja widzielem te uszelki w opolu mamy 2 sklepy z oryginalnymi czesciami do bmw jak nie maja na sklepie to zamowia i bedzie na 2 dzien:))

Ale zauwazylem rowniez jakby fabrycznie zrobione otwory w tych lampach maja srednice mniej wiecej 0.5 mm wiec moze osuszyc ta lampe i zakleic ta [/b]dziurke?

 

a jak byś miał sklep po drodze to mógłbyś podpytać jaka cena takiej uszczelki, bo w aso to pewnie nie warta jest tej ceny :P

 

Wojciech nie czytasz co posze/ wilgoic wchodzi od zewnatrz nie od strony silnika,ta dziurka jest specjalnie zrobiona,ze ci silikon nie pomogl musiales to zrobic niestarrannie lub nie byla do konca wysuszona/z ostatnia lampa suszylem 2 dni/tak ze to trza robic dokladnie.. :nienie:

 

nie zrozumieliśmy sie :P nie zakleiłem otworu wentylacyjnego, zakleiłem lampę do okuła przy uszczelce. w moim reflektorze uszczelka ta jest strasznie wygnieciona wiec spodziewam sie ze jej wymiana dała by efekt

zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Opublikowano
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Witam uszczelke wyjac i obrucic o 180 stopni /ta co jest miedzy kloszem odpinanym a lampa/ gdzie klosz wklejany do obudowy /szklo/wyciscic acetonem i lekko przesmarowac przezroczystym silikonem/naokolo/nie widac silikonu a efekty sa na 100% /ale najpierw DOKLADNIE wysuszyc cala wilgoc z lampy/ robilem to w niejednej lampie a ostatnio w e-39..powodzenia :cool2:
.

 

Chyba zle czytasz opisuje tu jak zrobic zeby nie parowali lampy a tu pisze dalej...

PostWysłany: Czw Paź 25, 2007 11:12 pm Temat postu:

Witam uszczelke wyjac i obrucic o 180 stopni /ta co jest miedzy kloszem odpinanym a lampa/ gdzie klosz wklejany do obudowy /szklo/wyciscic acetonem i lekko przesmarowac przezroczystym silikonem/naokolo/nie widac silikonu a efekty sa na 100% /ale najpierw DOKLADNIE wysuszyc cala wilgoc z lampy/ robilem to w niejednej lampie a ostatnio w e-39..powodzenia Cool

Opublikowano
Witam sory ale szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem;/ nie wiem nie moglem. dziś kupiłem silikon i będę kleił te lampy. Bylem w sklepie jeśli masz lampy boscha to jedna uszczelka kosztuje 36zl a jeśli jakiejś innej to 21zl ponoć sa jakieś inne. Z tego co rozmawiałem z moim tato to ważna jest wilgotność powietrza ponieważ jeśli jest ciepło to wilgotność powietrza jest duża i jeśli temp. zejdzie poniżej zera pojawi sie znów rosa na lampach. poradził mi żebym nagrzał pokój (ważne żeby w pokoju nie było żadnych urządzeń które podwyższają wilgotność powietrza np szklanka z woda lub nawilżacza powietrza)i dopiero osuszczyc je i sklecić w tym pokoju ponieważ będzie mała wilgotność powietrza i powinno być ok. O efektach mojej pracy dam zanc! pozdrawiam:)
Opublikowano
Witam sory ale szukałem w wyszukiwarce i nie znalazłem;/ nie wiem nie moglem. dziś kupiłem silikon i będę kleił te lampy. Bylem w sklepie jeśli masz lampy boscha to jedna uszczelka kosztuje 36zl a jeśli jakiejś innej to 21zl ponoć sa jakieś inne. Z tego co rozmawiałem z moim tato to ważna jest wilgotność powietrza ponieważ jeśli jest ciepło to wilgotność powietrza jest duża i jeśli temp. zejdzie poniżej zera pojawi sie znów rosa na lampach. poradził mi żebym nagrzał pokój (ważne żeby w pokoju nie było żadnych urządzeń które podwyższają wilgotność powietrza np szklanka z woda lub nawilżacza powietrza)i dopiero osuszczyc je i sklecić w tym pokoju ponieważ będzie mała wilgotność powietrza i powinno być ok. O efektach mojej pracy dam zanc! pozdrawiam:)

 

Pisze ze z jedna lampa bawilem sie 2 dni bo miala bardzo duzo wilgoci / a lezala na kotle co cala dobe/az puzniej suszarka po malu az wyschla do konca /zagrzalem i zostawilem do ostygniecia i tak kilka razy az nie bylo widac pary po ostygnieciu/w e-36 jest latwiej bo tam nie ma migaczy e-39

jak zrobisz to niedokladnie to bedzie sie para pokazywala...

Opublikowano
Wiem narazie lezy sobie na grzejniku i mam nadzieje ze bedzie ok narazie czekam nie spiesze sie. ale na koltle masz rury z woda ktora moze czasmi parowac tzn moze byc zrodlem wilgoci ja mam nadzieje ze moje kaloryfery sa w 100% szczelne
Opublikowano
Jeszcze jedna sprawa;/ zalozylem narazie nic nie paruje mam taki problem jak ustawic lampy poniewaz jedna swieci po drzawach a 2 jest strasznie nisko;/ pomocy:) z gory dziekuje:)

 

Podjedz do stacji diagnostycznej tam ci ustawia.../najlepiej gdzie robisz przeglady powinny zrobic za friko/

  • 5 lat później...
Opublikowano

Odkopie temat żeby nie dublować..

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/n/11.png

 

Chciałbym wymienić uszczelkę, która przylega bezpośrednio pod szklany klosz - na zdjęciu nr 2 z tego co widzę.

Czy duży problem jest aby wyjąć szkło ? z tego co widziałem w mojej e36 jest dokładnie jak tu czyli 3 zatrzaski i 3 śrubki (zdjęcie nr 4)

Czy ta uszczelka jeszcze jest jakoś klejona ?? czy wystarczy normalnie zdjąć i włożyć nową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.