Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam takie pytanie! mianowicie chodzi o to czy da sie wymienić łożysko w visco ?. Jeśli nie to czy ma znaczenie ma - jak zmienię visco które miało 3 uchwyty i większy wiatrak na mniejsze z 4 uchwytami i mniejszym wiatrakiem! Czy visco sie dobiera odpowiednio do modelu samochodu! Mój samochód to BMW 324 e30 TD silnik 2,4 Z góry dziek uje za odpowiedz!
Opublikowano
Twoje visco jest 4-ro śrubowe i jego numer katalogowy to 11522245498. Wiatrak masz 7-io skrzydłowy. Wisco jest rozbieralne, lecz wymiana łożyska wręcz niemożliwa, a samo łożysko wręcz niedostępne. Jedyne co możesz zrobić to je przeczyścić, co często przywraca mu życie.
Opublikowano
ja już nie mam łożyska same kulki! to znaczy ze muszę brać visco takie jak w katalogu? Czy mogę inne i czy ono sie w tym samym czasie będzie załanczać a jak kupie na szrocie to na co zwrócić uwagę?
Opublikowano

Najlepiej kupic nowe BEHR, jest drogie ale juz nigdy nie będziesz musiał go wymieniać.

 

Możesz też kupić Otse za 120 zł na Allegro. Będzie funkcjonowała, ale będzie głośna.

 

Z używkami ciężko, musiałbyś sobie załatwić chociaż jeden dzień rozruchu i szrociarza. Ja kupiłem uzywke która sie okazała padnięta. Mam teraz otsę, troche wyje ale chłodzi jak trzeba.

Opublikowano
Witam! Mam takie pytanie! mianowicie chodzi o to czy da sie wymienić łożysko w visco ?. Jeśli nie to czy ma znaczenie ma - jak zmienię visco które miało 3 uchwyty i większy wiatrak na mniejsze z 4 uchwytami i mniejszym wiatrakiem! Czy visco sie dobiera odpowiednio do modelu samochodu! Mój samochód to BMW 324 e30 TD silnik 2,4 Z góry dziek uje za odpowiedz!

 

Visca dlatego mają inny rozstaw śrub i inny rozmiar gwintu w centralnej śrubie żeby NIE DAŁO SIĘ ICH POMYLIĆ - po prostu dla diesla i dla benzyny inne są temperatury przy których visco zaczyna pracować. Więc odpowiedź brzmi - nie możesz ich zamienić (a nawet nie idzie)

www.turboBMW.pl
Opublikowano
są dwa rodzje visca - na 3 i na 4 śruby. Te drugie są do praktycznie wszystkich benzynowych silników BMW, pierwsze do diesli (i chyba tylko kilku benzynowych). Nie są wzajemnie wymienne, jak znajdziesz visco na 3 śruby do BMW to na pewno bedzie dobre
www.turboBMW.pl
Opublikowano
Twoje visco jest 4-ro śrubowe i jego numer katalogowy to 11522245498. Wiatrak masz 7-io skrzydłowy. Wisco jest rozbieralne, lecz wymiana łożyska wręcz niemożliwa, a samo łożysko wręcz niedostępne. Jedyne co możesz zrobić to je przeczyścić, co często przywraca mu życie.
właśnie widac tam na tabliczce ten nr katologowy 11522245498 więc bedzie chyba dobre

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.