Skocz do zawartości

łańcuchy


doktor1975

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka jest wasza opinia na temat adaptera ?Zbliża sie zima , tylny napęd .Znajomi śmieją sie że Bunie zostawie w garażu , przegladałem oferte i natrawiłem na łańcuchy Pewag Spikes Spider SPORT!Może ktos je ma !Czy warto kupic .Będzie to pierwszy mój sezon z tylnym napędem i zastanawiam sie czy kupic .Wiadomo że 4 zimówki to podstawa !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem z dziesięć aut z tylnim napędem i nie było żle.Miałem też z przednim lepiej się jezdzi (bezpieczniej)..Podstawa to cztery dobre opony i wyobrażnia.Co do automatów to zimą przekichane nie można kombinować.Łańcuchy w bagażniku koniecznie.A jeżdzi się na nich super do póki na drodze jest śnieg.Ciężko się zakłada warto przed sezonem kilka razy

spróbować zamontować i warto kupić dobrej firmy szybko się zużywają i w/g rozmiaru opon.

Zapomniałem warto wrzucić do bagażnika parę kilogramów nie wspomnę o pełnym baku.

http://www.pewag.pl/film.php?k=sportmatik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze miec butle :D i 65 L gazu za scianka działową :) lub w kole.....

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do automatów to zimą przekichane nie można kombinować.http://www.pewag.pl/film.php?k=sportmatik

 

Nie jest przekichane , a powiem Ci że nawet wolę .

 

Dlatego bo jak mam trakcje i na lodzie wcisne gaz to jade , a w manualu zgaśnie Ci , np. właśnie dlatego wole e39 w automacie bo mam i miałem e46 /oba 2,8/ tylko właśnie e46 było wmanualu i czasami gasł jak było ślisko i dałem gazu nawet maało z włączoną trakcja , a w automacie "mieli mieli" , ale powoli jedzie

 

pozdrawiam

 

ps.Dobre opony zimowe to podstawa ja polecam 205/65/15 do 5 przed liftem ,po 225/55/16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile będzie śniegu - raczej łańcuchy koniecznie trzeba mieć. Ale w sytuacjach ekstremalnych tylny napęd jest korzystniejszy - jak utkwisz z powodu zaspy powinieneś wrzucić wsteczny i wyjechać, a przy przednim jak się powiesisz to koniec - tylko kopać. Zaś co do automatów to potwierdzam - nie istnieje kierowca z tak lekką i precyzyjną nogą jak "pełzanie " automatu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.