Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Fajnie ze dzialacie. Nawet nie wiecie jak bym chcial przy mojej dlubac.
BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kincek, juz nadrabiam zaleglosci, ale czasu nadal malo :)

 

W koncu dorobilem sie chipow, ponoc zapewniaja 315PS, nie wiem ile NM:

http://img177.imageshack.us/img177/9735/p1040819vz2.jpg

 

Moje pierwsze kroki przy malowaniu plastikow:

http://img502.imageshack.us/img502/2854/p1040896nt9.jpg

 

Efekt, z ktorego jestem bardzo zadowolony:

http://img49.imageshack.us/img49/4522/p1040908pq7.jpg

 

http://img297.imageshack.us/img297/8021/p1040910hw1.jpg

 

http://img232.imageshack.us/img232/6164/p1040914tb1.jpg

 

Odnowione plastiki komory silnika:

http://img265.imageshack.us/img265/476/p1040824ui7.jpg

 

Nowe nadkola:

http://img513.imageshack.us/img513/4093/p1040833ck8.jpg

 

Efekty moich jeszcze nie ukonczonych prac, jak pogoda dopisze to wrzuce cos w naturalnym swietle, bo na tych nie widac pelni efektu :(

http://img228.imageshack.us/img228/6571/p1040841jm2.jpg

 

http://img204.imageshack.us/img204/6260/p1040843tl7.jpg

 

http://img141.imageshack.us/img141/5231/p1040852ol1.jpg

 

http://img523.imageshack.us/img523/5189/p1040635wb6.jpg

Opublikowano

No no... Starasz się :cool2:

 

super :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Staralem sie robic wszystko zgodnie ze sztuka malowania. Przez google znalazlem opis: przygotowac powierzchnie papierem sciernym, potraktowac benzyna ekstrakcyjna, podklad do tworzyw sztucznych i lakier wlasciwy na koncu. Jedynie lakier to slabsza strona tego malowania, bo nie jest odporny na wysokie temperatury. Mam srebrny lakier do 650 stopni, ale zupelnie nie pasowal w porownaniu z oryginalnym kolorem. Ten lakier ktory uzylem jest identyczny z oryginalem, tylko znowy nieodporny na temperature :( Mimo to mysle ze nie zejdzie tak latwo :cool2:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

http://img145.imageshack.us/img145/9141/p1050104fffflj0.jpg

 

http://img201.imageshack.us/img201/2466/p1050090wm2.jpg

 

http://img8.imageshack.us/img8/4566/p1050083ffffffre8.jpg

 

Inspiracja:

http://www.bmwclassics.co.uk/840cisport01/index.html

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Na zakończenie zimowego snu oddalem felge z zapasu do renowacji i jak szaleć to szaleć na feldze znalazla sie nóweczka opona w rozmiarze jak Pan Bóg przykazal 235/50ZR16.

 

http://img156.imageshack.us/img156/1962/100och.th.jpg http://img139.imageshack.us/img139/9618/101ppj.th.jpg

 

Inspirowany ta strona: http://www.bmwclassics.co.uk/840cisport01/index.html kupiłem 3 częściowy zestaw nadkoli, na razie na próbę tylko na jedną stronę, ale już wiem, że warto.

 

http://img509.imageshack.us/img509/4295/p1050945.th.jpg

 

W aucie znalazł się również nowy przegub elastyczny wału, przetoczyłem plyn hamulcowy na świeży, na tylną oś powędrowały nowe klocki hamulcowe ATE (czekały chyba ze dwa lata na montaż), zamontowałem nową uszczelkę maski, w przygotowaniach do sezonu nie mogło zabraknąć nowego oleju w silniku, zdemontowałem miskę olejową w poszukiwaniu odkręcających się śrub pompy olejowej, ale nic tam nie znalazłem. Naturalnie pod miską olejową znalazła się nowa uszczelka tejże miski.

 

 

http://img196.imageshack.us/img196/8041/200gdr.th.jpghttp://img207.imageshack.us/img207/7576/201uua.th.jpg http://img207.imageshack.us/img207/4871/202z.th.jpg http://img2.imageshack.us/img2/3151/203n.th.jpg http://img527.imageshack.us/img527/7715/204e.th.jpg

 

Przeprosiłem się też ze starym dyfrem, jak ktoś chce to mam na sprzedaż dyfer 3,91 ze szperą od E34 M5 w stanie średnim, ale da się jeździć. Przy okazji wymiany dyferencjału wymieniłem sondy lambda i tu najciekawsze. Spalanie drastycznie spadło. Mimo, że już wcześniej mogłem pochwalić się wynikami z trasy rzędu 11,83l/100 km na odcinku ponad 400 kilometrow w jedną stronę, to teraz spalanie spadlo jeszcze o około 20-30%. Na trasie przy normalnej jeździe spalanie oscyluje w przedziale 9 – 11 litrow, a przy 140km/h na tempomacie wynosi 12,5l/100km. Jeszcze lepiej jest na zimnym silniku. Mam taki odcinek testowy, pierwsze 3km od domu, uruchamiam silnik wyjeżdżam z garażu powoli sunę się przez nieutwardzone osiedlowe uliczki, a ostatnie 2 kilometry tego odcinka rozgrzewam silnik zawsze jadac 60km/h na trzecim biegu. Warunki sa zawsze takie same, nie ma żadnych światel ani innych spowalniaczy. Wynik z tego odcinka to było zawsze około 25 – 33 litry na setke, a teraz 17,5 litra! Wszystko to przy mocno nadwymiarowych „kapciach” z tyłu 275mm.

 

http://img190.imageshack.us/img190/7148/19722459.jpg

 

W magazynku z częściami czekają jeszcze na montaż poduszki skrzyni biegów, elektrozawór ASB i uszczelka miski olejowej ASB. Uff mam już dosyć, zabieram się za jeżdżenie tym cudem, żeby w przyszłym sezonie zimowym było co robic.

 

PS znalazłem jeszcze jeden nieoryginalny kabel w osemce, już go nie ma :mrgreen:

 

http://img30.imageshack.us/img30/7432/300d.th.jpg

Edytowane przez MArcin 850i
Opublikowano

Marcin, gdzie kupiłeś i ile zapłaciłeś za sondy ?

Mam to samo po wymianie sond w Range-Roverze. Spalanie drastycznie spadło. Faktem jest jednak, że u mnie w Range'u były totalnie padnięte.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Kupisz je w kazdym sklepie motoryzacyjnym, serwisie BOSCHA. Ja kupilem w intercarsie, cena 610zl brutto za dwie sztuki. Raczej odradzam kupowania sond uniwersalnych, nie daj sie skusic ich niska ceną. Numer producenta dla tej sondy: 0 258 005 324.

 

Zauwazylem jeszcze jedna zmiane po wymienie sond. Na zimnym silniku dym z rur wydechowych rozklada sie rownomiernie na obydwie strony, wczesniej bywaly momenty, ze z jednej strony nic nie lecialo. Poza tym nie zauwazylem zadnej roznicy ani w osiagach, ani w pracy silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.