Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
heheh, wiekszość aut miało mniej lub bardziej poważnego dzwona w przód, więc nie dziwcie się, że jest problem z ustawieniem świateł :) klojone "uszy" reflektorów też nie pomagają w ustawieniu świateł.
Opublikowano (edytowane)
heheh, wiekszość aut miało mniej lub bardziej poważnego dzwona w przód, więc nie dziwcie się, że jest problem z ustawieniem świateł :) klojone "uszy" reflektorów też nie pomagają w ustawieniu świateł.

 

Wybacz houek ale w tym momencie mijasz się z prawdą . Co ma dzwon i klejone uszy lamp do ustawienia swiatel ?? NIC .

 

Jak regulacja dziala to daje sie wszysto ustawic, zakres jest duzy . Ja pamietam u siebie jak regulowalem wysokosc to krecilem imbusem wlozonym od gory w taka biala plastikowa srube na lampie . Wyroznia sie bo jest biala . Szlo lekko. Na pamietam dokladnie gdzie ona byla, napewno od gory i CHYBA na srodku lampy .

Edytowane przez bumblebee
Lekka poprawka ... ładniej brzmi a przekaz ten sam ;)
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piotres

U znajomego w A klasie, ktoś dosztukował uszy od innych lamp i tym samym regulacja świateł nie jest mozliwa...

 

Co do regulacji w Zetkach, to faktycznie są dwa białe pokrętła na każdej lampie do tego służące - u mnie też chodzą lekko i sam wyregulowałem sobie światła.

 

Kiedyś kupiłem Philips BlueVision i jedna z żarówek przepaliła mi się.....po 2 dniach! Wróciłem do tradycyjnych żarówek.

Opublikowano
Ja uzywam philips premium i jestem zadowolony . Tansze od blue vision i nie swieca az tak niebieskim swiatlem, ktore wg mnie niezbyt pasuje do z3 i lamp bez soczewki .Premiumt swieca wyraznie mocniej od "zwyklych" zarowek .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

ja nie wiem czego uzywam :D tak dla odmiany ;] aa i moje lampy sa cale (nie po dzwonie) regulacja ciezko chodzila bo syfu tam byla kupa;]

Wiecie ze w mojej okolicy nie moge dostac zarowek HB3 ? to jest porazka... musialem jechac wczoraj 70km zeby kupic te zarowki....zachodniopomorskie RuuuLeZZ

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano
wg mnie najlepsza alternatywa na drogiego philipsa sa zarowki Osram NightBraker + 90% swiatla. Cena jest o polowe nizsza niz phillips a swieca naprawde dobrze i po wymianie ze zwyklych zarowek widac naprawde duza roznice. Ja mam takie zalozone w kazdym aucie no i oczywiscie nie przepalaja sie po 2 dniach uzytkowania.
Opublikowano
co do philipsów to też dobrych wspomnien niemam, kiedys wsadzilem takie do skody octawii 2 i tez pożyły jakos miesiąc czy 2 i prawie 100pln poszło w piach wprawdzie swieciły troche bardziej na ''niebiesko'' ale widocznosc byla naprawde duzo gorsza niz zwyczajne żarówy o tej samej mocy
Opublikowano

Powiem Wam szczerze, że nigdy nie zastanawiałem się i nie miałem dylematów jakie założyć żarówki :) całe życie zakładam najprostsze Boscha. Usłyszałem kiedyś, że im prostsza i standardowa żarówka tym większa jej żywotność. Słyszałem również, że długość życia zależy od rodzaju żarówek. Mogę się mylić ale chyba H2 (bądź H7 :) ) mają najkrótszą żywotność, natomiast H4 największą. Zastanawiam się jaki jest sens montowania żarówek niebieskich, zielonych, moc +30% lub inne wynalazki ... nie wiem jak Wy ale ja 99,99% jeżdżę samochodem po mieście i nigdy nie uwierzę w to, że na oświetlonych ulicach widzicie różnicę w świeceniu :)

 

Stosuję jeszcze jedną znaną chyba wszystkim zasadę, że wymieniam żarówki parami i nie trzymam żarnika w paluchach.

Opublikowano
... nie wiem jak Wy ale ja 99,99% jeżdżę samochodem po mieście i nigdy nie uwierzę w to, że na oświetlonych ulicach widzicie różnicę w świeceniu :)

 

 

Widocznie bumblebee nie jezdziles nigdy samochodem ktory juz fabrycznie ma bardzo slabe swiatla. Ja mialem taki samochod ktorego wada fabryczna bylo to ze przednie swiatla bardzo slabo swiecily i bylo tak w kazdym jednym egzemplarzu.

Nadmieniam ze swiatla byly prawidlowo ustawione i sprawdzane kilka razy (z uwagi na to ze swiecily slabo) a nawet ustawione minimalnie wyzej niz pozwalaja na to przepisy. Nawet w miescie na oswietlonych ulicach miales wrazenie ze jedziesz bez wlaczonych swiatel. Nie bylo widac dziur w jezdni, pieszego zblizajacego sie do przejscia ani odblaskowych znakow drogowych. Nie wspominajac juz o jezdzie poza terenem zabudowanym gdy zeby normalnie jechac trzeba bylo wlaczac dlugie. Znaczna roznica oczywiscie na plus byla dopiero po wymianie zarowej na odpowiedniki dajace wiecej swiatla. Najpierw byly to phillipsy (ale niestety bardzo szybko sie przepalily) a pozniej wlasnie Osram. Przyznam ci racje ze w zetce nie odczulem specjalnej roznicy po zalozeniu zarowek osram ale pewnie dlatego ze przynajmniej moje lampy nawet na zwyklych zarowkach swieca doskonale.

Opublikowano
Co do zywotnosci to nie polecam firmy KRAFT :lol: (typowe chinskie gowno) . HB4 pozyla mi 4 dni :P .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 lata później...
Opublikowano

Czy w poliftach w miejscu światła stopu winno świecić się również światło mijania? Czy mijania ma tylko miejsce obok?

 

edit: sprawa nieaktualna, stop sam oddzielnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.