Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Temat czipow z allegro i innych gotowych był wiele razy wałkowany na forum musisz sobie zerknąć.Te czipy to kibel i naciąganie ludzi , :twisted2: chyba że go wróżka programuje :twisted2: .Prawdziwe czipowanie to program napisany pod dany samochód/ silnik z testami na hamowni i korektami programu.Każdy silnik ma inne zużycie jest w innym stanie mechanicznym itp.Koszt prawdziwego to zaczyna się od około 1500zł.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam;

 

Chcialbym dowiedziec sie czy ktos mial do czynienia z tym ala tuningiem? Czy jest to prawdziwy przyrost mocy? Jakie moga byc konsekwencje zalozenia jego?

 

Link do aukcji:

http://www.allegro.pl/item254234382_chiptuning_bmw_e46_e39_318d_320d_525d_530d.html

 

Pozdrawiam

TS

 

Dokup jeszcze magnetyzer i większe koła z tyłu,będziesz miał zawsze z górki ,sam będzie jezdził.

Opublikowano

Nie jestem zwolennikiem tuningu w kwestji kupie cos uniwersalnego.

 

Tak mnie poprostu zaciekawila aukcje. I nawet jedna osoba kupila.

 

Oczywiscie lepiej zawsze pojechac na hamownie przetestowac moc.

 

I tak bym raczej nie kupil czegos takiego przy moim przebiegu 270 tys. Za duze ryzyko jesli juz to do V-techu lub innego specjalisty.

 

 

Dobra zamykamy temat :) Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam;

 

Chcialbym dowiedziec sie czy ktos mial do czynienia z tym ala tuningiem? Czy jest to prawdziwy przyrost mocy? Jakie moga byc konsekwencje zalozenia jego?

 

Link do aukcji:

http://www.allegro.pl/item254234382_chiptuning_bmw_e46_e39_318d_320d_525d_530d.html

 

Pozdrawiam

TS

 

Gdyby ktoś chciał to mam dwie kości do E39 2,5 TDS podnoszący moc o 30KM z 143 na 170.

Zrezygnowałem z instalacji z dwóch przyczyn raz bo trzeba te kości wlutować a dwa to że sprzedałem już moją 525TDS(wspaniała maszynka)

 

Tak swoją drogą to muszę napisać że bzdurą jest wielka róznica w jeździe między 2.5 TDS a 3,0 D

Czuć większe przyspieszenie ale spodziewałem sie więcej i jeśli ktos ma dobrego TDSa to niech nie napala sie na 3,0D lub 2,5D.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Tak swoją drogą to muszę napisać że bzdurą jest wielka róznica w jeździe między 2.5 TDS a 3,0 D

Czuć większe przyspieszenie ale spodziewałem sie więcej i jeśli ktos ma dobrego TDSa to niech nie napala sie na 3,0D lub 2,5D.

 

a zakladales w ogole, ze moze twoj 3.0d nie chodzi tak jak powinien? kiedy ja szukalem samochodu kilkukrotnie mialem do czynienia z 3.0d, ktore nie jezdzialy tak jak trzeba (m.in. mialy slabe przyspieszenie)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

Tak swoją drogą to muszę napisać że bzdurą jest wielka róznica w jeździe między 2.5 TDS a 3,0 D

Czuć większe przyspieszenie ale spodziewałem sie więcej i jeśli ktos ma dobrego TDSa to niech nie napala sie na 3,0D lub 2,5D.

 

a zakladales w ogole, ze moze twoj 3.0d nie chodzi tak jak powinien? kiedy ja szukalem samochodu kilkukrotnie mialem do czynienia z 3.0d, ktore nie jezdzialy tak jak trzeba (m.in. mialy slabe przyspieszenie)

 

Zakładałem ba nawet byłem pewien ale okazało się że jest wszystko ok.

silnik sprawdzony na hamowni przyspieszenie jak fabryka dała 8 s do 100.

Jest to 2 s lepiej niż TDS ale po opisach na forum spodziewałem sie jakiegoś szoku,Moim kombi na automacie wyciągam 230 ale TDS szedł 220.

Trochę jestem zawiedziony.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

TDS 220km/h? chyba nie touring i nie automat...

 

ja swoja maszyna poszedlem licznikowe 240 km/h, gps podawal 233, co jest chyba kilka km/h wiecej niz katalog mowi

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Moderatorzy
Opublikowano
TDS 220km/h? chyba nie touring i nie automat...

 

ja swoja maszyna poszedlem licznikowe 240 km/h, gps podawal 233, co jest chyba kilka km/h wiecej niz katalog mowi

 

TDS to był sedan manual.

Opublikowano
TDS 220km/h? chyba nie touring i nie automat...

 

ja swoja maszyna poszedlem licznikowe 240 km/h, gps podawal 233, co jest chyba kilka km/h wiecej niz katalog mowi

 

TDS to był sedan manual.

 

jesli to byla skrzynia seryjna to powiedz jaka srednica kola bo cos mi sie wydaje ze tak to tylko w erze....

  • Moderatorzy
Opublikowano
TDS 220km/h? chyba nie touring i nie automat...

 

ja swoja maszyna poszedlem licznikowe 240 km/h, gps podawal 233, co jest chyba kilka km/h wiecej niz katalog mowi

 

TDS to był sedan manual.

 

jesli to byla skrzynia seryjna to powiedz jaka srednica kola bo cos mi sie wydaje ze tak to tylko w erze....

 

Fabryczne 16"

Opublikowano
Moim kombi na automacie wyciągam 230 ale TDS szedł 220.

Trochę jestem zawiedziony.....

 

zastanowiles sie nad tym ile czasu potrzebuje TDS zeby rozpedzic sie do 220 ??.

 

TDS ma Katalogowo Vmax 205km/h AT

3.0d T At Vmax 227km/h

czyli mozna przyjac teorie ze Auta moga teoretycznie do 8% szybciej pojechac.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Moim kombi na automacie wyciągam 230 ale TDS szedł 220.

Trochę jestem zawiedziony.....

 

zastanowiles sie nad tym ile czasu potrzebuje TDS zeby rozpedzic sie do 220 ??.

 

TDS ma Katalogowo Vmax 205km/h AT

3.0d T At Vmax 227km/h

czyli mozna przyjac teorie ze Auta moga teoretycznie do 8% szybciej pojechac.

 

TDS sedan manual ma max. 211 a 530A Touring 222km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.