Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oco chodzi ztym filtrem ?Kupiłem e 60 530d 04r połowa i ma rury wygięte na dól ale widziałem z marca tego roku i już miała rury proste z tego co wiem chodzi o ten filtr cząstek stałych,że moja nie ma a tamta miała.Co daje takiego ten filtr i czy z filtrem auto jest lepsze?
Opublikowano
Ochrona środowiska a przy okazji nie dymią.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tez jak szukałem zgłębiałem temat. Ogólnie - aut z filtrem nie da się czipowac za mocno bo sie filtr posypie. Bez filtra natomiast auto bardziej dymi, jak przygazujesz.

 

Z tego co wyczytałem jak filtr padnie to powinien się pokazać jakiś komunikat że jest do wymiany. Ale nie wiem na 100%, my ludzie z benzynami nie mamy takich problemów :D

Opublikowano
Ja mam usiebie taki filtr. Jak szukałem auta z 2004 to brałem tylko pod uwagę te z filtrem. Poza tym, że czyściej to rury ładnie wyglądają i nie są czarne w środku, ani zardzewiałe na końcach(przeważnie wszystkie te z rurami do dołu). Ja kupiłem jak miał 80000 km do wymiany filtra, teraz pokazuje 60000 km, także trwałość około 100000 km. Ile kosztuje? Nie chce mi sę dalej szukać, ale tu jest numer części: 18307792041 (partikel filter do 530D) dodać oczywiście wymiana :norty: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.