Skocz do zawartości

[ Exx ] piksele w liczniku


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czeka mnie to... Zastanawiam sie tylko czy jest w Polsce jakies miejsce, gdzie sie tym zajmuja i dokonaliby tego za drobna oplata :worried:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Czeka mnie to... Zastanawiam sie tylko czy jest w Polsce jakies miejsce, gdzie sie tym zajmuja i dokonaliby tego za drobna oplata :worried:

 

Tu na forum jest użytkownik który zajmuje się naprawianiem zegarów, niestety nie pamietam jak się nazywa

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Thx, znalazlem go, ale postanowilem sprobowac naprawic to sam... :cool2:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

eeeh, nie dalem rady. Nie chcialem wyjmowac wskazowek zegarow i dotarlem do samego konca, gdzie udalo mi sie nawet zdjac blaszke z dolnego wyswietlacza... Ale nie wiele to dalo. Pogrzebalem ile mozna i chyba odezwe sie do kolegi z doswiadczeniem. Po prostu boje sie o zegary.

 

Jest jednak inna kwestia: Obawiam sie, ze moje zegary moga nie byc oryginalne; sa 3 kontrolki pomiedzy obrotomierzem a predkosciomierzem (NIVO, DSC oraz TRAFFIC). Wyobrazcie sobie, ze mam NAVI, ale nie mam wlutowanej diody w TRAFFIC'u. Mam tylko DSC. Czy kazde auto z NAVI ma dzialajaca lampke TRAFFIC?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
przyłącze sie do tematu. Rzecz dotyczy E38 po lifcie. Pikselki uciekają i to już bardzo znacznie uciekły. Rozebrałem licznik i jak kolega wyżej dotarłem do wskazówek i stanałem. Zacząłem zciągać wskazówke od paliwa i wychodzi z osią. Co ja się miałem ją włożyć na miejsce bo mi wyszła troszke i wskażnik sie zacinał podczas samowolnego powrotu do wartości 0. Udało sie włożyć na miejsce i poprostu wymiękłem. Ktoś moze podpowiedzieć jak zdjąć wskazówki tak żeby nie narobic szkód? Czy potem trzeba ustawiać wskażniki?
Opublikowano
Czeka mnie to... Zastanawiam sie tylko czy jest w Polsce jakies miejsce, gdzie sie tym zajmuja i dokonaliby tego za drobna oplata :worried:

 

Tu na forum jest użytkownik który zajmuje się naprawianiem zegarów, niestety nie pamietam jak się nazywa

 

 

kolega flash się tym zajmuje

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
musisz mieć dobre szczypce i bardzo wąskie.ja poświęciłem swoje najlepsze i je spiłowałem.musisz wsunąć je między zegary a silniczek i bardzo mocno ścisnąć.opornie to pójdzie ale da radę.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Witam, a TU odmienne podejście do tematu bez zdejmowania wskazówek.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Ja u siebie ostatnio przerabiałem temat zegarów w E34:

Udało się kupić zegary sprawne, w bardzo ładnym stanie. Pochodzą one z 520i 1993 rok. Po wyjęciu ich z "dawcy" okazało się, że pochodzą z 1997 roku, więc ktoś kiedyś je sobie w serwisie wymienił. Wbrew pozorom dostać wskaźniki do 520i to ciężka sprawa z tego względu, że często się one psuły i nie zawsze decydowano się na ich wymianę (nowe zegary w ASO to koszt ok 1000 PLN). Poza tym z żadnej innej wersji silnikowej nie podejdą. Dużo łatwiej kupić licznik od 525i wzwyż. Po przełożeniu kości z pamięcią przebieg i wartości wyświetlane podczas testu zegarów zostały przeniesione ze starego licznika, dzięki temu wszystko jest zgodnie z oryginałem.

 

Przed wymianą:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img90.imageshack.us/img90/759/pc015665ng2.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img217.imageshack.us/img217/3172/pc015666hk4.jpg

 

Po wymianie:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img217.imageshack.us/img217/407/pc055672ly4.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img217.imageshack.us/img217/2010/pc055673xu3.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img87.imageshack.us/img87/1889/pc055677qq8.jpg

 

Wydaje mi się, że wymiana jest najprostszą sprawą (pod warunkiem znalezienia dobrych zegarow). Naprawę moich starych zegarów (oprócz wyświetlacza nie działała inspekcja, licznik dzienny zerował się przy każdym zgaszeniu samochodu, nie działał test zegarów) większość "speców" uważała za niemożliwą lub krzyczała za to jakieś astronomiczne pieniądze zbliżone do ceny nowych zegarów w ASO. A tak za niewiele ponad 200 PLN wszystko jest idealnie.

pozdrawiam

qba_m

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam.Niestety ja poszedłem na calosc i uszkodziłem predkosciomierz a raczej tą delikatna sprzezynke która powoduje "majestatyczny" powrót wskazówki.Teraz mi wskazówka przystaje przy 60 km/h w obie strony czyli przy przyspieszaniu i zwalnianiu poczym przeskakuje o 10 km/h na raz.Mam teraz problem ale znam kogos kto jest z zamiłowania modelarzem i powiedział ze sprobuje nawinac tą sprezynke od nowa.Z nawinieciem nie ma problemu gorzej z umieszczeniem jej na swoim miejscu.Ta sprezynka jest tak cieka ze wystarczy z nią zrobic to samo co kwiaciarki robia ze wstązka i sie wtedy pieknie sama zwija.
Opublikowano
Wysłałem w zeszłym tygodniu do Opoczna (człowiek polecany tu na forum) Satysfakcja 100%. Szybka przesyłka i naprawa. Gwarancja na piśmie na okres 2 lat. Wymiana taśmy wyświetlacza nie żadne tam podkładanie gumek. Koszt może i nie mały bo 350zł za usługę ale warto jak dla mnie. Osobiście polecam w 100%
Opublikowano
Wysłałem w zeszłym tygodniu do Opoczna (człowiek polecany tu na forum) Satysfakcja 100%. Szybka przesyłka i naprawa. Gwarancja na piśmie na okres 2 lat. Wymiana taśmy wyświetlacza nie żadne tam podkładanie gumek. Koszt może i nie mały bo 350zł za usługę ale warto jak dla mnie. Osobiście polecam w 100%

 

do dziś też tak myślałem

okazuje się że można samemu tą metodą to naprawić

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597

 

oczywiście efekt końcowy będzie zależał od wieku auta to znaczy udało mi się ożywić wszystkie pixele ale świecą słabiej niż w sprawnym liczniku

bez szybki świecą ładnie ale szybka chyba jest lekko przyciemniona to już słabiej widać

pewnie by można naprawić całkowicie jak by się dostało do drugiego końca taśemek

jak zrobia fotki to wystawie

na razie dzięki za link

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

do dziś też tak myślałem

okazuje się że można samemu tą metodą to naprawić

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597

 

O czym Ty mówisz. Wszystkie chałupnicze metody polegają na dociśnięciu, ta która wkleiłeś także, a ten chłopak z Opoczna wymienia taśmę na fabrycznie nową! Wszystkie pixele świecą niezależnie od wieku samochodu. Ja robiłem u niego 1,5 roku temu i jest idealnie - polecam:

http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10562074

 

Dwa lata gwarancji mówią wszystko...

Opublikowano

do dziś też tak myślałem

okazuje się że można samemu tą metodą to naprawić

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597

 

O czym Ty mówisz. Wszystkie chałupnicze metody polegają na dociśnięciu, ta która wkleiłeś także, a ten chłopak z Opoczna wymienia taśmę na fabrycznie nową! Wszystkie pixele świecą niezależnie od wieku samochodu. Ja robiłem u niego 1,5 roku temu i jest idealnie - polecam:

http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10562074

 

Dwa lata gwarancji mówią wszystko...

taniej robią w Radomiu i też masz 2 lata gwarancji

Opublikowano
Cóż dla mnie 100 zł w tą czy tamtą nie stanowi problemu. Zwracam uwagę na jakość wykonania, gwarancję no i obsługę. To ostatnie jest miłe, szybkie i fachowe. Człowiek rzetelny, słowny, uczciwy. Wymienia też całe wyświetlacze w razie problemów. Zajmuje sie ogólnie elektroniką samochodową (sterowniki, liczniki, komputery).
Opublikowano
Cóż dla mnie 100 zł w tą czy tamtą nie stanowi problemu. Zwracam uwagę na jakość wykonania, gwarancję no i obsługę. To ostatnie jest miłe, szybkie i fachowe. Człowiek rzetelny, słowny, uczciwy. Wymienia też całe wyświetlacze w razie problemów. Zajmuje sie ogólnie elektroniką samochodową (sterowniki, liczniki, komputery).

to czemu tymi słowami obrażasz tego z Radomia ?

tak samo jest fachowy i rzetelny , tak samo miły i uczciwy

umawiasz sie to zrobi ci na miejscu albo wysyłasz kurierem dziś rano i jutro po południu masz go zpowrotem

i nawet te Twoje 100 złotych ma sie nijak do tego 150 które u niego to kosztuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dajan różnica jest taka że w Opocznie wymieniają uszkodzoną część na nową (byłem osobiście) a w Radomiu po prostu naprawiają.
Opublikowano
Dajan różnica jest taka że w Opocznie wymieniają uszkodzoną część na nową (byłem osobiście) a w Radomiu po prostu naprawiają.

dobra szkoda kłucić sie o szczegóły

są fachowcy co za 700-800 zł przyjadą do Ciebie do garażu i to zrobią

ale tak czy siak efekt będzie taki sam

ja zrobiłem że mam teraz tak

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images28.fotosik.pl/323/88cc353c1590f079.jpg

Opublikowano
Oby po naprawie półśrodkami ( nakłuwanie, dociskanie, czyszczenie taśmy) Twoje zegary świeciły Ci jak najdłużej dajan. Ja wole wymianę taśmy nawet za kwotę dwa razy większą niż tanio i na krótko. Ale dokładnie nie ma o co sie sprzeczać. Każdy naprawia jak chce i gdzie chce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.