Skocz do zawartości

omocy-specialiści od bmw nie wiedzą jak rozwiązac problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

MAM E 34 Z 1993 VANOS 192 KM , PRZY HAMOWANIU POWYZEJ 80 KM BIJE KIEROWNICA, ZAZNACZE IZ BYŁEM W SERWISUE BMW MISIAK I NIKT NIE POTRAFI ODPOWIEDZIEC NA PYTANIE CO SIE DZIEJE.

WYMIENILI CAŁE ZAWIESZENIE, TARCZE , KLOCKI, PIASTY , USTAWILI ZBIERZNOSC, SPRAWDZILI FELGI I OPONY. PROBLEM NIE ZNIKNĄŁ.

 

CO MOZE BYC POWODEM OBECNIEJ SYTUACJI???????? ZASTANAWIAM SIE NAD ABS????

I DLACZEGO SERWIS BMW NIE WIE O CO CHODZI!!!!!!!!!!1

Opublikowano
witam

 

MAM E 34 Z 1993 VANOS 192 KM , PRZY HAMOWANIU POWYZEJ 80 KM BIJE KIEROWNICA, ZAZNACZE IZ BYŁEM W SERWISUE BMW MISIAK I NIKT NIE POTRAFI ODPOWIEDZIEC NA PYTANIE CO SIE DZIEJE.

WYMIENILI CAŁE ZAWIESZENIE, TARCZE , KLOCKI, PIASTY , USTAWILI ZBIERZNOSC, SPRAWDZILI FELGI I OPONY. PROBLEM NIE ZNIKNĄŁ.

 

CO MOZE BYC POWODEM OBECNIEJ SYTUACJI???????? ZASTANAWIAM SIE NAD ABS????

I DLACZEGO SERWIS BMW NIE WIE O CO CHODZI!!!!!!!!!!1

 

 

Wg mnie to wachacze, nie wiem czy były wymieniane, Są zużyte na tyle że nie wyjdzie to w stacji diagnostycznej ani na czuja ruszając kołem, jednak końcówki w nich są na tyle wybite że dają o sobie znać w ten sposób. Stały numer w e32 i e34

Opublikowano

dokladnie, gorne wahacze do wymiany.

 

A jak jeszcze Ci delikatnie stuka, przy malej predkosci, jak wciskasz hamulec, to sa rozwalone juz kompletnie.

Opublikowano

Witam,

 

Po pierwsze miałem ten sam problem, przy hamowaniu w okolicach prędkości 80km/h (lub przy przechodzeniu przez prędkość 80km/h podczas hamowania) miałem spore bicie na kierownicy.

Teraz ten problem jest minimalnie wyczuwalny.

 

Co na to się złożyło:

 

1. Wymiana tulei wahaczy górnych (Odpowiadają za stabilizację toru jazdy - info z Mag-Pol-u)

2. Nowe łączniki stabilizatora (4 sztuki)

 

Dało to tylko delikatną poprawę, przy lekkim wciśnięciu hamulca bicie było wciąż spore.)

 

3. Poprawne wyważenie kół przy okazji zmiany opon załatwiło za to sprawę w 90%

 

Teraz czuję leciutki bicie przy delikatnym hamowaniu, prawdopodobnie środkowy drążek kierowniczy za to odpowiada, albo luz na przekładni kierowniczej (o kasowaniu luzu, było przy okazji innych modeli np. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=21200&highlight=kasowanie+luzu ).

W każdym bądź razie teraz jest to ledwie wyczuwalne, a najwięcej pomogło dobre wyważenie kół.

 

Jako sugestię (przeczytane na forum) to sprawdź, czy nie masz pogiętych tarcz hamulcowych, bo one tez potrafią być przyczyną bicia kierownicy.

Natomiast jeżeli bicie występuje tylko i wyłącznie przy lekkim hamowaniu, to:

1. sprawdź zamocowanie klocków hamulcowych, czy nie są luźno

2. sprawdź, czy wieczko zbiornika płynu wspomagania ma uszczelkę, jak nie to ją wstaw (czytałem na forum, że jak jest delikatna chociaż nieszczelność to potrafi skakać kierownica)

 

Jak nie pomoże, to dalej szukaj i szukaj na forum :))

pozdrawiam,

/Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
Swoją droga fajni specjalisci :(....przeciez prawie kazdy z nas wie o co chodzi....Servisy schodza na psy...Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Nowe tarcze tez mogą bić wiec wina moze dalej w nich leżeć - ja kiedyś wymienilem polowe uklady chłodzenia silnika ale to temat rzeka i dodam jedynie ze wina lezala w czesci ktorą kupilem jako pierwszą i to był strzał w dziesiątkę lecz nie sadzilem ze firma BEHR moze byś uszkodzony juz na starcie - usterke usunąlem kiedy zacząlem znowu pokolei wymieniac częsci - wiec powodzenia ale to ciezki temat jak juz brakuje pomysłow co sie dzieje.

Dodam jedynie ze nowe tacze mogą bić jeżeli operator tokarki CNC olał zmiane w pracy i puszczał buble (wiem bo sam kiedyś bylem za to odpowiedzialny i wcale nie jest tak cieżko puscic złą tarcze produkując ich 400 na jedną zmiane przez jednego operatora - ale qq sie rozpisalem

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Witam a tył sprawdziłeś miałem to samo i okazało się że tarcze tył do wymiany. Mimo że tył to kierownica biła.
tylko bmw od 20 wiosen
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam a tył sprawdziłeś miałem to samo i okazało się że tarcze tył do wymiany. Mimo że tył to kierownica biła.

 

Miałem tak samo.Za poradą mechanika wymieniłem tarcze i dalej to samo....

Pomogło dopiero szlifowanie tarcz.

Były to tarcze ATE i okazały się krzywe fabrycznie.

Opublikowano
Skoro prawie wszystko wymieniłeś to pozostaje przekładnia kierownicza tzw. magiel. Sprawdz czy nie masz wycieków. Sprawdz również czy nie masz zapoconego przewodu od zbiorniczka wspomagania. Podobno jego zapowietrzenie może dawac takie efekty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.