Skocz do zawartości

e38 czy e39 3.0 d


petersen

Rekomendowane odpowiedzi

idz do komisu.. przjedz sie jednym i drugim..i wtedy zobaczysz...

to co sie podoba komuś nie koniecznie musi Tobie...

koszty podobne... silnik taki sam... masa wieksza 7... komfport lepszy w 7... wyglad zewnetrzny... są zwolennicy jednego i drugiego...

w skrócie jeden i drugi dobry bo Bmw...

ja bym brał to co by mi sie podobalo i co by sie trafilo w dobrym stanie...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Petersen,z taką kasą jaką Ty dysponujesz to raczej nie będziesz miał problemu ze znalezieniem auta i to spokojnie z ostatnich roczników produkcji. Jeśli już ma to być e39 to diesel 3.0 spoko wystarcza, ale jeśli e38 to wiedz, że jest jeszcze motor v8 cztero litrowy diesel i to jest najwyższa półka jeśli chozi o diesle. Nie twierzę, że 3.o w siódemce to za mało ale jakby udało Ci się w swoich poszukiwaniach gdzieś znaleźć 740 diesel to się przejedź i będziesz miał pełną wiedzę co wybrać. Nasze odczucia są subiektywne bo chwalimy to czym jeździmy.... Wybrać musisz sam! Tylko się nie...podpalaj! Pozdro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Petersen,z taką kasą jaką Ty dysponujesz to raczej nie będziesz miał problemu ze znalezieniem auta i to spokojnie z ostatnich roczników produkcji. Jeśli już ma to być e39 to diesel 3.0 spoko wystarcza, ale jeśli e38 to wiedz, że jest jeszcze motor v8 cztero litrowy diesel i to jest najwyższa półka jeśli chozi o diesle. Nie twierzę, że 3.o w siódemce to za mało ale jakby udało Ci się w swoich poszukiwaniach gdzieś znaleźć 740 diesel to się przejedź i będziesz miał pełną wiedzę co wybrać. Nasze odczucia są subiektywne bo chwalimy to czym jeździmy.... Wybrać musisz sam! Tylko się nie...podpalaj! Pozdro.

 

 

nigdy nie jezdzilem osmiocylindrowym dislem i nie wiem ile jest prawdy ,ale słyszłem opinie o awaryjnosci turbin .Fascynuje mnie ten silnik ale z drugiej strony jakos dziwnie przeraza.O awaryjnosci e39 cos wiem gdyz jezdze tym modelem juz prawie trzy lata i jesli chodzi o jej "delikatnośc" to cos napewno w tym jest ,ale to sa uwarnkowanaia technologiczne,w e39 prawie cale zawieszenie to stopy aluminium łącznie z amorami,ale to swiadczy raczej o zawansowaniu mysli technicznej,

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Petersen nie ma co się przerażać motorem 4.0 diesel. Ja co prawda jeżdżę dopiero takim autem ok. pół roku, przejechałem ok. 7 tys. km. (tylko tyle bo jeżdżę na co dzień dwoma autami) i do tej pory spoko. Jedyne co musiałem zrobić to rozrusznik bo się szczotki skończyły... A wrażenia z jazdy zaje...fajne. Co Ci będę ściemniał, ale jak się dwie turbiny załączają to jest dopiero jazda. Weź jeszcze pod uwagę ekonomikę. Spalanie spokojnie mieści się w 10 l/100km. i jeśli jeszcze do tego znajdziesz źródło napędu gdzieś... to 100 km. wychodzi Ci za ok. 25 zeta! Tanio jak za barszcz! Motor 4.4 benzyna zagazowany nie wytrzymuje konkurencji ekonomiczności (weź jeszcze koszt instalacji LPG za min. ok. 5 koła). A jak się coś zwali...? no cóż, każde auta się psują. Ale nie każde auto to beemka z takim potworem pod maską! Pozdrawiam i życzę udanego zakupu! Najważniejsze żebyś Ty był zadowolony!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.