Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego drogi ja nie mam paska rozrzadu tylko łańcuszek! jest to silnik m44! przebieg niby jest 140tys ale nie wierze w to !!!!!!! a łańcuch słychac coraz gorzej jak bije o slizgi takze juz nadszedł czas wymiany i sie pytam co trza wymienic przy wymianie łańcuszka rozrzadu!
Ja wymieniłbym komplet,łańcuch,ślizgi,napinacz i zobacz czy zębatki nie są wyostrzone.Pozdrawiam.
Opublikowano
aa sory zle przeczytalem! ty wymieniłbys! a ile moga kosztowac slizgi?
Sory nie pamiętam ceny,zapytaj kolegi stones1 gg 1510695 , prowadzi sklep z częściami do BMW ,wysyłka cały kraj,ja się u niego zaopatruje. stones1 z BMW Sport.
Opublikowano

t jak masz lancuch do wymiany to lepiej wymien cale auto,geniuszem nie jestem ale jak lancuch padl to auto bedzie padaczka,chyba ze jest inaczej

na ogol lancucha sie nie wymienia co nie znaczy ze nie mozna

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
t jak masz lancuch do wymiany to lepiej wymien cale auto,geniuszem nie jestem ale jak lancuch padl to auto bedzie padaczka,chyba ze jest inaczej

na ogol lancucha sie nie wymienia co nie znaczy ze nie mozna

 

:duh: no to chlopina zaszalal

🙃🙃

Opublikowano
t jak masz lancuch do wymiany to lepiej wymien cale auto,geniuszem nie jestem ale jak lancuch padl to auto bedzie padaczka,chyba ze jest inaczej

na ogol lancucha sie nie wymienia co nie znaczy ze nie mozna

 

a jak ci się zbliża wymiana paska w samochodzie na "pasek" to tez bys wymienił cały samochód??hehe :mad2:

Opublikowano

normalnie filterek wymieniasz i po sprawie

a co do postu kolegi "cool_wicia" to zanim cos napiszesz to pomysl dwa razy

Opublikowano

widzę że lubisz wymieniać dużo...

zdejmij pokrywe zobacz w jakim stanie jest łańcuch slizgi i koła...

ja zaczał bym uciszenie od wymiany napinacza hydraulicznego...

powinno sie wyciszyc... nie spotkałem sie z wymianą łańcucha PRZED 300 000 KM... lub wczesnij ale w mocno wyeksploatowanym silniku...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

No wiesz ja lubie jak wszsytko jest w porzadku!a pokrywe juz sciagałem i mechanik mówił ze łancuch jest jeszcze dobry ale jak wymieniac to juz łancuch napinacz i slizgi jezeli te sa zuzyte mocno! a mechanik ze mnie nie chce zedrzec bo to mój wujek:D

ja za łańcuch, napinacz, uszczelke pod klawiature i filtr paliwa zapłaciłem 350zł! a pytałem o wszystkie slizgi to tylko oryginalne dostepne i kosztuja 560zł wszystkie! takze mysle ze jak beda w miare to nie bede ich wymieniał!chyba ze tylko te które sa zjechane! a chciałbym wiedziec ile sama robocizna kosztuje bo głupio mi sie go tak pytac bo on zawsze mówi: dobra tam......... takze wiecie w sumie jemu tez głupio gadac ile za robote! i chciałbym tak na oko wiedziec ile mu zapłacic!

Opublikowano

Wiesz co kolego dwie dobre rady posluchasz lub nie twoja wola.

Rada nr 1: Jak juz cos wymieniasz na nowe to calosc a nie np co drugie to jest tak jak z klockami hamulcowymi. Sam juz sie przekonalem ze lepiej zrobic cos raz a dobrze inaczej moze cie wyjsc dwa razy wiecej.

Rada nr 2: Jak masz takiego wujka ( i taki samochod :mrgreen: ) to skoro nie chce od ciebie gotoweczki to postaw mu DOBRA ale naprawde najlepsza wodke na jaka cie stac on to napewno doceni a ty ciesz sie ze masz kogos takiego do pomocy. :cool2:

Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
Opublikowano

A i na marginesie, wnioskuje ze tak jak ja kupiles swoja 318 w komisie w polsce, bo skoro licznik mowi 140000 a lancuch mowi dosc to jakos to troche podejrzane.

Na koncu obrotomierza masz taka mala czerwona diodke, jak znam zycie to sie nie swieci, sprawdz czy nie jest przepalona lub odlaczona gdzies kiedys czytalem ze zaswieca sie wtedy kiedy ktos grzebal przy przebiegu (jesli sie myle to mnie poprawcie) ja u siebie nie sprawdzalem, boje sie :mrgreen:

Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
Opublikowano
oj posłuchaj kolego bo jestes tu widze nowy i za bardzo sie wymadrzasz!: niepowiedziałem ze bede wymieniał co 2 element w aucie! jak te slizgi nie beda uszkodzone i ich stan bedzie w miare dobry to ich zostawie!auta nie kupowałem w żadnym komisie, zapłon odcina mi przy równych 7tys obr, to nie łańcuch odmawia mi posłuszenstwa tylko ten napinacz ale jak sie wymienia to raczej to i to!a w e36 mozesz sobie wymyslac co chcesz ale i tak nie znajdziesz prawdziwego przebiegu takze zadne diody nic nie dadza!najpier cos pomysl a potem to napisz a nie takie głupoty piszesz ze juz niemoge!
Opublikowano

Coz nie zaprzecze bo masz racje mechanior ze mnie zaden ani tez doswiadczenia wielkiego nie mam, chcialem pomoc z tym co wiem i potrafie tak jak kazdy na tym forum. Nie przydalo ci sie to co napisalem, ok, nie musialo, o tych diodach to moze warto jednak poszukac na forum zanim powie sie komus zeby pomyslal zanim napisze :search:.

Do tego jesli sie ma slaba pamiec to czasem warto spojrzec na swoj wlasny post ciut wyzej ( po prawej stronie okna przegladarki masz taki fajny suwak, góra, dół ). Z tego co ja pamietam to chcesz wymieniac te slizgi ktore sa zjechane a dobre zostawic na miejscu, w przenosni co drugi ( o przenosniach bylo w szkole podstawowej ale nie wymagam zebys to wiedzial ). Kolejna ciekawa rzecz to nie widzialem zeby BMW 318is ; M44 "krecil" sie do 7 tys, strzalka na obrotomierzu z rozpedu moze i dojdzie do 6,7tys ale jesli dobrze pamietam to maksymalną moc (103 kW, czyli 140KM jak podaje ksiazka ale w praktyce jest to okolo 136KM ) osiagasz przy 6000 obr/min, co znaczy ze "krecac" do 7000 katujesz silnik a potem o moj boze odezwal mi sie lancuch :duh: , zeby bylo ci latwiej zrozumiec uzyje pojecia kating.

Bardzo prosze wszystkich innych uzytkownikow tego forum, bardziej doswiadczonych niz ja, ktorzy potrafia podziekowac nawet za bezsensowne informacje od innych, bo nigdy nie wiadomo czy sie przydadza czy nie, o poprawienie mnie jesli sie gdzies w tym poscie pomylilem, a nie watpie ze tak bo BMW to jedna wielka zagadka.

A ty kolego cwaniaczku zanim powiesz ze ktos jest nowy na forum, sprawdz kiedy sie zarejestrowal bo dwa twoje wiatraczki i 218 postow o motorynkach to takie samo doswiadczenie jak moje, CZYLI ZADNE!!! I zmien sobie opis bo nie prowadzisz COPUE (chyba ze kopułę kosciola) tylko COUPE. (TERAZ TO SIE DOPIERO WYMADRZAM)

 

P.S. Respekt dla kazdego kto potrafi powiedziec dzieki nawet za info ktore mu sie nie przyda :modlitwa:

Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
Opublikowano
ooo prosze nawet nie zauwazyłem juz poprawiam!! co do tego nie chodziło mi ze jestes juz dawno zarejestrowany ale o to ze masz mało postów i nic sie nie udzielasz czyli nie nabierasz doswiadczenia! a moja bmw kreci do 7 tys/obr bo ma wsadzonego chipa! i jest tak odciecie przesuniete!a co do kata to ja nie katuje auta czasami mu przycisne jak sie gdzies spiesze a tak to max 4 tys obr łapie!:D wysłuchałem twoich postów i dziekuje za odpowiedzi ale mógłbys troszke milej odpowiadac bo sprawiasz od poczatku dziwne wrazenie! Uwierz mi ja potrafie podziekowac nawet za najmniejszy szczegół i tobie takze dziekuje!
Opublikowano
Doswiadczenia nie mierzy sie postami kolego co nie zmienia faktu ze ja takowego nie mam :mrgreen: Moja pierwsza odpowiedz tak jak i pytanie na samym poczatku tej dyskusji nie byla atakiem tak jak twoja odpowiedz, pozatym co za roznica mamy tu ustalic jaki masz problem w aucie a nie kto wiecej "zaliczyl" :twisted2: Przeprosiny przyjete hehe :mrgreen:
Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.