Skocz do zawartości

328i - blad przeplywomierza po zmianie dolotu i kolektora.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzilem dzisiaj bledy i wyskoczyl mi blad przeplywomierza. Mam zmieniony kolektor na M50B25 i inny dolot, wczesniej nie mialem zadnych bledow, sprawdzalem wielokrotnie.

 

Po wykasowaniu bledu i zrobieniu malej rundki blad sie nie pojawil ponownie, sprawdze za dwa dni po tescie na autostradzie, tam jest pchane najwiecej powietrza.

 

Czy ktos ma podobne doswiadczenia?

 

Czy jesli jest blad przeplywki "w pamieci" to oznacza, ze komputer wogole z niej nie korzysta, czy tylko tyle, ze taki blad kiedys wystapil?

 

Jesli blad bedzie powracal, jest na to jakis sposob, zakladajac ze przeplywka jest OK? Jakie sa konsekwencje?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

Wystarczy ze ktos kto montował nowy kolektor przekręcił na chwilę kluczyk w stacyjce kiedy prezpływomierz był odpięty i błąd został zapisany w sterowniku silnika.

 

Pewnie już się nie pojawi więcej a jeżeli tak to trzeba sprawdzić jakie sterownik widzi wskazania z przepływomierza.

 

Jezeli przy kolejnym odpaleniu sterownik "zobaczył" podpięty przepływomierz

to korzystał z niego pomimo błędu w pamięci.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.