Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich.jak juz wcześniej napisałem,odebrałem dzis auto z warsztatu gdzie regenerowałem pompe paliwa i nic nie pomogło wciąż trzęsie silnikiem na luzie.ktoś mi napisał ze to nastawnik ale jeśli robili pompę to myślę ze nastawnik też.mam pytanie co to jest koło dwumasowe bo też ktoś napisał że to może być to.pozdro
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tutaj jest ciekawie opisane.

 

 

 

%5B380%3A480%5Dhttp%3A//www.motofakty.pl/g2/art/8/9/43f02dc529d89_d.jpeg

 

pzdr

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Świetny artykuł :) super wyjasnione wszystko.....w sumie wszystko wiedzialem ale zawsze czegos nowego mozna sie dowiedziec....Swoja droga - swietna sprawa - i ulepszenie ktore napewno poprawa dlugowiecznosc skrzyni :).

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Świetny artykuł :) super wyjasnione wszystko.....w sumie wszystko wiedzialem ale zawsze czegos nowego mozna sie dowiedziec....Swoja droga - swietna sprawa - i ulepszenie ktore napewno poprawa dlugowiecznosc skrzyni :).

 

Witam ponownie!

Pewien mój znajomy mieszkający na stałe w Niemczech wytłumaczył mi dlaczego koła dwumasowe często "klekoczą". Jemu w serwisie po zakupie nowego auta (Audi A3)powiedziano, że rozruch silnika wyposażonego w takowe sprzęgło powienien się odbywać na biegu jałowym i pod żadnym pozorem nie można wciskać pedału sprzęgła.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Świetny artykuł :) super wyjasnione wszystko.....w sumie wszystko wiedzialem ale zawsze czegos nowego mozna sie dowiedziec....Swoja droga - swietna sprawa - i ulepszenie ktore napewno poprawa dlugowiecznosc skrzyni :).

 

Witam ponownie!

Pewien mój znajomy mieszkający na stałe w Niemczech wytłumaczył mi dlaczego koła dwumasowe często "klekoczą". Jemu w serwisie po zakupie nowego auta (Audi A3)powiedziano, że rozruch silnika wyposażonego w takowe sprzęgło powienien się odbywać na biegu jałowym i pod żadnym pozorem nie można wciskać pedału sprzęgła.

 

Tu się z kolegom nie zgodzę wciskać sprzęgło trzeba żeby tarczy sprzęgła , a raczej docisku nie robić częściej niż co 150 tysi , ja mam automat i koło dwumasowe wymnieniałem przy 140 a w e46 przy manualu 250 było ok

 

pozdrawiam

Opublikowano

Tu się z kolegom nie zgodzę wciskać sprzęgło trzeba żeby tarczy sprzęgła , a raczej docisku nie robić częściej niż co 150 tysi , ja mam automat i koło dwumasowe wymnieniałem przy 140 a w e46 przy manualu 250 było ok

W automacie uszkodzeniu uległ docisk?

 

Niestety instrukcja obsługi do E39 nie inforumuje o pozycji pedału sprzęgła przed rozruchem.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Tu się z kolegom nie zgodzę wciskać sprzęgło trzeba żeby tarczy sprzęgła , a raczej docisku nie robić częściej niż co 150 tysi , ja mam automat i koło dwumasowe wymnieniałem przy 140 a w e46 przy manualu 250 było ok

W automacie uszkodzeniu uległ docisk?

 

Niestety instrukcja obsługi do E39 nie inforumuje o pozycji pedału sprzęgła przed rozruchem.

 

Jacek, ale jaja sobie robisz czy ty naprawde nie rozumiesz co piszesz i czytasz??? Instrujkcja nie informuje ale ja Cię informuję bo coś o tym wiem

Opublikowano

No i nie zapomnijcie oczepać butów przed wsiadaniem... :duh: :duh:

rownie dobrze mozna brac pod uwage to iż kazde zapalanie i gaszenie samochodu powoduje duze zuzycie podzespolow - w takim razie polecam wam nie gasic samochodu na noc :D niech sobie pracuje a mala rafineria go zasila..... (tego tez nie ma w instrukcji)

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
No i nie zapomnijcie oczepać butów przed wsiadaniem... :duh: :duh:

rownie dobrze mozna brac pod uwage to iż kazde zapalanie i gaszenie samochodu powoduje duze zuzycie podzespolow - w takim razie polecam wam nie gasic samochodu na noc :D niech sobie pracuje a mala rafineria go zasila..... (tego tez nie ma w instrukcji)

 

Ale pomyśl przecież to nie magia jak wciskasz sprzegło to odciągasz docisk od tarczy dziękęi temu na zimnym silniku sczególnie w zime kiedy olej jest gęsy , jest dużo mniejsze tarcie i mniej zużywa się silnik i jego podzespoły i tym bardziej skrzynia nie mówiąc o tarczy i docisku

 

pozdrawiam

Opublikowano
No i nie zapomnijcie oczepać butów przed wsiadaniem...

 

Nie zapomnimy otrzepać.

 

 

rownie dobrze mozna brac pod uwage to iż kazde zapalanie i gaszenie samochodu powoduje duze zuzycie podzespolow - w takim razie polecam wam nie gasic samochodu na noc niech sobie pracuje a mala rafineria go zasila..... (tego tez nie ma w instrukcji)

 

Nie wiem co ma na celu ten wpis.

 

 

Ale pomyśl przecież to nie magia jak wciskasz sprzegło to odciągasz docisk od tarczy dziękęi temu na zimnym silniku sczególnie w zime kiedy olej jest gęsy , jest dużo mniejsze tarcie i mniej zużywa się silnik i jego podzespoły i tym bardziej skrzynia nie mówiąc o tarczy i docisku

 

Też na początku tak myślałem, ale ta informacja z serwisu Audi zmusiła mnie do refleksji.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Ups....ten blad z oczepaniem :D.....Nie zdarza mi sie :).....Pospiech.

Pozdrawiam :oops: :oops: :oops:

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

No przecież to logiczne ze jak wciskasz sprzeglo to nie obraca skrzynia....?? to jakas nowosc?....Zawsze sie tak robi w zime przy starym AKU :) i oleju mineralnym....

Ale nie ma co srać żarem....

Tekst z otrzepywaniem butow mial byc nawiazaniem do tego ze samochod to tylko samochod i nie ma co chuchać i za bardzo filozofowac.. Ja mam taki odruch ze zawsze jak odpalam to na sprzegle...dla mnie to jest norma...to jeszcze z czasow jak na biegu w czasie odpalania tacie sierre rozwalilem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teraz sa takie materialy...takie oleje...i tak niskie tarcie...ze mozna sobie darowac to sprzeglo....chyba ze zamierzacie jezdzic swoim samochodem do konca zycia w co watpie...

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Zawsze sie tak robi w zime przy starym AKU

Ten temat również poruszyłem w trakcie rozmowy ze znajomym. Odpowiedź krótka:

"jak akumulator jest zużyty to sie go wymienia"

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
a moja beta ma czujnik w sprzegle ,jak nie wcisne to niedziala rozrusznik (amer.wersja)moze dlatego? :?
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Opublikowano
chyba ze zamierzacie jezdzic swoim samochodem do konca zycia w co watpie...

 

Ja mojego nigdy nie sprzedam. Wymienie silnik i wszystko co potrzeba i jeszcze moje dziedzi beda nim jezdzic :D

 

pozdrawiam

Opublikowano

Cytat:

 

ten temat również poruszyłem w trakcie rozmowy ze znajomym. Odpowiedź krótka:

"jak akumulator jest zużyty to sie go wymienia"

 

widać mało wiesz o realiach....życze Ci kiedys padniecie aku w mrozie..na wyjezdzie na slowacje przy -30 stopniach...Ciekawy jestem jakbys kombinował cwaniaku...- no tak pewnie bys qpil nowy W BIEDRONCE :duh: :duh: ....Nooo chyba ze sie jezdzi fabrycznie nowym e-34 jak twoje... :norty: :norty:

Pozdrawiam gorąco :)

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
a moja beta ma czujnik w sprzegle ,jak nie wcisne to niedziala rozrusznik (amer.wersja)moze dlatego? :?

 

To raczej zabezpieczenie przed amerykańską głupotą. Mój kolega miał Yamahę YZF1000R w wersji USA i również musiał wciskać sprzęgło przed rozruchem, natomiast mój YZF1000R (wersja EU) wymagała tylko biegu jałowego do rozruchu.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
a moja beta ma czujnik w sprzegle ,jak nie wcisne to niedziala rozrusznik (amer.wersja)moze dlatego? :?

 

To raczej zabezpieczenie przed amerykańską głupotą. natomiast mój YZF1000R (wersja EU) wymagała tylko biegu jałowego do rozruchu.

 

Jedno zbezpieczenie przed głupotą amerykańską drugie przed europejską

Opublikowano
Cytat:

 

(ciach)

widać mało wiesz o realiach....życze Ci kiedys padniecie aku w mrozie..na wyjezdzie na slowacje przy -30 stopniach...Ciekawy jestem jakbys kombinował cwaniaku... (ciach)

Pozdrawiam gorąco :)

 

 

bo tu juz jest taki duzy problem ze trzeba wezwać James Bonda :worried:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Cytat:

 

(ciach)

widać mało wiesz o realiach....życze Ci kiedys padniecie aku w mrozie..na wyjezdzie na slowacje przy -30 stopniach...Ciekawy jestem jakbys kombinował cwaniaku... (ciach)

Pozdrawiam gorąco :)

 

 

bo tu juz jest taki duzy problem ze trzeba wezwać James Bonda :worried:

 

Ja wiem coś o tym bo jak jesteś w górach na 1500 m.n.p.m to Jeams Bond w śnieżyce, albo przy -30 może być za mało

 

pozdarwiam

Opublikowano

widać mało wiesz o realiach....życze Ci kiedys padniecie aku w mrozie..na wyjezdzie na slowacje przy -30 stopniach...

 

Przed zimą zauważyłem, że rozrusznik mniej żwawo obaca wałem korbowym, więc udałem się do warsztatu na diagnozę. Takie podzespoły jak akumulator wymienia się okresowo. Są do tego przyrządy w prawie każdym warsztacie.

 

no tak pewnie bys qpil nowy W BIEDRONCE ....Nooo chyba ze sie jezdzi fabrycznie nowym e-34 jak twoje...

 

W Biedronce chyba Ty kupujesz części do Twojej BMW :mrgreen:

 

 

Ja poprostu nie jeżdże aż mi coś "padnie" i nie będe mógł z miejsca ruszyć. Wykonuje przeglądy okresowe. :nienie:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Panowie jeżeli koło nadaje sie do regeneracji to znaczy ze padł tłumik drgań skrętnych i czy to przez niego biora sie te wibracje???Rozumiem ze takie samo rozwiazanie jest w automacie tylko zamiast przykreconego docisku jest konwenter .Jakie sa typowe objawy padnietego koła a nie nastawnika jak to odrożnić od siebie.Pozdrawiam
Opublikowano

Ja wiem coś o tym bo jak jesteś w górach na 1500 m.n.p.m to Jeams Bond w śnieżyce, albo przy -30 może być za mało

 

pozdarwiam

 

w sniezyce raczej w górach doświadczony kierowca nie jedzie;)

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.