Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Najlepiej zrobić tak: kasa do potrfela i podjechac do magików co sie tym zajmują. Nie wiem czy to przypadek ale 2 osoby były juz niezadowolone z Kreatora Mocy- z tym ze nie pamietam w jakiej części kraju grasują :D
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Opinia glosi ze Masters Tuning z warszawy jest master :lol: , tylko przygotuj sie ze zostawisz u nich 1500-1700 zl na taka zabawe .

 

Ja probowalem chipowac w kreatorze - w sumie to ja bardziej jestem niezadowolony z mojego samochodu ze nie reaguje na mocny soft w nalezyty sposob , anizeli z kreatora . (wynik przypominam 146KM po chipie, 140 KM przed) . A topic powyzej jest moj .

 

Idac ta droga Diagtronika z wawy takze nalezy odradzic - slyszalem juz o dwoch 320d 136 robionych u nich - jedna na 144 KM , a druga 147 KM . :duh:

 

Takze -nie wiadomo co Cie spotka u tjunera :cry2: .

 

pozdr.

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
chyba najbardziej ok jest Unitronic Anrzej Poniedzialek Warszawa doza wiedza bardzo skryty malo mowi dlamnie genialny facet . Robilem juz 2 razy nowe mapy maxy do 325 /328 w obu przypadkach genialne 220 KM i 300 NM z 2.5 litra a przytym charmonia i plynnosc po przekroczeniu 4000 obr jak by turbo sie zalanczalo i tak do 6.500. seria stoi w miejscu . brak jakich kolwiek "ale " Jezdzac za karzdym razem [BAD] mi sie smieje jak wciskam gaz .
Opublikowano
unitronic - moze i ok ale do benzyn :wink:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

a jak sie ma automat do chipa?

mam 2.0dA 136KM i też chcę troszkę go wzmocnić.

 

czy ktos to robił? jak się sprawuje skrzynka?

na co trzeba uwazać? jakieś wskazówki?

 

aha no i moze jakiś sensowny adres bliżej Bydgoszczy niż Wawa?

Opublikowano

Diagtronik robi dobrze grupe volkswagena i to tez raczej diesle, nie benzyne, bmw bym u nich nie robil (i nie robilem :D). Unitronic jest dosc kontrowersyjny - jedni go chwala, inni wieszaja na nim psy, choc szczerze mowiac wydaje mi sie, ze wiecej jest tych drugich. Proponuje spytac o opinie na forum Seat Racing, tam polowe samochodow robil Unitronic. Specjalizuje sie w 1.8T.

 

Ja wybralem Witka z Mineralnej i jestem zadowolony. Wynik to 158 KM i 380 Nm, wykresy juz kiedys zamieszczalem. Godny polecenia jest takze Masters i Compsport. VTG jest drogie i normalnych klientow z reguly olewa, oni maja wlasny swiat.

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano

Nie wiem czy dobrze mówię (jeśli nie to poprawcie proszę) ale wydaje mi się że nie należy patrzeć czy daleko czy blisko ale przede wszystkim czy się na tym znają (jakie doświadczenie, ile na rynku, opinie itp) czyli tzw profesjonalizm :8) Wiem że czasami ciężko to posprawdzać ale należy kilka razy sprawdzić i może nawet się wstrzymać i próbować szukać informacji o tunerze a dopiero potem inwestować bo później może być płacz i zgrzytanie zębów :cry2:

 

O Mastersie słyszałem wiele dobrego ale sam nie miałem doczynienia :?

 

Ja robiłem dwa autka w Vtech'u w Krakowie.

Pierwsze jak jeszcze w zasadzie temat był praktycznie nie znany (w roku 98) w mietku z 3.0 turbo dieslem.

Był artykuł w gazecie Motomagazyn (świętej pamięci już :( ) No i tatko po przeczytaniu i moich namowach zdecydował się (mieliśmy spore obawy, ale raz się żyje...)

Firma znajdowała się wtedy w garażu przy domu jednego z chłopaków, ale czyściutko i ogólnie wrażenie pozytywne.

Tuning polegał na wymianie chipa i poszło wszystko baaaardzo dobrze - czuć było poprawę osiągów i tato był bardzo zadowolony...

Autko było chipowane przy przebiegu około 65 tys km.

U nas było do stanu prawie 400 tys ogólnie nic sie nie działo i nie było żadnych problemów dop. jak było pod 400 tyś to pękł kolektor i coś ze skrzynią (automat) się stało i trzeba było naprawić, poza tym super.

 

Ja później (dużo) później bo w 2005 robiłem audi A4 2.5Tdi w Tiptroniku. Firma się przeprowadziła i bardzo mocno rozrosła.

Zadowolony jestem średnio bo wg mnie zmiany jakiejś wielkiej nie ma :( przynajmniej nie odczuwam/odczuwałem a jeszcze do tego automatów na hamowniach nie można sprawdzać wiec kiszka.

Audi chodzi poza tym OK.

To tyle co ja mogę powiedzieć.

 

Zastanawiam się nad wirusikiem do mojej czarnuli ale najpierw muszę przeżyć zimę :twisted2:

 

Z BMW zastanawiam się nad wirusowaniem u Kocara, chlopaki wyglądają na bardzo solidnych i wiarygodnych. Tym bardziej że KOCAR Junior miał praktykę w fabryce VW i robił pracę z chipowania silników diesla a to jest wg mnie spory plus.

Jeśli ktoś coś o nich słyszał to proszę o info

 

Kończę ten przydługi wywód :8)

Pozdrawiam!

Opublikowano

co do KOCARA to niestety nie znam opini nikogo ale chetnie bym posluchal

 

znam opinie o innych firmach lecz o tych zlych nie bede pisal ale napisze o tych ktore opinie byly dobre...Masters i ComPoty :lol: :lol: :lol: :twisted2:

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.