Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem.moja 2.5 24v przy około 3000 obr na minute zaczyna rzęzić ale nie czuje zadnego spadku mocy odgłosy te dochodzą z głowicy .pomocy beemowcy :( :( :( jak idzie na wolnych obrotach to nic nie słychać a na wyższych rzęzi i rzęzi
Opublikowano
witaj nie jestem pewny ale może hydraulika siada tzn popychacze dźwigienki, wałek, szklanki ?

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano
a ja bym stawial na rozrząd E34 ma łańcuch podobno jak to twierdzi ASO niezniszczalny i ma działac tyle co całe autko pod warunkiem "normalnej eksploatacji auta" szklanki stukaja - jak stukaja - to na zimnym silniku najglośniej, ale zawsze stukaja. Najcześciej - na szczęście - wymienia się szyny prowadzące łańcuch rozrządu jakies 300 zł - same części.
Opublikowano

No nie wiem czy rozrząd u kumpla jest rozrząd na pasku cały wymieniony nówka i też mu rzęzi powyżej około 3000 obrotów

 

to trzeba się przejechać do fachowców którzy kumają baze

jabym zapytał serwisie BMW moze oni znają odpowiedź

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano

Witam

 

Nie miałem nigdy doczynienia z silnikiem M50, ale mam wrażenie że problem może być spowodowany podobnie jak w M42 zużyciem łańcucha albo koniecznością wymiany napinacza tego łańcucha.

 

W swoim is'ie też pojawił mi się taki dźwięk - jakby grzechot - Wymieniłem napinacz i się poprawiło jest cichutki, ale w zakres 3000 obrotów rzęzi. Stawiam więc na łańcuch - widocznie się już rozciągnął - albo jeden z elementów rozrządu.

 

Podobno łąńcuchy wymienia się powyżej 200 tys. Napewno nie są wieczne !

 

Zacznij od wymiany napinacza.. jeżeli takowy jest

Horsepower sells cars, but torque wins races
Opublikowano
wielkie dzięki wszystkim jutro jadę do mecha ale boje się trochę co on na to powie. żeby tylko to nie była głowica do remontu :( :( :(
Opublikowano

Podobno łąńcuchy wymienia się powyżej 200 tys. Napewno nie są wieczne !

 

he wcale nie moja ma 278 tys i jest bezglośna. Servis BMW to twierdzi, że jest NIEZNISZCZALNY - podlega wymianie jak silnik wyzionie ducha w granicach 400 000 km -pod warunkiem NORMALNEJ eksploatacji auta - jasne, że jak ktoś redukuje przy 130 km/h na trójke to nawet koła zębate tego nie wytrzymają :) łańcuch zawsze sie "rozciąga" w jedna strone im wiecej hamuje się silnikiem - energiczne redukowanie biegow - tym szybciej sie rozciągnie w przeciwną strone i bardziej po tylku zbieraja prowadnice o napinaczu nie wspomne i wymiana szybciej nas czeka :)

Opublikowano
łańcuch zawsze sie "rozciąga" w jedna strone im wiecej hamuje się silnikiem - energiczne redukowanie biegow - tym szybciej sie rozciągnie w przeciwną strone

 

Przepraszam jakie to ma znaczenie, w którą stronę łańcuch się rozciągnie - bo nie bardzo to rozumiem. Wogóle bardzo ciekawe pojęcie. To może wystarczyłoby odwrócić łańcuch i hałas zniknie ? :twisted:

 

Dołączę się do prośby kolegi 'Mrówy' i tez poproszę o zdanie relacji z diagnozy warsztatu.. czeka mnie wymiana 'czegoś' w rozrządzie bo też rzęzi - tylko chce sie dowiedzieć jak wiele rzeczy muszę wymienić.

Horsepower sells cars, but torque wins races
Opublikowano
To taka sama teoria jak ta o której słyszałem że nie można samochodu odpalac ze spychu bo pasek rozrządu pęknie. Przecież co za różnica czy napęd przychodzi z kół bo samochód jest pchany, czy z wału bo rozrusznik nim kręci i tak i tak rozrząd jest napędzany wałem korbowym. A poza tym jeśli sie urwie to znaczy że był zużyty, próbowałem kiedyś zużyty pasek zerwać podnośnikiem (żaba) i nieżle musiałem cisnąć żeby puścił, mniej więcej tyle co się samochód się podnosi - to tak jako ciekawostka

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Zimnyb3 mam podobne objawy, a widzę że post jest dość stary więc jesteś już zapewne po diagnozie.

Daj znać co było i ile kasy musiałeś wtopić.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Właśnie jestem po wizycie u fachowców od BMW, pracownicy ASO i już wiem co mi rzęzi.

Okazło się że u mnie zaczynało przy 2000 obr/min i jest to vanos, właśnie od tych obrotów zaczyna pracować i nie jest to nic niepokojącego, są podobno zestwy naprawcze ale nie na wiele się one zdadzą bo za jakiś czas i tak będzie tak samo, a nie ma prawa się tam nic popsuć i nie ma się czy przejmować.

Chałasy są od 2000 obr i po niewielkim dodaniu gazu znikają całkowicie, nie są słyszalne przez zamkniętą maskę tylko przy otwartej.

Przy okazji zrobili mi chłodnice, która popuszczała od czasu do czasu troszkę płynu, można było zobaczyć po plamkach w garażu. Był to pierdułek bo sączyło się z uszczelki od zbiornika wyrównawczego, wymiana uszczelki zawatwiła sprawe.

Pytałem też o łańcuch i mówili to co większość na forum, że właściwie się nie wymienia, a jeśli już to b.bardzo rzadko.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.