Skocz do zawartości

Drganie kierownicy przy 80 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja miałem tak w e34 i problem przestał istnieś po wyczyszczeniu powierzchni styków felgi z tarczą hamulcową a w e38 okazało się że czyszczenie nic nie dało - trzeba było wymienić łącznik stabilizatora i było ok
  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mialem to samo u siebie wywazalem z 20 razy kola i dalej nic kolega podpowiedzial mi zebym zalozyl dystansy na piastypojechalem do tokarza zrobil i teraz wszystko ok
  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam, mam e39 i podobnym problem mnie spotkal, wywazalem w kilku zakladach wulkanizacyjnych, pozniej reklamowalem ze zle wywazyli, powymienialem elementy zawieszenia, geometrie ruszylem niepotrzebnie(zaczelo sciagac w prawo i przyciąłem nowe opony), tarcze itp i nie udało sie osiagnąć pełni szczescia, trzeslo kierownica, raz mniej raz wiecej.

Po roku meczarni, zrezygnowany pojechalem do autoryzowanego serwisu bmw wywazyc kola, zaplacilem jak za zboże chyba ponad 400zl i problem zniknął.

od tego czasu wyważam w bmw ale to wkurzające ze w normalnych warsztatach nie umieją sobie poradzic z wywazeniem kół w e39.

letnie mam 235/45/17 zimowe 225/55/16

jezeli ktos zna warsztat dzie wyważają dobrze kola w warszawie i nie liczą 100zl od kola to poprosze o namiary.

Opublikowano
To wam opowiem lepszą historię, zmieniłem z letnich ALU 17 na zimówkę 15 na stalowej oryginalnej feldze i po 3 ważeniach nadal bije, ale wydaje mi się że to opony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam e39 i podobnym problem mnie spotkal, wywazalem w kilku zakladach wulkanizacyjnych, pozniej reklamowalem ze zle wywazyli, powymienialem elementy zawieszenia, geometrie ruszylem niepotrzebnie(zaczelo sciagac w prawo i przyciąłem nowe opony), tarcze itp i nie udało sie osiagnąć pełni szczescia, trzeslo kierownica, raz mniej raz wiecej.

Po roku meczarni, zrezygnowany pojechalem do autoryzowanego serwisu bmw wywazyc kola, zaplacilem jak za zboże chyba ponad 400zl i problem zniknął.

od tego czasu wyważam w bmw ale to wkurzające ze w normalnych warsztatach nie umieją sobie poradzic z wywazeniem kół w e39.

letnie mam 235/45/17 zimowe 225/55/16

jezeli ktos zna warsztat dzie wyważają dobrze kola w warszawie i nie liczą 100zl od kola to poprosze o namiary.

napisz tutaj który serwis tak dobrze wywaza bedzie dla potomnych

Opublikowano

Wyważam w BMW Auto-Fus na Ostrobramskiej, nie wiem czy do bmw trzeba miec inaczej ustawione wyważarki czy dokladniejsze ale stalem przy gosciu co wywazal i robil to normalnie. gdzie mu pokazalo przyklejal ciezarek i nastepna i nastepna i nie bije.

Czy to na letnich orginalnych bmw 17 calowych czy zimowych Dezent 16 cali z pierscieniami centrujacymi.

A wczesniej zjezdzilem ze 4 wulkanizacje i na wyważarce pokazuje ze jest dobrze a na samochodzie bije, kiedy reklamowalem wyważali jeszcze raz i inaczej im wychodzilo ale za drugim razem juz zwalali ze krzywe felgi ze cos z zawieszeniem i nie probowali juz walczyc ani kasy nie oddali.

Teraz pojade przetestowac BMW auto Rawski w markach bo wlasnie kupilem nowe zimowki, niech założą i zobaczymy czy kazdy autoryzowany serwis dobrze wyważa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyważam w BMW Auto-Fus na Ostrobramskiej, nie wiem czy do bmw trzeba miec inaczej ustawione wyważarki czy dokladniejsze ale stalem przy gosciu co wywazal i robil to normalnie. gdzie mu pokazalo przyklejal ciezarek i nastepna i nastepna i nie bije.

Czy to na letnich orginalnych bmw 17 calowych czy zimowych Dezent 16 cali z pierscieniami centrujacymi.

A wczesniej zjezdzilem ze 4 wulkanizacje i na wyważarce pokazuje ze jest dobrze a na samochodzie bije, kiedy reklamowalem wyważali jeszcze raz i inaczej im wychodzilo ale za drugim razem juz zwalali ze krzywe felgi ze cos z zawieszeniem i nie probowali juz walczyc ani kasy nie oddali.

Teraz pojade przetestowac BMW auto Rawski w markach bo wlasnie kupilem nowe zimowki, niech założą i zobaczymy czy kazdy autoryzowany serwis dobrze wyważa.

to daj znac jak u Rawskiego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam e39 i podobnym problem mnie spotkal, wywazalem w kilku zakladach wulkanizacyjnych, pozniej reklamowalem ze zle wywazyli, powymienialem elementy zawieszenia, geometrie ruszylem niepotrzebnie(zaczelo sciagac w prawo i przyciąłem nowe opony), tarcze itp i nie udało sie osiagnąć pełni szczescia, trzeslo kierownica, raz mniej raz wiecej.

Po roku meczarni, zrezygnowany pojechalem do autoryzowanego serwisu bmw wywazyc kola, zaplacilem jak za zboże chyba ponad 400zl i problem zniknął.

od tego czasu wyważam w bmw ale to wkurzające ze w normalnych warsztatach nie umieją sobie poradzic z wywazeniem kół w e39.

letnie mam 235/45/17 zimowe 225/55/16

jezeli ktos zna warsztat dzie wyważają dobrze kola w warszawie i nie liczą 100zl od kola to poprosze o namiary.

i bys sie zdecydował ile zapłaciłes chyba ze to reklama :?: viewtopic.php?f=72&t=116457&p=819601#p819601

Opublikowano

dzwonilem do rawskiego i zalozenie nowych zimowek na felge z wywazeniem i montazem 480zl :-/

ale jak mam ryzykowac ze mi zle wywaza i nowe zimowki sie zle ułożą to chyba lepiej zaplacic???

jezeli ktos ma sprawdzoną wulkanizacje w warszawie to czekam na info!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.