Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam w moim bmw e34 525i instalke, ale starą, bodajże II gen. Zakładał ją poprzedni właściciel ( niestety)

Chce za wszelka cene ją zmienic, wiem że w grę wchodzi jedynie sekwencja.

Tutaj moje pytanie: jaka i z jakim kosztem musze się liczyć? Nie musi być to instalacja najwyższej jakości bo mnie na to nie stać, ważne żeby działała sprawnie.

Bo teraz a to strzela, a to dużo chla. Ostatnio chyba i kolektor ssący mi nawet pękł po strzale...

 

Butle bym zostawił nie wiem jak z przewodami.

 

Będę wdzieczny za odpwowiedź

 

Pozdrawiam.

 

BMW<3

  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Jak zamontujesz sam to za jakieś 1600-1800 będziesz miał instalkę git.

Za 1000 też założysz i będzie chodziła poprawnie.

Opublikowano
Warto kupować komplety na Allegro?

Np coś takiego:

http://allegro.pl/sekwencja-ac-stag-300-6-plus-versus-200km-valtek-i1508388284.html

 

Czy jako osoba która wcześniej nie montowała takiej instalacji, mam szanse by zrobić to dobrze? Czy potrzebne będa specjalne narzędzia?

 

Ew. ile może kosztować montaż w zakładzie?

Montaż w zakładzie waha się od 400 do 800zł w zależności od lokalizacji. Aby zrobić to samemu niestety trzeba trochę pojęcia, sprawa regulacji to raczej tylko zakład bo analizatora spalin raczej nie posiadasz.

Opublikowano

moja Alpina B10 V8 4,6 zagazowana zajęło mi to 3 dni ale nie było pośpiechu instalacja elpi-gaz czyli elektronika i wtryskiwacze AEB auto chodzi jak na benzynie niedługo foty i wykresy z hamowni

obalamy mity 340 KM i 470 Nm i jeden parownik Vega I sport - oczywiście butla z zaworem o zwiększonym przepływie i zawór od strony zderzaka przewód do parownika 8mm elastyczny

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Niedowiarki zapraszam na testy ze mną, ciśnieniowo na pewno da rade spadku temperatury na reduktorze nie sprawdzałem chyba tylko na autobanie można by to dobrze sprawdzić ciężko na naszych drogach korzystać długo z pełnej mocy ALPINY , ale trochę nią szalałem i nic się nie działo ( oprócz zużycia opon )

1 parownik w zupełności wystarcza musi być wszystko dobrze za sobą podłączone i zmontowane

kilka wskazówek butla w koło zamontowana zaworem w kierunku tyłu auta ( ja wiem że się źle podłącza ) a nie jak w 99,8% aut

zawór w butli o zwiększonym przepływie

przewód zasilający 8mm i podłączenia do zaworu i reduktora 8mm i rozwiercone (nie wkręcona przejściówka z 6mm na 8mm )

odpowiednio podłączone pod układ chłodzenia auta ( w każdym aucie trzeba podejść indywidualnie )

że o odpowiednich elementach jak Parownik Komputer i wtryskiwacze nie wspomnę

Opublikowano

1 parownik w zupełności wystarcza musi być wszystko dobrze za sobą podłączone i zmontowane

że o odpowiednich elementach jak Parownik Komputer i wtryskiwacze nie wspomnę

 

W Gdansku bylo to montowane? u kogo?

I jaka instalcje zapodano?

Opublikowano

U nas czyli w firmie EKO-PAL gdyż tam właśnie pracuje

reduktor VEGA I SPORT do 350kM

komputer STELLA czyli elektronika włoska AEB

wtryskiwacze I PLUS też firma AEB

butla w koło 65 litrów z zaworem o zwiększonym przepływie

przewód zasilający do reduktora elastyczny o średnicy 8mm

Opublikowano
Witam wszystkich. Właśnie kupiłem E39 TOURING 520. Mam zamiar założyć LPG ( sekwencja ). W necie znalazłem taką firmę www.egp.pl Rozważam opcję za 3350 zl. Może ktoś coś słyszał na temat tej firmy? Lub prosiłbym by coś polecić. Mogą być Kielce Radom lub Warszawa. A auto celowo kupiłem bez LPG ponieważ sam chciałem założyć gaz.
Opublikowano

Stag 300.6 jak najbardziej, pewnie. Ważniejsze pytanie - co do tego w tej cenie ;) Nie wiem czy w tej kwocie zmieszczą się porządne wtryskiwacze i wydajny reduktor. Polecane wtryskiwacze zakładane do podobnych silników to zazwyczaj Hana 2000 (tzw. czerwone). Reduktor może być Zavoli Zeta N lub AC R01 (choć R01 jest firmowo do 150 KM, więc może być różnie...) ,ewentualnie Skorpion GT.

 

Czy firma jest polecana / ganiona to zobacz na forum LPG. Ewentualnie poszukaj tam kontaktu do polecanego na Twoim terenie gazownika. Bo dobry gazownik przy BMW to b istotna rzecz.

 

No i cena. Kurczę nie wiem czy za 3350 zł na 6 garków jesteś w stanie mieć naprawdę dobrą instalację :/ Obawiam się, że w tej cenie - a ceny aktualnie idą do góry, wraz z ceną wachy - to mogą Ci chcieć tam wrzucić jakieś Valteki albo Alaskę. A to sprzęt z dolnej półki. I nieważne, że będzie tam Stag 300.6 jak reszta gratów słaba.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co do autka to z niemiec od helmuta kupiłem. Jestem drugim właścicielem :D , na pln to coś koło 12000 + opłaty.

 

 

Czyli brać Stag-a , wtryski Hana , no i nad reduktotem muszę się zastanowić. 150 kucy z tego co się orientowałem jest najczęściej na ''granicy'' zastosowania reduktorów. Górną lub dolną. I teraz pytanie na jaki się zdecydować :?:

Zavoli zeta N niby do 150 km obsługuje. Znalazłem na allegro http://allegro.pl/r14-parownik-zavoli-zeta-s-180-km-stag-kme-zenit-i1632889491.html niby wydajny do 180 km. Czy ten zeta S nie byłby lepszy :?: A co do Scorpiona GT to chyba troszkę za dużo :roll:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Ja jestem jakieś 5Kkm po założeniu instalacji BRC. Moje autko to E46 320i 1998r. Spalanie waha się w granicach 9-11 litrów LPG na 100km przy sprawnej jeździe. Ubytku mocy nie zauważyłem, auto na benzynie i na LPG bez problemu osiąga Vmax, benzyny nie ubywa podczas jazdy na LPG ( oprócz oczywiście odpalania i rozgrzania silnika), zatem nie mogę się zgodzić z opiniami że ów instalacja jest przereklamowana. Chciałbym jeszcze obejrzeć jak sie prezentuje wykres na hamowni po założeniu gazu, lecz przypuszczam że poszczególne krzywe niewiele się zmieniły.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Przymierzam się do zakupu e36 1.8 z gazem. znalazłem oferte IS coupe97r. z gazem firmy TARRTARINI. Nie mam pojęcia niż o tej firmie... Jest to oczywiście sekwencja, czy miał ktoś stycznosc z ta firma w bmw lub innym aucie? potrzeba mi szybka i fachową porade. nie chce się wpakowac się w jakies bagno.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam.

zabieram sie do załozenia gazu w mojej bmw e46 325i 2002r. dzisiaj otzrymalem taka oferte :

komputer: STAG 300+

reduktor: SILVER F28

wtyskiwacze: HANA 2000

butla w kole zapasowym. wlew z przejsciowka obok wlewu paliwa

cena 3200zl

Co o tym sadzcie?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jestem w miarę nowym posiadaczem BMW E46 318ti 2003r silnik 2l

Szukam informacji nt instalacji gazowej odpowiedniej do tego modelu.

Problem w tym że nie wchodzi w grę montaż butli w bagażniku, używam go często.

Przy zakupie nie pomyślałem że pod spodem jest aż tak mało miejsca.

Pytanie jaka największa butla gazowa podejdzie do tego modelu (nie widzi mi się też jeżdżenie co 100km na stacje :/)

czytałem że wejdzie stako 34L (nic większego pod spód nie da rady?).

Myślę o instalacji Landi renzo

Mój budżet ok 3500zł.

 

Proszę o opinie... Względnie gdzie w Krakowie lub okolicy mi to dobrze zrobią??

Opublikowano

Czy to forum w ogóle żyje?

e46 318ti 2003 1995L 4 cylindry valvetronic

 

 

Zjadłem zęby już na szukaniu dobrego gaziarza w Krakowie, który regulował straga 300 + na valvetronicu w podobnym modelu

 

Wrazenia

- GEG AUTO-GAZ

ul Darwina 68a

gaziarz polecany na tym forum i na innych odmówił po kilku naciskach z mojej strony gazowania tego auta, w prawdzie montował zmuszony w jednym samochodzie z valvetronikiem, ale samochód sypie samymi błędami i jakoś jeździ i nie poleca i że będę żałował jak ktoś mi tu założy gaz :mad2: :duh:

 

- Goluda

koszt za landi renzo 4000zł z testami na hamowni i zbiornikiem podwieszanym. Wcale opinie nie potwierdzają, że ich usługi są aż tyle warte choć sama instalacja kosztuje sporo, to trochę dużo i nie znalazłem nikogo z valvetronikiem co u nich robił i jest zadowolony.

 

- autoserwis na Jana Pawła Adam Broda

wstępnie 2900zł za BRC SQ 24.11 z ustawieniem na hamowni, z tym że nie wiem czy dobrze mi to ustawią, nie znalazłem nikogo kto by mi potwierdził że valvetronic będzie dobrze działał z BRC i mi to dobrze ustawią. Dodatkowo cena jest szacunkowa - nie bardzo rozumiem dlaczego nie można podać +- 100zł dla takiej dużej marży jaką mają na tej instalce

(do rozważenia jak bym miał więcej info)

 

- GZW Odbudowa i tuning ul. Wolności 38 42-674 Zbrosławice tel: 663 082 622 tel: 889 77 11 77

2900zł Strag 300+ Wtryski hana czerwone reduktor chyba magic butla podwieszana 36l (nie wiedziałem że taka wejdzie do kompakta)

I tylko ten gaziaż wie o czym mówi robił wiele bmek tylko on mnie przekonał w rozmowie i po opiniach w sieci. Chyba się zdecyduje tylko że mam tu 150 km :mad2:

 

Jeśli ktoś ma pozytywne opinie nt jakiegoś gaziarza w krakowie który dobrze ustawi gaz na valvetroniku na strag 300+ niech się pochwali

 

do innych w Krakowie jak dzwoniłem to albo przekonywanie do jedynego producenta jakiego sprzedają i mają w ofercie podczas pytania czy zakładali do tych bmek tak że samochód nie ma znaczenia musi to działać - w sumie mają racje ale dla mnie to mało i mnie nie przekonuje, może dlatego że o 4 generacji też dużo nie wiem jeździłem do tej pory na komputerku bingo na dolocie :oops: (nie chcę później mieć problemów z regulacją sterownika, który np nie ma prawa działać w tym samochodzie).

Proszę o pomoc merytoryczną.

 

Natknąłem się na kilka opini że w Krakowie ciężko założyć coś mniej standardowego i chyba też zostanę turystą zwiedzającym śląsk :duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

chcialbym odswiezyc temat.

rozwazam zalozenie instalacji LPG w moim aucie. Jeszcze nie wiem, czy bede w to brnal czy nie, na razie sie rozgladam.

Dzis dostalem odpowiedz z firmy Czakram (instaluja BRC), ze do X5 z bezposrednim wtryskiem nie da rady zainstalowac LPG (czyli do mojego silnika tez-V8 4,8 xDrive).

Czy ktos ma jakies wiesci od STAG albo innego producenta?

Opublikowano

witam,ja dzisiaj załozyłem GAZ do x3 silnik 3.0i 231KM ,smiga bez problemu tylko nie wiem czy nie inaczej automat mi nie chodzi czasami albo mi się wydaje. ,

ZAKŁADAŁEM w Bydgoszczy w firmie:

 

http://www.instalgaz.bydgoszcz.pl/

 

polecam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dzisiaj byłem na regulacji swojego LPG w instalgazie i nie odczuwam różnicy jak jadę na lpg czy na benzynie. Gada tak samo i biegi juz zmienia automat tez tak samo jak na benzynie. A koszty....... cóz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.