Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak to wyglada u mnie pod machą:

http://images4.fotosik.pl/210/e9342fbe07b77fadm.jpg http://images3.fotosik.pl/245/30a175f299a3fccam.jpg

W zwiazku z tym ze nie znam sie ni w ząb na gazie w samochodzie prosiłbym o zaznaczenie co mam zdemontowac w tym celu.

Czy przełacznik w kabinie nalezało by odciac od prądu czy nie?

Czy musze zgłaszac to zmiane zeby zlikwidowano mi wpis w dowodzie?

Audi S4 Avant 2,2T
  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ponieważ "ni w ząb nie znasz się na gazie", a chcesz zupełnie zdemontować instalację to polecam Ci wizytę w warsztacie, a nikomu krzywda się nie stanie. Jeśli jednak nie chcesz palić wszystkich mostów to wystarczy, że wymontujesz elementy, które zaznaczyłem na fotce, a "moc będzie z Tobą" :D W bagażniku przy zbiorniku gazu jest tzw. wielozawór. Są tam dwa "kurki", które należy zakręcić podczas pracy na gazie na postoju. Gdy samochód zgaśnie przełącz centralkę na benzynę lub całkowicie ją wypnij i śmigasz na beni.

 

http://images3.fotosik.pl/246/2bbd036e19ce9eb8m.jpg

peace & love
Opublikowano

Znalazłem kupca na kompletna instalacje z mojej bety. Mówi ze nawet za darmo mi wszystko wymontuje.

Czy jesli zdemontuje cała instalacje to musze gdzies to zgłaszac?

Czy moge miec jakies nieprzyjemnosci z powodu sprzedazy troche ponad dwuletniej instalacji?

Audi S4 Avant 2,2T
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie musisz zgłaszc tego, chyba ze jestes wyrywny i lubisz tracic kase na nowy dowod (hm ale czy stracisz? przeciez przeglad jest pozniej tanszy, dobra to z tym to sie zastanow).

co do wymontowania instalacji gazowej - nie rob tego.

Silnik 3,5 litra - przepływomierz klapkowy.

Czy widziałes jakie "zwężenie" jest w miejscu łączenia przeływomierza do filtra (guma)?

Oczywiscie to co widzisz to jest tuba o srednicy coskoło 8 cm, ale w srodku jest tylko prostokątne "wejśćie" do przeplywomierza - i to przez to wejscie wlatuje najpierw całe powietrza ktore idzie do silnika.

sam montowałem w swojej 7 gaz - instalka 2 generacji (albo dokładniej 2,1).

Wszyscy mowia ze to zwezka zabija moc silnika, "cudny" wykres (ok, ale co jesli zwezka jest tej samej srednicy co wlot powietrza do przepływomierza?) Kto tu widzi spadek ilosci powietrza?

Insalacja mimo ze prosta i tania, nie strzela, nie mam żadnego urządzenia antywybuchowego. Nic innego mi nie siedzi miedzy silnikiem a przepływomierze.

Mikser umieszczony jest przed przepływomierzem i uwiez mi na słowo (albo przyjedz i zobacz sam) mikser nie zmniejszył mi ilosci powietrza jakie jest dostarczone do silnika.

Silnik juz nie ma swej pełnej mocy, ale to nie wina gazu a jego lat i troche poprzedniego własciciela.

A jesli koniecznie chcesz wymontowac gaz - to zrob to sam :) i zarobisz ze 200 zł na sprzedazy instalacji.

Z chęcią podyskutuję o zwężeniu dolotu powietrza w silniku takim jak moj z przepływomierzem klapkowym, bo troche mnie drazni, jak to strasznie mikser zmniejsza przeplyw powietrza.

Wszystko trzeba dobrze spasowac i dobrac.

Pewnie znajdzie sie z 50 bmw ktore maja taka strate mocy jak na wykresie, ale nie zwalajcie tej straty na gaz tylko na tych co go montowali.

U mnie w małym miasteczku jest jeden "gaziarz" jak podjechałem do niego kiedys to przywital mnie slowami - zbyt mały parownik, to zle podlaczone, to dzialaś nie będzie, w ręce wziął schemat namazgany ołowkiem i zaczął mi pokazywać, ze połowę instalacji MUSZĘ wymienic, On oczywiscie mi to moze zrobic za 500 zł. No to kredki mu w tyłek.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

mam bmw e36 1.8i i mam mały problem z wolnymi obrotami . to jest instalacja drugiej generacji z sądą lambda.wymienili mi mieszalnik bo myśleli że to jest przyczyną problemu bo nie reagował na regulacje obrotami na mieszalniku,jest troche lepiej ale nie jest dobrze jest tak że ma 800-850obr/min i jest dobrze ale czesto jest że jak sie rozgrzeje porządnie to zaczynają skakać obroty 1000-500obr/min i pływa wtedy w tym przedziale obrotów.sąde lambda sprawdzili jest dobra .

CZY KTOŚ WIE JAK MI POMÓC :modlitwa:

Opublikowano
Witam.

mam bmw e36 1.8i i mam mały problem z wolnymi obrotami . to jest instalacja drugiej generacji z sądą lambda.wymienili mi mieszalnik bo myśleli że to jest przyczyną problemu bo nie reagował na regulacje obrotami na mieszalniku,jest troche lepiej ale nie jest dobrze jest tak że ma 800-850obr/min i jest dobrze ale czesto jest że jak sie rozgrzeje porządnie to zaczynają skakać obroty 1000-500obr/min i pływa wtedy w tym przedziale obrotów.sąde lambda sprawdzili jest dobra .

CZY KTOŚ WIE JAK MI POMÓC :modlitwa:

 

Mialem kiedys taki sam problem, a przyczyn moze byc wiele.

Jaka masz ta instalacje tzn. mix? modulator? i kontroler (tak to sie chyba zwie)?

 

Ogolnie tego problemu nie zlikwidujesz. Tez mam falujace obroty i faluja mi w okolicy 700-800, ale kiedys falowaly 650-1100 :D.

Sralnik nie mieszalnik. Mam "zaprzyjazniony" zaklad gazowniczy na Podkarpaciu i kolesie sie przyznali, ze gazowanie bumek jest swoistym problemem :).

Czy masz klapomixer?

Czy faluja Ci obroty na benzynie?

Czy faluja Ci obroty na LPG?

Czy robiles reset DME - miales jakies bledy?

Jezeli nie masz uszkodzonej lambady ani przeplywomierza to kwestia moze dotyczyc nieszczelnosci w dolocie (bardzo czeste partactwo gazownikow).

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44383&start=15


BMW Repozytorium - poszukiwani ludzie do prowadzenia sajtu z hostingiem. => PW


--

Staram sie pomoc...

...reklamacje tylko za okazaniem paragonu z pieczatka :)

Opublikowano

Witam poszukuje programu powiedziano mi ze ma się nazywać tak ZAWOLI albo ZAVOLI do sekwencyjnego wtrysku gazu może ktoś ma coś takiego jak tak to może by mi podesłał na email [email protected]

 

Pozdrawiam Tomek

Opublikowano
TROCHE SIE WAM WTRACE PANOWIE ALE MAM MALY DYLEMAT :mrgreen: MAM NIUNIE 325i E36 I MAM ZAMIAR ZALOZYC JEJ GAZ!!! ALE NIE ZADNA SEKWENCJE TYLKO NAJPROSTRZA INSTALKE GAZOWA I PODRASOWAC JA BLOSEM :twisted2: CO WY O TYM SADZICIE??? CZY TO MOZLIWIE DOBRY WYBOR CZY PO ZALOZENIU TAKIEJ INSTALKI SKAZE W MOJEJ NIUNI SILNIK NA ZAGLADE :?: :?: :?: WIELKIE DZIEKI Z GORY.... PIASEK
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

PIASEK

1450zl kosztuje komplet sekwencji na 6 garow pod maske z wezami ze wszystkim pod maska a ty chesz sie bawic w epoke kamienia lupanego policz sobie

Pozadny Reduktor 260zl + Bloss 320zł + emulator Wtryskiwaczy 60zł + Komputer (po to by legalanie przeszedl Przelgad i emulowal sonde L) np. AL700 + 240zl = 880zł przelicz sobie 570zł roznicy , na sekwencji pali mniej ma wiecej mocy i nie masz ryzyka strzalu.

pozatym jak chesz w ten sposob katowac auto zakaldajac mu tanie gaz preferuje sprzedac tego i kupic 318TDS'a

 

wiec zastanow sie czy warto

pozatym sam mam 325 i w cale to duzo nie pali !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dzieki wielkie!!!! a masz moze jakis warsztat co mogl by sie tym zajac??? a i ile pali ci twoja e36 bo ja swojej nie moge wyczuc?? nalalem jej 20l i zrobilem nia 120km w wiekszosci po warszawie, to dlatego tyle spalila?, staralem sie nia jezdzic na malym gazie!!! jesli za duzo spalila to co moze byc defektem w silniku??? sonda jest dobra, przeplywomierz chyba tez!!! swiece moga byc juz przepalone??? jak bys mial czas to podaj mi jakies informacje na ten temat!!! wielkie dzieki!!! pozdro piasek :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
czytam o instalacjach gazowych i po lekturze kilku postów dochodzę do jednego słusznego wniosku, tak jak z wiejskim tuningiem "zero" gazu- nigdy a juz nz pewnościa nie do bm-ki jesli nie bedzie mnie stać na paliwo kupie sobie jakiegoś żałosnego diesla ibedę jeździł na opale tak jest najtaniej :shock: :duh: :norty:
Opublikowano
czytam o instalacjach gazowych i po lekturze kilku postów dochodzę do jednego słusznego wniosku, tak jak z wiejskim tuningiem "zero" gazu- nigdy a juz nz pewnościa nie do bm-ki jesli nie bedzie mnie stać na paliwo kupie sobie jakiegoś żałosnego diesla ibedę jeździł na opale tak jest najtaniej :shock: :duh: :norty:

 

przy obecnych cenach ON to sie mija z celem ...

Opublikowano

Ja chciałbym podzielić się moją opinią a zarazem proszę o fachową poradę :

 

 

1. w zeszłym roku kupiłem e36 silnik 1.8 i załozyłem instalację gazową II generacji LOVATO kosztowała 1700 PLN i zakładałem ją zakładzie Krzysztof Kwaśniewski Jarocin ul. Olimpijska .

 

Autem nie dojechałem do domu ( 170 km ) pękł króciak ( kolanko ) włożone w obieg układu chłodzenia do podgrzewania parownika . Monter powiedział przywieź naprawimy , samochód naprawiłęm sam za 15 zeta plus płyn chłodzący, po przejechaniu kilku tysięcy auto padło a mianowicie przestało jeździć na benzynie i na gazie zarówno tu i tu falowanie obrotów , szarpanie przy przełączaniu na gaz, problem z osiągnieciem 160 km/ h na PB i LPG , nadmieniam , że kompresja auta była super, wymieniłem kable , świece , filtr powietrza , auto było regulowane kilkakrotnie na komputerze efekty były mizerne

 

wnioski : jestem zawiedziony gazem w e36 , przedtem było audi , citroen , mercedes zero problemów,

 

2. Ponieważ miłość do samochodów BMW i motocykli w moim wypadku jest jak narkotyk i co chwila powraca kupiłem e36 jednak z silnikiem odpowiednim czyli 6 garów w rzędzie 325 vanos w coupe .

 

Uprzedając wypowiedzi co niektórych odpowiadam , że gaz w tym aucie będzie ponieważ patrzę realnie 4, 36 za litr to horror a trochę jeżdzę rocznie a nie pod dyskotekę raz w tygodniu , poza tym nie chcę kupić TDS-a , może nie powinienem pisać takich rzeczy ale BMW nie robiło dobrych silników diesla ( porównuję do 250 TD mercedesa ) , koniec wywodu .

 

pytanie : jaką instalację założyć aby to śmigało bez problemów , jaką sekwencję polecacie ( najlepiej zakład lubuskie , wielkopolskie, zachodniopomorskie ) i ile to kosztuje ?

 

z góry jestem wdźięczny za informacje

Opublikowano
PIASEK

1450zl kosztuje komplet sekwencji na 6 garow pod maske z wezami ze wszystkim pod maska a ty chesz sie bawic w epoke kamienia lupanego policz sobie

Pozadny Reduktor 260zl + Bloss 320zł + emulator Wtryskiwaczy 60zł + Komputer (po to by legalanie przeszedl Przelgad i emulowal sonde L) np. AL700 + 240zl = 880zł przelicz sobie 570zł roznicy , na sekwencji pali mniej ma wiecej mocy i nie masz ryzyka strzalu.

pozatym jak chesz w ten sposob katowac auto zakaldajac mu tanie gaz preferuje sprzedac tego i kupic 318TDS'a

 

wiec zastanow sie czy warto

pozatym sam mam 325 i w cale to duzo nie pali !

 

Ta i owszem, że kit do sekwencji kosztuje coś koło 1600zł ale problem w tym , że dobre zakłady nie chcą montować "nie swoich" instalacji a jak już zechcą zamontować to biorą za to około 1200 zł.

Więc mistrzu co teraz radzisz :?: Samemu sobie to założyć :norty:

Acha zapomniałem, że w zestawie nie ma butli (cuś koło kilku stówek kosztuje).

 

Kolega zadał dobre pytanie - tania instalka II generacji i Blos.

W Poznaniu znalazłem jeden dobry zakład który zmontuje II generację od razu z Blosem i wezmą za to 2100zł.

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ta i owszem, że kit do sekwencji kosztuje coś koło 1600zł ale problem w tym , że dobre zakłady nie chcą montować "nie swoich" instalacji a jak już zechcą zamontować to biorą za to około 1200 zł.

Więc mistrzu co teraz radzisz :?: Samemu sobie to założyć :norty:

Acha zapomniałem, że w zestawie nie ma butli (cuś koło kilku stówek kosztuje).

 

Kolega zadał dobre pytanie - tania instalka II generacji i Blos.

W Poznaniu znalazłem jeden dobry zakład który zmontuje II generację od razu z Blosem i wezmą za to 2100zł.

 

Czyli z moich obliczeń wynika ze całkowity koszt montażu sekwencji wynosi ok. 3000 zł, czy słusznie?

Jestem wstanie dołożyc 1000 zł, jeśli sekwencja ma być lepsza.

Prosze o potwierdzenie, ze faktycznie sekwencje mozna założyć za 3 klocki, bo jeśli to mam być 4000 lub 5000 tysiaków to już robi sie problem...

Opublikowano
Ja chcem wsadzic teraz gaz do swojej e-34 z 89r silnik m20 2.0 12v jaka instalacja by byla najlepsza do tego auta i jakie mniej wiecej ceny instalacji i gdzie na terenie dolnego slaska by mi to zrobili dobrze :)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
ja wlasnie dzisiaj odebralem takie auto z gazowania e34 m20b20 , wrazeń na razie nie mam , jechalem moze 5 minut, jakby sie dusił jak za mocno wcisne gaz na gazie ale nie zawsze, moze kwestia regulacji , pojezdze troche i pojade zobaczyc do gazownikow , mam do nich 1km i zawsze u nich tankuje, ostatnio jak mi gazowali vento mialem tak samo , po zalozeniu dali mi taką dawke ze palił mi 18 po miescie , potem wyregulowali i bylo ok, instalacja 2gen. zakladana w boleslawcu przy wroblewskiego.
Opublikowano
1800zł , zbiornik 65L za siedzeniem, blosa nie chcieli montowac bo mowili o nim same złe rzeczy, a to tej instalacji jak najbardziej mozna blosa dolozyc.
Opublikowano
Bo pewnie nie chce im sie ustawiac :) Moj koles wstawil blosa i o niebo lepiej jak na benzycne chodzi fakt ustawiali mu go na hamowni i troche zaplacil ale warto :) Jezdzilem tym autem na benzynynie i na gazie powiem, ze na gazie porazka ;/ jest to golf 3 gti ok 180 kucy ma na blosie lepiej wywija niz na benzynie :)
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ajslamar mówisz, że BMW nie robiło dobrych ZS-ów, a powiedz mi czy robiło dobre silniki na gaz? Ja nic o nich nie wiem, ale jestem laik. Bez złośliowści.

 

Osobiście uważam, że jak gaz to tylko sekwencja, wtedy jak najbardziej. Ale muszę się przyznać, że jestem uprzedzony, miałem perypetie (generalnie same pierdółki, ale w ilości powalającej) z gazem II gen, normalnie jak wsiadałem to mnie krew zalewała. Cały czas gdzieś wisiało ryzyko, że coś nagel znowu będzie nie tak. Jeździłem, regulowałem, ale wciąż silnik zachowywał się jakby miał co jakiś czas kaprysy.

 

Mój wniosek - BMW bardzo traci na gazie II gen, nie ma tego komfortu w szeroko pojętym znaczeniu.

"... Jednością Silni, Rozumni Szałem... "

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.