Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Manciarz ja mam wlasnie taki problem mam silnik m50 2,0 i gaz II generacji i pali mi ponad 21, 22 litry gazu..czy to jest kwestia tylko regulacji czy co to moze byc??

Moim zdaniem regulacja powinna pomoc.

Jesli kogos urazilem czy cos podobnego swoja wypowiedzia przepraszam staram sie pisac szczeze!
  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
hehe, schodze dzisiaj na dół do autka, zapalam a silniczek chodzi jak złoto, zero przerywania, nie gaśnie (na bp) nie kumam tego :?

 

POMPA PALIWA - jak kończy żywot to raz chodzi a raz nie.

 

dodam że tak się dzieje tylko na paliwie, jak tak "kuleje" to jeszcze przy gazowaniu toważyszą temu wystrzały, na LPG nic sie nie dzieje, na pewno pompa??

Opublikowano
hehe, schodze dzisiaj na dół do autka, zapalam a silniczek chodzi jak złoto, zero przerywania, nie gaśnie (na bp) nie kumam tego :?

 

POMPA PALIWA - jak kończy żywot to raz chodzi a raz nie.

 

dodam że tak się dzieje tylko na paliwie, jak tak "kuleje" to jeszcze przy gazowaniu toważyszą temu wystrzały, na LPG nic sie nie dzieje, na pewno pompa??

 

NA BANK - ewentualnie filtr paliwa, podjedź do warsztatu i sprawdź ciśnienie paliwa będziesz miał jasność sprawy.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

wielkie dzięki :D

już siedzi w warsztacie

a czy możliwe że wtryski są zje??

a ile taka skromna pompka paliwa może kosztować?? :mrgreen:

Opublikowano
wielkie dzięki :D

już siedzi w warsztacie

a czy możliwe że wtryski są zje??

a ile taka skromna pompka paliwa może kosztować?? :mrgreen:

 

Ostatnio byłem w warsztacie i jak powiedziałem co się dzieje to mi gość wyjechał, że wtryski zapieczone na 100 % i nie ma co sprawdzać. Jako, że nalegałem to podłączył aparaturę i stwierdził "faktycznie pompa".

 

Do e32 350/400 zł i niech Ci nie przyjdzie do głowy kupować używaną (jak ja zrobiłem).

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

jutro się wszystkim zajmę

a swoją drogą da się gaz II generacji wyregulować w silniku 2.0I 24V tak, żeby obroty nie pływały??? mi pływają tak w zakresie 400obr/min

Opublikowano

dzisiaj się stało :cry:

na benzynie samochód mniej więcej trzyma obroty tylko strzela z kolektora jak popcorn

a na LPG da zię jechać powyżej 5000 obr bo jak przy zmianie biegów puszcze gaz to samochód gaśnie,

co jest grane!! bede musiał być do mechanika ZACHOLOWANY moją beemką :mad2:

Opublikowano

no

wyciągnął się jakiś wężyk pod kolektorem i zasysał powietrze

no a na benzynie dalej lubi se strzelić kolektor :duh:

ale to chyba wina przewodów napiecia :|

:arrow:

Opublikowano
no

wyciągnął się jakiś wężyk pod kolektorem i zasysał powietrze

no a na benzynie dalej lubi se strzelić kolektor :duh:

ale to chyba wina przewodów napiecia :|

:arrow:

 

W silniku M50 nie ma przewodów wysokiego napięcia tylko cewki. Jeśli coś z ukladem zapłonowym to na gazie powinno być jeszcze gorzej niż na benzynie.

 

Zaraz zaraz może masz poprostu walnięty przepływomierz i dlatego źle chodzi na benzynie.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
no

wyciągnął się jakiś wężyk pod kolektorem i zasysał powietrze

no a na benzynie dalej lubi se strzelić kolektor :duh:

ale to chyba wina przewodów napiecia :|

:arrow:

 

W silniku M50 nie ma przewodów wysokiego napięcia tylko cewki. Jeśli coś z ukladem zapłonowym to na gazie powinno być jeszcze gorzej niż na benzynie.

 

Zaraz zaraz może masz poprostu walnięty przepływomierz i dlatego źle chodzi na benzynie.

lub czujnik obrotów na wale. albo dużo lewego powietrza, sprawdż doklądnie czy nie zasysa ci jescze gdzieś

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Jakiej firmy polecacie instalacje II generacji do E36 silnika M43 ( 1,8 ) i gdzie montować w Bielsku-Białej lub okolicach? :clap:

Proponuje w Pszczynie : http://www.autogaz.bls.pl

Tam Ci raczej sensownie podpowiedzą jak i co - pewnie Landirenzo z kompem i silnikiem krokowym.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

to jest wąż który jest od silniczka niskich obrotów (czy coś takiego :duh: )

bardzo łatwo nachodzi spowrotem ale też łatwo spada przy wystrzałach z kolektora, wiec może łapać lewe powietrze, to by sie zgadzało bo obroty na luzie "pływają" w zakresie ok 400 obr/min

docisnął bym ten wężyk jakąś obejmą na śrubkę tylko wtedy nie wiem czy nie rozpierdzieli czegoś innego :mad2: co myślicie??

Opublikowano
Mam pytanie. Czy instalacja z sekwencyjnym wtryskiem bedzie sie roznic kosztami do silnika R6 2,5 i silnika V8 3.0??? Czytalem, ze koszt np. Prinsa to okolo 6tys. Czy w tych obydwoch przypadkach koszt bedzie taki sam???

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Opublikowano
Mam pytanie. Czy instalacja z sekwencyjnym wtryskiem bedzie sie roznic kosztami do silnika R6 2,5 i silnika V8 3.0??? Czytalem, ze koszt np. Prinsa to okolo 6tys. Czy w tych obydwoch przypadkach koszt bedzie taki sam???

 

Dla V8 oczywiscei bedzie droższa, bo wiecej wtrysków, zdajsie dwie sondy, itp, także do R6 instalke mozna juz założyć za 3800 zł, oczywiście nie jakąś z górnej pólki, jednak V8 o dużych pojemnościahc przy słabych wtryskach może przy wyższych obrotach poprostu przełaczać sie na benzyne, bo wtryski nei wyrobią.

Reasumując cena nie jest taka sama

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
3800 za sekwencje??? Liczylem do 2.5R6 okolo 6000zl za dobra skwencje. Czy to znaczy, ze przyjalem wartosc dla V8??? Mozna do R6 zalozyc np. Prinsa za mniej niz 5000???

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Opublikowano
3800 za sekwencje??? Liczylem do 2.5R6 okolo 6000zl za dobra skwencje. Czy to znaczy, ze przyjalem wartosc dla V8??? Mozna do R6 zalozyc np. Prinsa za mniej niz 5000???

 

Jeden naszych kolegów własnie taką założył (ta za 3800) do M50 B20 automat i podam numer GG do niego to mozna ewentualnie dopytać go jak mu sie to sprawuje. Z tego co sie chwalił to super. GG nr 3407275

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Dziekuje Ci bardzo za informacje :D Wieczorem do niego skrobne. Moze uda mi sie zasiegnac u niego informacji :D

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Opublikowano
to jest wąż który jest od silniczka niskich obrotów (czy coś takiego :duh: )

bardzo łatwo nachodzi spowrotem ale też łatwo spada przy wystrzałach z kolektora, wiec może łapać lewe powietrze, to by sie zgadzało bo obroty na luzie "pływają" w zakresie ok 400 obr/min

docisnął bym ten wężyk jakąś obejmą na śrubkę tylko wtedy nie wiem czy nie rozpierdzieli czegoś innego :mad2: co myślicie??

heloł??

Opublikowano

Instalacja Prinsa kosztuje mniej więcej :

8 cyl. - 6500-7000

6 cyl. - 5500-6000

4 cyl. - 5000-5300

Landirenzo jest tańszy o ok. 500zł., a przy 4 cyl. to nawet ok. 4000-4200 (przy pojemnosci do 1.6 nawet poniżej), lecz Landirenzo nie jest tak "dobry", jak Prins (nie wykorzystuje np. wszystkich danych z czujników silnika ...)

Oczywiście może dało by się znaleźć tańszy zakład lub wynegocjować lepszą cenę ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Dziekuje za informacje :D Tak liczylem, ze okolo 6k bedzie mnie to kosztowac :D Jak na razie musze znalezc amatora na mojego TDSa :D

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Mam założyony gaz i zastanawiam sie czy nie mam za malego reduktora do silnika 110 KW mam reduktor lovato i nie pisze na nim do jakiej mocy.

 

na stronie www.lovato.pl znalazlem reduktor identyczny jak moj, i jest napsiane ze do silnikow do 90 KW.

 

Jak sprawdzic samochód czy nie ma za malego reduktora?, bedzie dużo palil czy bedzie mułowaty??

 

dodam ze inst. II gen. z komp. Autronic AL700

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak sprawdzic samochód czy nie ma za malego reduktora?, bedzie dużo palil czy bedzie mułowaty??

 

Miałem taki problem, że autko nie wchodziło mi na obroty powyżej 5000 - jak się okazało miałem założony "na próbę" słabszy reduktor. Po wymianie argumentów i reduktora na mocniejszy teraz jest oki.

Opublikowano
Jakiej firmy polecacie instalacje II generacji do E36 silnika M43 ( 1,8 ) i gdzie montować w Bielsku-Białej lub okolicach? :clap:

Proponuje w Pszczynie : http://www.autogaz.bls.pl

Tam Ci raczej sensownie podpowiedzą jak i co - pewnie Landirenzo z kompem i silnikiem krokowym.

 

potwierdzam załoz gaz w pszczynie(tam gdzie Sebast pisze) lub brzesczach(ja raczej tam bede zakładał :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.