Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to nie należy narzekać na taką instalację - jak zrobiona była całkowicie niezgodnie ze "sztuką", to potem były takie efekty ...

Dokładnie jak mówisz - jak ktoś ma zamiar wkładać "zwykłą" instalację LPG do V8, czy V12 to niech lepiej w ogóle nie przerabia na LPG.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Dzięki. Sorry :oops: ze nie poszukałem ale mialem mało czasu i jeszcze nie za bardzo sie tu zadomowiłem. Dzięki za podpowiedź. Zdecyduje sie na te za 2400 z bajerami. I tak mialem na to przeznaczyć 2500. Na droższą z wtryskiem mnie niestety nie stać.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam. Nie orientuje się może ktoś czy można założyć wtrysk gazu, ale z wykorzystaniem niektórych części ze starej instalacji :?: Tzn. czy coś może być taniej w takiej sytuacji :o
Opublikowano

Ktos ostatnio wyslal mi na maila miejsce tgdzi emozna zalozyc gaz ponoc gdzies w Łomiankach jak dobrze pamietam. Można jeszcez raz podać miejsce w którym mozna go zalozyc i odrazu jakis kontakt. Napisalbym bezposrednio do pana ktorymi mi napisla ale mialem format dysku i stracilem cala poczte (zapomnialem przeniesc archiwum :x

Pozdrawiam

Opublikowano

wie ktos jak podłączyć centralke Stag100 do uniwersalnego interfejstu z którego wystają tylko przewody?

chodzi mi o rozpis gniazda w stagu gdzie wcisnąć +,-,k,l

Pomogę kupić auto w Niemczech

+48508498199

+4916098654256

Opublikowano

No dobra. Mam auto z instalacją gazową, ale nie wim czy to pierwszy czy drugi wariant, bo kupiłem autko juz zinstalacją. W każdym razie instalacja jest do du... Wszystko było ok zanim zaczęła się zima - normalnie nie wierzyłem kolegom z kłopotami gazowymi w beemkach. Jednak nastała zima i mam gazu po dziurki w nosie. Fakt - spalanie to przyjemność, ale regóólarna praca silnika - to jakby przeszłość. Rano, kiedy zapalam auto (które garażuje pod wiatą)(mam taki typ instyalacji i to wiem napewno, że mogę zapalić auto wyłącznie na benzynie, dopiero jak dodam gazu, to się przełącza przy 1,5 tys obrotów) trzęsie gablotą we wszytskie strony. Obroty utrzymują się a raczej oscylują wokół 0,5 tys obortów a w górnych granicach dso 1 tys obrotów. Po krótkim czasie, obroty się stabilizują. I to wszystko jest na benzynie - jak jeszcze gazu nie załanczam. Jak wsadzę bieg, to to samo, trzęsie całym autem, jak rozpędzam auto do 1,5 tys obrotów , to pozrełancza siębieg (automat) z wielkim trudem na następny bieg. Rozmawaiłem z fachowcami a ci mi mówią kable, świece, filtr powietrza. No dobra może mają rację - jeszcze tego nie zrobiłem. Ale czy to musi się dzioać przy instalacji gazowej.

No i teraz moje pytanie.

Chciałbym zamienić moja instalację na coś normalnego, na coś, co pozwoliłoby mi normalna prace mojego silnika. Mam nadzieje, że jeszcze czegoś nie zjeb... w moim aucie. Więc pytam o reazlia.

Co musze zrobić żeby zmienić instalację, i czy w ogóle jest taka możliwosć, żeby przeobić isntalację na jakiś nowszy model

Za wszelkie wontki big thx

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
Z tego co słyszałem to zawsze przez założeniem/upgradem instalacji powinno sie silnik doprowadzić do stanu używalności na benzynie, po takim zabiegu dopiero można myśleć o instalacji :)
Opublikowano
Z tego co piszesz to masz jakiś model LPG z kompem a więc najprostrza rzecz to pojechac do dobrego :lol: gazownika żeby ci wyregulował ją . a i stan silnika na pewno ma na to wpływ.
obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
Tak napiszę informacyjnie dla tych, którzy nie mogą zdecydować się na wtrysk gazu. Eksploatuję PRINSa w V8 i DIEGO w R6. Nie ma żadnych zastrzeżeń i żadnych spadków mocy ani na benzynie ani na gazie :D .

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Opublikowano
Tak napiszę informacyjnie dla tych, którzy nie mogą zdecydować się na wtrysk gazu. Eksploatuję PRINSa w V8 i DIEGO w R6. Nie ma żadnych zastrzeżeń i żadnych spadków mocy ani na benzynie ani na gazie :D .

 

jakie masz wtryskiwacze w diego ?? i gdzie je masz zamontowane ?? na kolektorze czy pod ??

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Witam,auto mam na gazie z instalacja z kaputerem...od jakiegos tygodnia jak auto przegonie troche na gazie to jak sie pozniej zatrzymam to obroty sa wysokie gdzies 1,200obr/min po 1-2min sie stabilizuja ale nie zawsze.

 

jakie moga byc przyczyny takiej usterki?

BMW wieczna miłość...
Opublikowano
Witam.Mam instalke z komputerem i wszytsko do niedawna chodziło w porządku.Jednak jak sie zaczęły mrozy samochód na 1 i 2 biegu wkręca sie normalnie ale już od trójki(powyżej 70km/h) w przedziale 3000-3500 obr. traci moc , dopiero powyżej odżywa.Na 5 biegu to już w ogóle jest tragedia.Dzieje sie tak tylkjo na gazie , na benzynie jest w porządku.Jaka może być tego przyczyna??
Opublikowano

witam mam sekwencyjny wtrysk gazy i pewnien problem otoz po przejechaniu paru km i

np zatrzymaniu na swiatlach lub po zwolnieniu i przy jezdzie na niskich obrotach obroty skaczom. czasem jak oszalale a czasem wcale co dziwne. kiedys przy redukcji biedu mi gasl to wyregulowali mi cisnienie bo bylo za niskie i narazie jest ok

ale dalej problem z tymi niskimi obrotami - dodam ze na benzynie jest OK tylko na gazie niebardzo.

 

przy montarzy wyczyscili mi silniczek krokowy bo wczesniej niechcial zchodzic z obrotow :)

 

czy ktos wie czym mzoe byc spowodowane to skakanie ?

 

przy okazji chcialem pochwalic ten typ instalacji - suto ma osiagi naprawde jak na benzynie a pali naprawde prawietyle samo a gaz jest duzo tanszy od benzyny a gazu wcale nieczuc :)

gdyby tylko nie te skaczace obroty.... ;(

Opublikowano

 

suto ma osiagi naprawde jak na benzynie (

 

:lol: :lol: :lol:

:twisted2:

sorka,ale tak z rana nie mogłem się powstrzymać od gigantycznego śmiechu...

nie wiem co we mnie wstąpiło... :twisted2:

 

również polecam sekwencję... :mrgreen:

 

Życzę wszystkim miłego dnia :P

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano

>pietras99<

 

Silnik krokowy pomimo wyczyszczeia moze byc dalej przytarty, ja np. tak mam. Na benzynie silniczek dziala prawidlowo bo chodzi w innym zakresie wychylenia (mniej powietrza dodatkowego). U mnie jest tak ze po rozgrzaniu sie plynu chlodniczego gdzies do konca niebieskiego pola mozna juz spokojnie przelaczyc na gaz - obroty spoko. Jesli Ci zalerzy to mozesz sprawdzic czy silniczek jest sprawny odpinajac go od wezy z powietrzem i sprawdzajac czy obraca sie zywo po przekreceniu kluczyka.

Opublikowano

Witam.

 

Chcaiłem zapytac co to może być. Chciałem troche pojeździć na benzynce i gdy jeżdże po mieście np. startuje spod świateł to auto samo przełącza się na gaz. Raz nawet przy starcie się przełączył i zgasł. Co to może być?

 

PS. Mam jeszcze inny dziwny problem. Wydaje mi sie że autko chodzi gorzej na benzynie niż na gazie tzn. że jest słabsze. Czy to może mieć związek z tą nierówną pracą silnika na wolnych obrotach :cry:

Opublikowano
Miałem zamiar zakładać gaz zwykły ten z bajerkami za 2500 ale znalazłem miejsce gdzie robia wtrysk za 4300 no i wole doplacic troche tej kaski i miec bardzo dobry gaz taki jak potrzeba do tego auta. Teraz pytanie czy moze ktos zakladal w firmie ENERGY GAZ POLSKA na ul. Ostrobramskiej 75 w Warszawie. Jesli tak niech mi da znać czy zakład jest profesjoinalny. Gaz zakładam dopiero za 3 miesiace bo najpierw kase uzbieram. A na razie bede szalał na beznyznce :dance:
Opublikowano

"Zwykły" gaz (II gen.) nie powinien kosztować więcej niż 2200-2300zł. (i to z bajerami ponizej wymienionymi).

Ja mam w RAV4 teoretycznie max. (silnik krokowy, komputer ...) i dawałem 1900zł u dobrego gazownika, do tego można sobie dorzucić wskaźnik gazu (100zł), ale on i tak jest przeważnie bardzo nie dokładny, czujnik temp., który teoretycznie jest dobry, praktycznie nie ... no i zbiornik toroidalny, ok. 100zł. (u mnie nie było możliwości - koło na klapie).

Wtrysk za 4300zł, to pewnie taki troszkę "byle jaki", ale teoretycznie powinien być lepszy niż najlepsza II gen. ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
a ja uwazam ze mozna spokojnie zalozyc dobry wtrysk za 4000tys...przynajmniej w Brzegu dokladnie pomiedzy Wroclawiem a Opolem. Koles policzyl mi 4500zl za wtrysk do V8. A zaklad jest sprawdzony....koles robi instalacje naprawde super!!..robil 2 kumplom...1 auto to chrysler stratus a drugie citroen xantia i oba jezdza tak samo na gazie jak i na beznynie palac przy tym rowniez takie same ilosci gazu co benzyny.

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Opublikowano

jakie masz wtryskiwacze w diego ?? i gdzie je masz zamontowane ?? na kolektorze czy pod ??

MATRIXy przykręcone od góry na kolektorze, dysze ok 4 cm od wtryskiwaczy benzyny.

Na razie zrobiłem mało kilometrów i trudno powiedzieć o trwałości wtryskiwaczy. Ale ogólnie system mi się podoba (większe mozliwości konfiguracji niż PRINS)

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Opublikowano

MATRIXy przykręcone od góry na kolektorze, dysze ok 4 cm od wtryskiwaczy benzyny.

Na razie zrobiłem mało kilometrów i trudno powiedzieć o trwałości wtryskiwaczy. Ale ogólnie system mi się podoba (większe mozliwości konfiguracji niż PRINS)

 

no bo ja wlasnie mam dokladnie to samo .. i przejechalem na nich 1.5 tys km i mi gasnie na wolnych obrotach .. a jak gazownik podregulowal zeby nie gasl to zaczela sonda lambda wariowac i nie chcial chodzic po odpaleniu - dostawal uboga mieszanke .. i sie wlasnie zastanawiam jak u ciebie to rozwiazali bo u mnie maja zamiar przekladac pod kolektor wtryski - wtedy wezyki beda krotsze i bedzie mial krotsza droga do przebycia i wtedy gasl nie bedzie .. btw jaka byla cena u ciebie tej uslugi ?? u mnie 4300 wyjsciowa po stargowaniu 4000

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Hej Mam taki pomysł żeby w trakcie dodawania ostro gazu - gdy klika to coś pod pedałem gazu(to w automatach :lol: ) - przełączać na bęzyne .

Chodzi mi o LPG z komputerem aby podpiąć do tego czujnika pod pedałem gazu wyłącznik LPG - żeby przechodził na zasilanie bęzyną :twisted2: .

Jak myślicie czyto dobry pomysł może ktoś już wcześniej na niego wpadł?

Będe wdzięczny za opinie :hand:

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
Ekonomia zmusza do powrotu do LPG. Mam dylemat następujący. Mam parownik LOVATO, który trzeba regenerować. Czy to się opłaca. Zestaw naprawczy kosztuje 65zł na allegro. Nigdy tego nie robiłem ale widziałem opis w necie, nie jest chyba to zbyt skomplikowane. Czy po tej operacji posłuży długo czy nie warto tego robić. Nowy kosztuje 300zl.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Witam! Za tydzień zostanę prawdopodobnie właścicielem swojej pierwszej BMK-i i stąd moje pytania. Czy w BMW 318TI Compact rocznik 1998 kolektor jest plastikowy czy aluminiowy? Pytam bo różnica w cenie przy ewentalnej instalacji gazu jest znaczna. Kto z Was ma ten model? Jakie jest jej średnie spalanie? Czy to dużo 30ty.- rocznik jak pisałem 1998, 318Ti, przebieg 128tys, w środku skóra, klima, podgrzewane fotele, ABS, radio CD-8 głośników, alumy........sprowadzona z Niemiec przez znajomego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.