Skocz do zawartości

O instalacjach gazowych


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Max_Karp sekwencyjny wtrysk kupiłeś za 2000 zł ?

 

Nie, to jest zwykla instalacja, wzbogacona o njaprostrzy komputer mono sonde labda i sprawuje sie swietnie, spalanie 14 l, przyspieszenie troche oslablo, BMW 520i to nie jest sportowy samochod, to auto ma sie poruszac dostojnie i elegancko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem bardzo niedawno swoją betkę i ma założony gaz " Landi LIS" co to za diabeł :twisted2: ?? a jeszcze się dowiedzałem że podobno mam założony za mały parownik!!!! ?? :duh: nadmieniam że autko pali jak smok wawelski i to trzy głowy :cry2: i właśnie się zastanawiam co dalej robić a instalacja jest jeszcze na gwarancji (chyba ) bo data instalacji na papierach od gazu to koniec stycznia tego roku. Jak myślicie co robić , jeczać do tego co to zakładał czy poprostu do sprawdzonego warsztatu i ewentualnie tam coś zmieniać i jaka to kasa ?? :duh: Pozdrawiam.
BMW i wszystko jasne!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Jeżeli ktoś jest zainteresowany montażem sekwencji diego (0 spadku mocy) w małopolsce a dokładnie w Krakowie to zapraszam montujemy diego od 3-cyl. do 12-cyli nie proponuje do bmek innych instalacji szkoda zachodu pieniędzy i przepływomierzy jakie kolwiek pytania i ceny na maila lub gg

pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Przymierzam się do założenia instalacji gazowej to e36 318i silnik M43. Czy ktos z was ma moze gaz w czyms takim?? Czy macie jakies problemy z tymi silnikami?? Czy moze lepiej dać sobie spokoj. Mowa o gazie sterowanym sondą lambda.

Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba najwyższy czas pojechac na przegląd, bo nie byłem od jakiś 2 lat :oops:

Pewnie bedzie to mialo jakis wplyw na lepsze spalanie, zobaczymy czy cos sie poprawi w jeździe po przegladzie. Dzisiaj jadę.

 

I jak? Odnotowałeś jakąś poprawę? Może autko ładniej ciągnie? Ile zapłaciłeś za przegląd? Ile km zrobiłeś w ciągu tych 2 lat?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie polecam instalacji gazowych miałem w BMW starym i się wyleczyłem z pieniędzy bo dwa razy mi rozerwało przepływomierz a po drugie silnik się zarzyna nie ma to jak PB98!!!!!. Wiec nie polecam LPG :duh: !!!!!! :search: :search:

Aś błysnął.... Jak Ci LPG nie odpowiada to nie pisz nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

co możecie powiedzieć o następującej instalacji:

SYSTEM FLY SEQUENT 24 FIRMY BRC

 

więcej informacji na temat tego systemu znajduje się poniżej:

http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=4

 

No i jeszcze pytanie o firmę ABART. Czy ktoś u nich już się zagazowywał?

Jakieś opinie?

 

Chciałbym w przyszłym tygodniu założyć i chodzi o koszt: ok 3500 plus koszt kredytu to wychodzi jakieś 4000 PLN :?

 

BMW 316i E36 1992r. w super stanie i planuję jeszcze kilka lat na niej pojeździć. W mieście pali ok. 10 l. a na trasie 8.

 

Przeszukałem cały wątek (23 podstrony :D ) ale nie znalazłem nic o firmie BRC i tej konkretnie instalacji. Czy ktoś ma jakieś wrażenia z instalacji tego typu i auta podobnego do mojego? Czy warto? Dzisiejsze ceny paliwa raczej sugerują instalacje gazu, z drugiej strony spalanie paliwa nie jest zbyt wielkie w porównaniu do wyznań niektórych forumowiczów :jawdrop:

Dodam iż jeżdżę dosyć dużo (a przynajmniej zamierzam po przerobieniu na gaz) więc bardzo proszę o info.

 

pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
W tych kosztach możesz założyć Prinsa - sprawdzony i niezawodny a w szczególności oparty na wtryskiwaczach japońskich Keihin. Trudno rozróznic kiedy jedziesz na gazie a kiedy na Pb. Polecam.

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sorki ale mam problem, rok temu w czerwcu kupilem moja Becie...

Samochodzik juz miał instalację gazową.I właśnie wczoraj pojechałem zrobić badania i co i okazało sie ze pan diagnosta nie podbije bo powinna byc instalacja z kompem a ja mam na śrube.Dodam tylko instalka była montowana w grudniu 2003.A jak brałem furke w czerwcu to miala w maju 2004 robione badania i jakos inny diagnosta podbil a ten nie chce.Znalazłem takie cos na allegro czy to bedzie dobre? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=50481324

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.posiadam 520i24v.Założyłem do niej instalację 2 generacji.przed załozeniem gazownik mówił że będzie chodzic bez problemów,lecz przy odbiorze już się wku...,na wolnych obroty pływały(gazownik mówił że przewody muszą się ułozyć:))nastepny problem to przełanczanie z benzyny na gaz.dzieje się to przy spadku z obrotów (powyzej 2000)lecz tutaj trzeba byc ostroznym,na luzie wszystko spoko ale podczas zmiany w trakcie jazdy np.podczas przełanczania z 1 biegu na 2 nie wolno dać od razu w pedał gazu bo silnik wyleci w powietrze NIE ŻARTUJE o czym nie powiedział mi gazownik.kilka razy podczas przełanczania w czasie jazdy miałem małe wystrzały, ale raz po pijaku ruszajac spod dyskoteki (wiadomo pełna mocą)przy przełączaniu z benzyny na gaz nie poczekałem aż spadną obroty między 1 a 2 biegiem i było wielkie bum (ogień poszedł spod machy).Rozerwało gumę między kolektorem a obudowa filtra powietrza,wysadziło przewód od serwa i wylecialo to zabezpieczenie antywybuchowe które ma niby zapobiegac skutkom wystrzału(ale to nie był wystrzał to był wybuch)awarie naprawiłem samemu. Oprócz tego ze trzeba pamietac o tym przełanczaniu autko sprawuje sie bardzo dobrze.na gazie bez problemu łapie 220km/h .co ciekawego zauważyłem przy szybszej jeżdzie pali mi mniej.Przy predkosciach 160-180km/h bierze nie całe 9 litrów. koło domu pali do 11.posiadam ja juz prawie rok i jest bezawaryjna.moze to dla tego ze sprowadziłem ja z niemiec od 1 właściciela.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.posiadam 520i24v.Założyłem do niej instalację 2 generacji..................

 

W drugiej generacji z tym trzeba sie liczyć że może strzelać. ALe skoro pali ci 9 to sprawa moze być jasna, masz zauboga mieszanke. Mi przy silniku 2l 24V w trasie przy bardzo spokojnej jeździe do 100km/h spali 10 l/100 km jak gonie nią 150-160 to spalanie wychodzi już 13.5 do 14. Nigdy mi nie strzeliła.

Miasto to spalanie minimum 15l/100km. Także moze masz bardzo skreconą mieszanke co powoduje ze mieszanka gazowa jest łatwo wybuchowa.

 

DO PICIA NIC NIE MAM, PIJ ILE CHCESZ, ALE NIE WSIADAJ DO SAMOCHODU W TAKIM STANIE :nienie: JAKBYM TO WIDZAŁ TO WŁASNYMI RĘKOMA BYM UDUSIŁ. DOBRZE KOLEDZY PISZA, ŻE TAKIE ZABEZPIECZENIE WYBUCHOWE CZUWA NA TOBĄ I OBY ZAWSZE DZIAŁAŁO PRZY WIEKSZEJ LICZBIE OKTANÓW W TWOJEJ KRWI :!: :!: :!: :police: :zlosc:

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam gaz BRC sequent (sekwencja) w 520 24V i ogólnie już jestem zadowolony ale kosztowało mnie to dwa miesiące nerwów zanim gazownicy ustawili wszystko wmiare ok.

Także panowie,naprawde warto sprawdzić doświadczenie gazownika i opinie jego klijentów. Moi fachowcy byli bardzo dobrzy w instalkach IIgeneracji,a sekwencje zakładali drugi raz i stąd problemy.

Jeszcze jedno, krąży taki mit że bmw niechcą jezdzić na gazie ,ale dlaczego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar założyć instalację gazową z bezpośrednim wtryskiem (koszt 5000PLN). Uważam, że jest to najlepsza istalacja do BMW, podobno nie czuć różnicy pomiędzy benzyną a gazem tyle że taniej się jeździ :mrgreen: Jednak są też argumenty przeciwko zakłądaniu gazu np. słyszałem opinie że są awarje głowicy:!: Albo, że Beemki "nie lubią gazu". Jak z tym naprawdę jest :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powiedzenie że Beemki nie lubią gazu bierze się wyłącznie tylko z tąd że albo zakładane są tandetne instalacje, (a jak przecież wiadomo BMW ma dość skąplikowane silniki), lub z są one źle wyregulowane. Kluczem do sukcesu jest znalezienie dobrego gazownika, który zna sie na tych autach. Sam mam prostą instalacje(już z nią zakupiłem bryczke), ale widać że jest bardzo dobrze założona. Nie ma żadnych problemów, zero strzałów, kompletnie nic. Jedynym minusem jest mniejsza moc :cry: , ale przy wtrysku, o to martwić się nie musisz. Pamiętaj że kluczem do poprawnego działania instalacji, jest jej fachowy montaż i regulacja. Oczywiście silnik również musi być w dobrej kondycji. Jeśłi masz jakieś problemy na benzynie to będziesz je miał zapewne i na gazie:) Sprawdzone warsztaty znajdziesz na forum, a jeśli nie to zapytaj kolegów może coś polecą w Twoich okolicach.:wink: Edytowane przez pawlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

co możecie powiedzieć o następującej instalacji:

SYSTEM FLY SEQUENT 24 FIRMY BRC

 

więcej informacji na temat tego systemu znajduje się poniżej:

http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=4

 

No i jeszcze pytanie o firmę ABART. Czy ktoś u nich już się zagazowywał?

Jakieś opinie?

 

Chciałbym w przyszłym tygodniu założyć i chodzi o koszt: ok 3500 plus koszt kredytu to wychodzi jakieś 4000 PLN :?

 

BMW 316i E36 1992r. w super stanie i planuję jeszcze kilka lat na niej pojeździć. W mieście pali ok. 10 l. a na trasie 8.

 

Przeszukałem cały wątek (23 podstrony :D ) ale nie znalazłem nic o firmie BRC i tej konkretnie instalacji. Czy ktoś ma jakieś wrażenia z instalacji tego typu i auta podobnego do mojego? Czy warto? Dzisiejsze ceny paliwa raczej sugerują instalacje gazu, z drugiej strony spalanie paliwa nie jest zbyt wielkie w porównaniu do wyznań niektórych forumowiczów :jawdrop:

Dodam iż jeżdżę dosyć dużo (a przynajmniej zamierzam po przerobieniu na gaz) więc bardzo proszę o info.

 

pozdrawiam

Jacek

Mam ta instalacje w Mondeo V6 2,5 zakladana wlasnie w firmie ABART na Niskich Łąkach we Wroclawiu. Instalacje polecam jak najbardziej, ale jesli chodzi o monterow to omijaj ich szerokim łukiem. U mnie bylo wszystko OK dopiero jak pojechalem gdzie indziej na regulacje. Co do firmy ABART to nie jest to tylko i wylacznie moje zdanie. Czytalem na roznych forach wypowiedzi ich klientow. Szczerze odradzam. Lepiej poszukac innej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki 'pawlo' za te informacje. Tak też myślałem, że wiele zależy od monterów a nie tylko od wyboru instalacji. Co do silnika w mojej Beci to jest w idealnym stanie, ma tylko 130 tys. km. nie ma z nim żadnych problemów. Mam jeszcze tylko jedno pytanie dotyczące utraty mocy na gazie. Ile może starcić 2- litrówka (instalacja z bezpośrednim wtryskiem), jaka jest "na oko" utrata w twojej Beemce :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc że mam prostą instalacje miałem na myśli że nie mam wtrysku niestety:(, z tą instalacją zakupiłem już autko:) Przy wtrysku gazu strata mocy na benzynie nie występuje, a na gazie to już zależy od regulacji, bo można go tak wyregulować że będzie miał większego kopa jak na benzynie.. Zresztą było już o tym na forum:) Jak coś to tu masz info: http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=Teoria%20instalacji%20gazowych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar założyć instalację gazową z bezpośrednim wtryskiem (koszt 5000PLN). Uważam, że jest to najlepsza istalacja do BMW, podobno nie czuć różnicy pomiędzy benzyną a gazem tyle że taniej się jeździ :mrgreen: Jednak są też argumenty przeciwko zakłądaniu gazu np. słyszałem opinie że są awarje głowicy:!: Albo, że Beemki "nie lubią gazu". Jak z tym naprawdę jest :?:

 

Mam założoną instalkę lpg w sekwencji... szczerze mówiąc nawet nie wiem jakiej firmy, bo mnie to nie interesuje. Kupiłem becię od gościa który zakłada instalacje i zrobił ją dla siebie, na szczęście dla mnie musiał furę sprzedać. On zrobił na gazie 30tkm, ja dopiero kilka tys. ale problemów nie mam żadnych. Ponieważ dojeżdżam do pracy codziennie ok. 30 km, więc nie będę wiarygodny pisząc o zużyciu gazu, bo jednak dużo więcej robię trasy. Ale jeszcze nie wyszło mi więcej niż 13 l/100 - w drodze do pracy jeżdżę tak jak się tam da, czyli do 140 - 150 km/h. Natomiast nie wiem co to są wystrzały, falujące obroty itp. A co do mocy, to już od kilku osób (w tym jeżdżących BMW ) słyszałem opinie, że moja becia jest fajnie dojeżdżona - w tym sensie, że bardzo dynamiczna. Tylko, że byli przekonani, że jedziemy na Pb, a ona śmigała sobie na gazie : ) . Tak, że jeśli masz kasę to polecam sekwencję, myślę, że warto do takich samochodów nie oszczędzać akurat na instalce.

- to ja przepraszam! ...i znikł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.