Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

taa jasne...wasze auta pala najmniej i sa mega ekonomiczne itp...

 

napisalem prawde,a jak czytam ze 750il ciezko bylo przekroczyc 20l to juz wogole bajki opowiadasz...

 

panowie nie oszukujcie siebie i innych...niedawno jeden z kolegow mial dylemat ktory silnik kupic...posluchal sie waszej i nie tylko waszej rady...kupil 4,4i ...dzisiaj taki wniosek ze spalanie 18l.. moze ktos mi powie ze to malo??

 

co do reszty wypowiedzi na temat tego co powiedzialem...nie chce mi sie komentowac ale szczerze powiem ze 14l mozliwe ale albo na prowincji,w trasie lub w przeliczeniu na lpg... przestancie bajki opowiadac!!! V8 zawsze duzo palilo i bedzie palic ..

 

a ja gwarantuje ze jak zaczniesz gonic 740i oraz 728i to 740 spali Ci mniej

rozpedz oba te auta do 210km/h 740i dopiero sie rozgrzewa i delikatnie wciaga paliwko a 728i bedzie juz w gornych zakresach obrotow z dosc duzym spalaniem

 

 

kolego oczywiscie w trasie bedzie mniejsze spalanie...lecz sam widzisz mieszkasz tam gdzie do sklepu musiasz wjechac na autostrade...my tu rozmawiamy o spalaniu w miescie,a wiesz jak sie jezdzi w miescie? no wlasnie wiec nie praw mi moralow o tym jak pali w trasie..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

kolego nie chce Cię pouczac ale w swojim zyciu mialem juz kila aut tej marki takze wiem ile palą i jestem Ci wstanie powiedziec ze te 740i ( M62) pali mi w miescie tyle ile paliła mi 523i E-39

zaraz wyjdzie ze 725tds pali 30L

Opublikowano

nie wnikam jakie auta miales,

 

jesli miales E32 750il ktora palila ci nie wiecej jak 20l to szok..,ale w miescie Radam gdzie sa dwa duze skrzyzowania nic dziwnego ze nie przekraczales 20l...poza tym tam u was wszyscy macie manie przerabiania na lpg wiec z czegos sie to bierze...ja jezcze raz podkresle ze V8 tak samo jak V12 nie moze byc nazywane optymalnym autem... powiedzmy szczerze to sa pozeracze paliwa!!

 

a tak wogole jestes niby taki obcykany w tych bmw... piszesz

Pojemnośc: 4398ccm (jest to nowszy silink wychodził od 1997 do 2001r)

dokladnie poczytaj na temat tego silnika a dowiesz sie ze jesli dobrze pamietam od 99 byly zmiany technicze dotyczace vanosa..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

witam

jak ktoś kupuje auto z 3 litrowym ślinikiem to nie rozumie czemu szuka oszczędnej wersji !

oszczędne 3, 4.4 litrowe auta to śmiech na sali proponuje opla corse 1.2 :D

 

do tego BMW ma bardzo duży rozrzut jeśli chodzi o spalanie i nie da się dokładnie określić ile dany model pali za dużo czynników na to wpływa

mam V8 i da się zmieścić w 13 ale też bez problemu można przekroczyć 17 w mieście i nie mówię o kręceniu tylko do 2000 tyś obr.

a jak się postaram to spali 25 :lol:

mam też E34 2 litry i ten przedział też jest ogromny

 

więc jeśli ktoś ma się szczypać o litr w tą czy tamtą to niech kupi corse, a nie dwu tonową limuzyne

Opublikowano

Grubers przejrzyj te dane

http://www.7-forum.com/modelle/e38/technische_daten.php

zobaczysz ile podaje fabryka

 

Od siebie dodam, ze rzadko kiedy auto spali tyle co w instrukcji. Moja e39 540ia, w jezdzie miejskiej - Poznań, palila 18 l/100 benzyny, srednio 13,5/14 l benz, seria 7 spali wiecej bo jest ciezsza. ( Od razu zaznacze, ze 540ia sprowadzona na kolach, bezwypadkowa, serwisowana , stan techniczny nie wplywal na zwiekszenie zuzycia paliwa).

Nie ma sie co czarowac, jesli kupujesz V8 musisz sie liczyc z wydatkami zwiazanymi z eksploatacja. Gdyby V8 palily malo, to by nie byly gazowane.

Przyjemnosc z jazdy 286 konnym autem to jedno, a rozsadek to drugie.Teraz mam 320d, a kase zaoszczedzona na paliwie odkladam na nowe bmw :cool2:

Opublikowano
nie wnikam jakie auta miales,

 

jesli miales E32 750il ktora palila ci nie wiecej jak 20l to szok..,ale w miescie Radam gdzie sa dwa duze skrzyzowania nic dziwnego ze nie przekraczales 20l...poza tym tam u was wszyscy macie manie przerabiania na lpg wiec z czegos sie to bierze...ja jezcze raz podkresle ze V8 tak samo jak V12 nie moze byc nazywane optymalnym autem... powiedzmy szczerze to sa pozeracze paliwa!!

 

a tak wogole jestes niby taki obcykany w tych bmw... piszesz

Pojemnośc: 4398ccm (jest to nowszy silink wychodził od 1997 do 2001r)

dokladnie poczytaj na temat tego silnika a dowiesz sie ze jesli dobrze pamietam od 99 byly zmiany technicze dotyczace vanosa..

 

czy Ty kolego widzisz co ja napisałem ???

miałes od 1994 do 1997 3982ccm M60

i od 1997 do 2001 4398ccm M62

takze analogicznie pomysl i dojdziesz do wniosku o co chodziło z nowszym silnikiem

a tak na marginesie w zadnym ze swojich aut nie mam gazu :nienie:

a i jeszcze wytłumacz mi w takim razie o co Ci chodzi z tym vanosem bo nie rozumiem

Opublikowano
nie wnikam jakie auta miales,

 

jesli miales E32 750il ktora palila ci nie wiecej jak 20l to szok..,ale w miescie Radam gdzie sa dwa duze skrzyzowania nic dziwnego ze nie przekraczales 20l...poza tym tam u was wszyscy macie manie przerabiania na lpg wiec z czegos sie to bierze...ja jezcze raz podkresle ze V8 tak samo jak V12 nie moze byc nazywane optymalnym autem... powiedzmy szczerze to sa pozeracze paliwa!!

 

a tak wogole jestes niby taki obcykany w tych bmw... piszesz

Pojemnośc: 4398ccm (jest to nowszy silink wychodził od 1997 do 2001r)

dokladnie poczytaj na temat tego silnika a dowiesz sie ze jesli dobrze pamietam od 99 byly zmiany technicze dotyczace vanosa..

 

czy Ty kolego widzisz co ja napisałem ???

miałes od 1994 do 1997 3982ccm M60

i od 1997 do 2001 4398ccm M62

takze analogicznie pomysl i dojdziesz do wniosku o co chodziło z nowszym silnikiem

a tak na marginesie w zadnym ze swojich aut nie mam gazu :nienie:

a i jeszcze wytłumacz mi w takim razie o co Ci chodzi z tym vanosem bo nie rozumiem

 

:jawdrop: i to wszystko?

 

wiec powiem "analogicznie" :clap: ci kolego

 

od wrzesnia 98 byl zastosowany vanos (mam nadzieje ze to wiesz co to jest) przeprowadzone byly roznego rodzaju modernizacje w elektronice,ukladzie chlodzenia,inna przepustnica jak takze oslona akustyczna...

 

a wszystko to mogliscie bo juz sie nie dowiecie od kogos kto ma najwieksza wiedze na temat V8 bmw... niestety BKP tak samo jak innych zbanowalo tego "naszego nauczyciela" FRANK tak sie nazywa ten mistrz wiedzy.. :!:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

kolego zmian jakie są wprowadzane nie sposob się doszukac ,bo na przestrzeni tych kilku lat bylo ich tyle ze nie masz nawet o tym pojecia

(a z tego zo ja napisalem nie wynika ze zmianą bylo tylko wprowadzenie M62 takze czytaj dokladnie )

a jesli chodzi o vanosa to ja tez mogę Ciebie zapytac o niego bo wiesz vanos to pojecie rzeka , tez byly dokonywane zmiany w kwestii z jego montazem a aucie mam nadzieje ze wogole wiedziałes o tym

i w tym momencie proponuje abysmy wiecej nie pisali w tej kwestii bo wcale koledze ktory zalozyl tego posta a o to chyba tu chodzi

(jesli masz wiecej pytan czy sugestii to zapraszam na priva)

pozdrawiam

Opublikowano

napisales

i jeszcze wytłumacz mi w takim razie o co Ci chodzi z tym vanosem bo nie rozumiem

 

wiec ci wytlumaczylem

 

napisales

Pojemnośc: 4398ccm (jest to nowszy silink wychodził od 1997 do 2001r)
wprowadzasz ludzi czytaj twoich klijetow w blad... silnik ten byl produkowany od 97 do wrzesnia 98...po tej dacie wprowadzono wiele nowostek technicznych miedzy innymi Vanos... (i chyba nadal nie wiesz co to takiego jest :shock: )

 

.... jak widac to nie jest ten sam silnik... masz racje koniec tematu,pokazalem twoja niewiedze...

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano (edytowane)

poraz kolejny napiszę Ci ze 740i z 1997miało dwa rodzaje motorów M60 i M62

po 1998 roku nie wprowadzono nowego silnika o innym oznaczeniu tylko zmodyfikowano jednsotkę M62

mam nadzieje ze teraz wyraziłem się jasno i wiesz o czym pisze

nie podwarzam twojej wiedzy ale ty nie podważaj mojej

Edytowane przez cn_igi
Opublikowano

nie podwarzam swojej wiedzy ale ty nie podważaj mojej

 

no widac :mrgreen:

 

nie podwarzam twojej wiedzy...ja odpowiedzialem na twoje pytanie

o co Ci chodzi z tym vanosem bo nie rozumiem

 

i tyle...

 

i dalej twierdze ze nie masz pojecia do czego jest Vanos..

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano
Vanos - zmienne fazy rozrządu.

wiem czym jest vanos a pytanie o co chodzi z vanosem tyczylo się kiedy był wprowadzony i podanie więcej szczegułów na temat tego "nowszego" M62 ale kolega GermanStyle ma problemy z interpretacją zdan na co niestety wpływu nie mam

Opublikowano
Vanos - zmienne fazy rozrządu.

wiem czym jest vanos a pytanie o co chodzi z vanosem tyczylo się kiedy był wprowadzony i podanie więcej szczegułów na temat tego "nowszego" M62 ale kolega GermanStyle ma problemy z interpretacją zdan na co niestety wpływu nie mam

 

kolego...zapytales? odpowiedzialem,

 

ty natomoiast wprowadzasz siebie w blad twierdzac ze w twojej e38 silnik produkowany jest od 97-01.. wytlumaczylem ci na czym polegaja zmiany od X.98 ..teraz starasz sie mi o raz innym powiedziec ze to wiedziales,ale wczesniej zadales pytanie

o co Ci chodzi z tym vanosem bo nie rozumiem
wiec sadzilem (pewnie jak wiekszosc) ze nie masz odpowiednich informacji na ten temat...wystarczylo powiedziec NIE WIEDZIALEM a nie teraz starasz powiedziec innym ze mam jakies problemy...swoja droga sam sobie robisz reklame tzn twojej e38.. powodzenia :clap:

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Opublikowano

słuchaj kolego mam auto z vanosem (tylko nie udowadniaj mi ze nie mam vanosa , bo teraz pisze o innym aucie niz ta 740i)nie pierwsze a ty starasz sie mi wmowic ze nie wiem czym jest vanos ???

jezelibys byl troszke dluzej na tym forum to bys przeczytal kilka postow w ktorych pisalem o naprawie vanosa

zadałem to pytanie bo nie wiedzialem kiedy doszedl vanos do V8 w E-38 ale błagam Cie nie wciskaj ze nie wiem czym jest vanos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.