Skocz do zawartości

Papikowa po virusie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Woo niezle roznice - odjezdzam Wam ;) hiihih

Ja sie zagapilem i mialem jakies 218km i sporo mocy w zapasie :)

W sumie nie mam gdzie sie rozpedzic i sprawdzic co i jak....

 

Czekaj jak zmierze po wydechu i programie :wink: napewno sie cos poprawi :D

ja mialem 225 km i juz byl maly zakret wiec trzeba bylo zwolnic:) moze by poszla dalej...:D

Opublikowano

Czekaj jak zmierze po wydechu i programie :wink: napewno sie cos poprawi :D

ja mialem 225 km i juz byl maly zakret wiec trzeba bylo zwolnic:) moze by poszla dalej...:D

 

Hmm no ciekaw jestem jak z wydechem bedzie. Chlopaki z Diagtroniku mowili,ze wydech daje niewiele i w sumie tylko to optyczny tuning :)

 

Ciekaw jestem.

Opublikowano
Hmm no ciekaw jestem jak z wydechem bedzie. Chlopaki z Diagtroniku mowili,ze wydech daje niewiele i w sumie tylko to optyczny tuning :)

 

Ciekaw jestem.

 

No to cos zle mowili:> bo robie kompletny wydech od turbiny,downpipe,wycinam katalizatory na dwoch przelotowych tlumikach.Z wydechem jest wieksza mozliwosc podniesienia bezpiecznie mocy,a na ile to sie dopiero wszystko okaze:) wiec narazie nie gdybam i trzeba czekac i ozbaczyc jak to wszystko bedzie....

Opublikowano

A skrzynie macie 5 czy 6 biegowe- do przodu oczywiście :D problem przy Vmax nie stanowi moc a właśnie owa skrzynia biegów.

Jesli dobrze pamiętam przy 210 km\h gdzieś- według licznika- miałem coś ponad 4000 rpm a wiec co z tego jak moc jest skoro przełożenia nie ma :!: :!: :!:

No chyba że ktoś lubi na czerwonym polu jeździć :!: :!: :!: Ciekawe jak długo (w odróżnieniu od benzyny) byście mogli podawac na tym Vmax? :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
A skrzynie macie 5 czy 6 biegowe- do przodu oczywiście :D problem przy Vmax nie stanowi moc a właśnie owa skrzynia biegów.

Jesli dobrze pamiętam przy 210 km\h gdzieś- według licznika- miałem coś ponad 4000 rpm a wiec co z tego jak moc jest skoro przełożenia nie ma :!: :!: :!:

 

Niestety 5 biegowa...ja przy licznikowych 220 mam ponad 4000 rpm,ale jeszcze nie dochodzi do czerwonego pola :D

 

Ciekawe jak długo (w odróżnieniu od benzyny) byście mogli podawac na tym Vmax? :D

chyba ze zalozysz chlodnice oleju:>

Opublikowano

BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

Ano....o ile mocna seria faktycznie moze podchodzić pod 160 KM, co jest czasami spotykane, to moment 370 Nm absolutnie wykluczyłbym jako seryjny. Producent deklaruje 330Nm, i nie spotkałem się aby fabryka dała gratis + 40 Nm.

Nawiasem mówiąc, w większości M47N hamowanych u Mastersa na Maha 4x4 , wychodziły wyniki albo lekko poniżej danych fabrycznych, albo lekko powyżej. Generalnie bardzo ale to bardzo rzadko zdarza się aby seria pokazała wiecej niż 350Nm i 155 KM.

U mnie było np 149 KM i 335Nm i własciwie po normalnym nie wysilonym programie udało się uzyskać 184KM i 406Nm.

Co do Diagtronika, to zawsze uważałem ich za jednych z najlepszych......aczkolwiek mógłbym mieć wątpliwości co do ich hamowni.

 

Tak czy inaczej , gratki :twisted: najważniejsze i tak pozostają wrażenia z własnej "dupo-hamowni", i włąsne odczucia po zmianie programu.

Bezawaryjnej, bezpiecznej jazdy życzę :8)

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
A skrzynie macie 5 czy 6 biegowe- do przodu oczywiście :D problem przy Vmax nie stanowi moc a właśnie owa skrzynia biegów.

Jesli dobrze pamiętam przy 210 km\h gdzieś- według licznika- miałem coś ponad 4000 rpm a wiec co z tego jak moc jest skoro przełożenia nie ma :!: :!: :!:

No chyba że ktoś lubi na czerwonym polu jeździć :!: :!: :!: Ciekawe jak długo (w odróżnieniu od benzyny) byście mogli podawac na tym Vmax? :D

 

Dokładnie tak :!:

 

5-ty bieg jest niestety zbyt krótki aby myśleć o zamknięciu szafy ( chyba że z górki :) )

 

Można byłoby odpowiednio program zestroić, by moc i moment były utrzymywane dłużej, ale niestety to jest diesel....i tutaj obroty powyżej 4000, nie służą silnikowi, turbinie itp :roll:

Dla wszystkich zawirusowanych, polecam założenie wskaźników temperatury EGT.

Nie jednemu na autostradzie noga zmięknie :twisted:

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

 

Eee odpada revirus :) Po pierwsze, komputer byl nietkniety i wewnetrznie, oryginalnie zalakowany etc.

Po drugie 2 lata mlodszy compakt mial na tej samej hamowni bardzo zblizony wynik przed virusem. Po trzecie obstawiam mimo wszystko na hamownie, ktora moze nieco zawyzac. Jednak wiem, ze roznice wahaja sie w granicach +/- 2KM w porownaniu do innych hamowni w stolicy. (sprawdzone wlasnie z 2 lata mlodszym compaktem :) )

Opublikowano
BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

 

Eee odpada revirus :) Po pierwsze, komputer byl nietkniety i wewnetrznie, oryginalnie zalakowany etc.

Po drugie 2 lata mlodszy compakt mial na tej samej hamowni bardzo zblizony wynik przed virusem. Po trzecie obstawiam mimo wszystko na hamownie, ktora moze nieco zawyzac. Jednak wiem, ze roznice wahaja sie w granicach +/- 2KM w porownaniu do innych hamowni w stolicy. (sprawdzone wlasnie z 2 lata mlodszym compaktem :) )

 

 

Papik, EDC16 robi się bez problemu "po kabelku", stąd wcale niekoniecznie musiał go ktoś wyciągać :wink:

Podjedź koniecznie do Mastersa na Maha`ę , ona naprawdę jest wiarygodna.

 

BTW może zrobimy jakiegoś mini-spota dla zawirusowanych 320d z okolic Wawy ?? :twisted: możnaby było skonfrontować wyniki na kresce :twisted:

 

sorki za mały OT

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano
BTW może zrobimy jakiegoś mini-spota dla zawirusowanych 320d z okolic Wawy ?? :twisted: możnaby było skonfrontować wyniki na kresce :twisted:

 

Cholera... sam bym wpadł do Wawy obejrzeć 320d w akcji :D

Oczywiście jeśli termin by mi pasował i wyrazilibyście zgodę :wink:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
BTW wydaje mi się, że zrobiłeś w Diagtroniku re-wirusa. Skąd takie przypuszczenia ?

 

Papik, EDC16 robi się bez problemu "po kabelku", stąd wcale niekoniecznie musiał go ktoś wyciągać :wink:

Podjedź koniecznie do Mastersa na Maha`ę , ona naprawdę jest wiarygodna.

 

BTW może zrobimy jakiegoś mini-spota dla zawirusowanych 320d z okolic Wawy ?? :twisted: możnaby było skonfrontować wyniki na kresce :twisted:

 

sorki za mały OT

 

Sie GENERALNIE robi ale nasze compacty nie chcialy i basta.

Nie ma co tu dyskutowac bo kolejne INNE E46 poszly po kabelku bez wyciagania kompa.

 

No moznaby - pytanie kiedy etc/itd :)

Opublikowano
wez prosze zmierz 60-100 na 3 biegu 80-120 na 4 biegu

 

OK, wiec 3 pomiary dla kazdego:

60-100 wyszlo mi:

 

4,7s , 4,2s i 4,5s

Srednia: 4,45s

 

80-120 :

6,2s , 6,5 i 6,9

Srednia: 6,53s

 

Niech mi teraz ktos powie czy to zle czy dobrze i jak mieli "inni" :D

 

Wynik OK , taki sam jak u mnie przy tiptroniku :twisted2: nie bałeś się zostawić autka w rękach v-tech ? u nich zawsze moc jest większa od serii :lol: lubią wykresy tuningować - robiłem u nich A4 1.8T i nigdy więcej - strach było auto odpalać ale na szczęście sprzedałem zanim coś padło

Opublikowano

Hihi ja poki co smigam 136tka na 146 KM i 370 Nm, ale jeszcze mam nikla nadzieje na wiecej ciutke :oops: .

 

Na takim setupie 80-120 km/h na IV biegu = 8.1 sek (dokladnie 8.14s i 8.13s w dwoch pomiarach) ;) .

 

Na spocie chipowanych 320d chyba nie mialbym szansy hehe :cry2: .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.