Skocz do zawartości

Papikowa po virusie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcze ciepla !

 

%5B561%3A480%5Dhttp%3A//www.astercity.net/~papik/beta/diag.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.astercity.net/~papik/beta/diag1.jpg

 

Przy drugiej probie Beti sie zaplula i na hamowni zapanowala mgla :)

Aktualnie przy 181KM i 411Nm nie widze roznicy w tylnym lusterku (czyt. nic nie dymi). :roll2: Roznica jest ogromna z tym co bylo. Czuc jakby z autka ubylo jakies 100-150kg masy :)

 

Znowu mi si emorda smieje jak dodaje gazu...

 

200KM a w zasadzie 204KM o ktorych wspominalem osiagnieto dodatkowo zmieniajac turbinke na wieksza :) Wiec w przyszlosci jak bede mial fundusze i checi to sobie podrasuje bunie do takiej wartosci.

 

Czekam na Wasze uwagi, opinie - jak to zwykle.

Opublikowano
Ładna seria Ci wyszła,prawie 160Hp :cool2: to może być wdzięczny obiekt do założenia większej turbiny :mrgreen:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

180 to juz jest przyzwoicie :-).

Czy te wyniki w serii są oby dobre? Nie pisze tego zeby Ci umniejszac czy jak ale (sam miałem poniżej serii) ale co któreś auto ma ZNACZNIE powyżej serii. Czy to nie błąd pomiarowy. czy producent ma aż taki rozrzut przy produkcji silnika????

 

Co do samego wykresu to do 2000 rpm nie ma różnicy. czy wyszło tak bo:

- bo tak wyszło

-taki program

-tak chciałeś

-takie są silniki na CR ?

 

Pytam z samej ciekawości. Przy 2200 gdieś ma to dziwne charakterystyczne załamanie wykresu. Pytałeś co to może być- bo mam to samo :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
180 to juz jest przyzwoicie :-).

Czy te wyniki w serii są oby dobre? Nie pisze tego zeby Ci umniejszac czy jak ale (sam miałem poniżej serii) ale co któreś auto ma ZNACZNIE powyżej serii. Czy to nie błąd pomiarowy. czy producent ma aż taki rozrzut przy produkcji silnika????

 

Co do samego wykresu to do 2000 rpm nie ma różnicy. czy wyszło tak bo:

- bo tak wyszło

-taki program

-tak chciałeś

-takie są silniki na CR ?

 

Pytam z samej ciekawości. Przy 2200 gdieś ma to dziwne charakterystyczne załamanie wykresu. Pytałeś co to może być- bo mam to samo :D

 

Po pierwsze to leje zawsze najdrozsze paliwo ;)

Po drugie byly 3 podejscia i poprosilem o taki bezdymny a mocny programik :) Przy 190KM buchnelo z rury jak z parowozu i zgaslo swiatlo - po konsultacjach obstawialismy turbo za slabe ;)

 

Tak, na CR wychodzi zawsze wiecej, bo BMW zaniza wartosci (ale zaniza nie tylko w CR).

Bunia Grzeska tez miala w okolicy 160KM i 370Nm z serii a jest 2 lata (co do dnia) mlodsza od mojej..

 

Moja jak na 150kkm, poleasingu i z Belgii spisuje sie bardziej niz znakomicie :jawdrop:

Opublikowano
159 km i 370Nm w serii... :shock: alez pieknie! ciekawe czy rzeczywiscie jest taki gift z fabryki.

Po wymienie na wieksze turbo nie da sie uzyskac wiecej mocy?

 

Da sie, jak mowilem, moj kolega Grzegorz uzyskal w Compakcie po wymianie turbo 204KM i 470Nm :)

 

Ale chyba chodziło o to czy po zmianie turbiny nie da się więcej niż te 204Hp,bo powiem szczerze na tej bezdymnie wyrobiłeś 180 to z większym turbo bym widział w okolicach 220Hp a to już by była niezła rakietka :norty:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Ale chyba chodziło o to czy po zmianie turbiny nie da się więcej niż te 204Hp,bo powiem szczerze na tej bezdymnie wyrobiłeś 180 to z większym turbo bym widział w okolicach 220Hp a to już by była niezła rakietka :norty:

 

ale to juz jest niezla rakietka !! :twisted2:

Nie ma co wariowac, Holek ostatnio wspominal,ze w jego Subaru wieksze turbo wydzielalo zbyt wiele ciepla i wymienial turbo za turbem...

Wiec w sumie trzeba uwazac...

Opublikowano (edytowane)

wez prosze zmierz 60-100 na 3 biegu 80-120 na 4 biegu:)

 

PS.

Powiedzcie mi czy seryjne sprzeglo wytrzyma te 411 Nm??

Edytowane przez riddick21
Opublikowano
Jak tylko znajde wolna przestrzen szerokosci pasa lotniskowego, zgode na start z wiezy kontrolnej to tu walne wyniki :) W sumie moze sie uda dzisiaj w nocy.

 

Bez przesady z tym pasem lotniskowym:) wystarczy kawalek dobrej (nie dziurawej) prostej...a pomiar to jest moment... :wink:

Opublikowano
Papik, słuszny wynik. Ile zabuliłeś za zavirusowanie, jeśli to nie tajemnca i jeśli wypada o to pytać? :lol:
Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Opublikowano
hm sam nie dasz rady?? :D stoper lub telefon do reki i jazda :wink:

 

Jak tylko znajde wolna przestrzen szerokosci pasa lotniskowego, zgode na start z wiezy kontrolnej to tu walne wyniki :) W sumie moze sie uda dzisiaj w nocy.

 

W poprzek pasa może być trochę malo miejsca

Opublikowano
OK, wiec 3 pomiary dla kazdego:

60-100 wyszlo mi:

 

4,7s , 4,2s i 4,5s

Srednia: 4,45s

 

80-120 :

6,2s , 6,5 i 6,9

Srednia: 6,53s

 

Niech mi teraz ktos powie czy to zle czy dobrze i jak mieli "inni" :D

 

u mnie 60-100 na 3 biegu - 5-5,15 s w serii

zobaczymy za miesiac po wydechu i programie

dzisiaj moze zmierze 80-120 to podam

 

 

pozdr

Opublikowano
Ja juz kiedyś mierzyłem moje pomiary na 4 biegu 80-120........7,2s w kilku pomiarach.. Trójki nie testowałem- zrobie to jutro.
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Dla upewnienia dzisiaj zmierzylem czasy:

 

60-100 (3 bieg) - 5s

80-120 (4 bieg) - 7,3s

 

PS.

Jaki mieliscie Vmax?? :wink:

 

 

pozdrawiam

 

Woo niezle roznice - odjezdzam Wam ;) hiihih

Ja sie zagapilem i mialem jakies 218km i sporo mocy w zapasie :)

W sumie nie mam gdzie sie rozpedzic i sprawdzic co i jak....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.