Skocz do zawartości

Kolejne 320d 136KM po chiptuningu...tym razem nie udanym :-[


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na Boga, chyba nie zrozumiemy sie nigdy LOL :lol: .

 

Moze opisz na wykresie ocb Ci .

 

Powtarzam : te przebiegi mocy i momentu co zaznaczylem 2 posty wyzej to moje auto w serii, a pozostale 2 to calkiem inna 320d 136 ktora kreator robil w sierpniu (jej seria i po programie) .

 

pozdrowki

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witajcie

 

Co do Twojego E-46 wypowiadałem się już na streetracing.pl. Ale widze, że temat nadal aktualny. Więc:

 

Dobra firma tuningowa diagnozuje silnik przed wykonaniem modyfikacji na wszelaki możliwy sposób. Osoba która wykonuje modyfikacje i pomiary wie jakie zadaje parametry program w sterowniku silnika. Więc łatwo mu sprawdzić czy trzyma je (zadane) czy nie !.

 

Twoje 2.0D ma pompe VP44 czyli taką jak w 2.5Tdi tylko z głowica na 4ry wyjścia (w duzym skrócie pisząc). Taka pompa posiada najgłówniejszą mape dawki (napiecie na nastawnik) w sobie i nie ma możliwości w jej ingerencję więc i tuning jest w pewnym stopniu ograniczony.

 

Osobiście ze zdrowych egzemplarzy nie zrobiłem wiecej jak okolice 160PS - po prostu nie dało się więcej.

 

Twoje auto może mieć jakiś problem, może także mieć znaczny przebieg albo stan techniczny pompy ma wiele do życzenia.

 

Jak wiemy wszystko co wytwarza ciśnienie wraz z przebiegiem robi się mniej skuteczne - ta mniejsza skuteczność przekłada się na mniejsza ciśnienie tłoczonego paliwa do wtryskiwaczy. Spadek/mniejsze ciśnienie na wtryskach przeszkadza (niweluje) możliwość uzyskania mocy i zwiększa zadymienie spalin.

 

Co do Mineralnej to od Kwietania urzęduje tam zupełnie inna firma niż kiedyś :twisted:

Opublikowano

czesc

 

dzieki Rogalotti za fachowa odpowiedz :P

 

Wiec ...na programie na 146 KM i 370 Nm na hamowni auto lekko kopcilo ponad 3500-4000 obr ...wiec tlumaczylem sobie ze pompa musi wydawac skoro paliwa jest tyle ze az kopci nieco ...

 

Po drugie gdzies mi sie obilo o uszy ze moment (a umnie wyszedl on OK) robi sie duza iloscia paliwa (tak w skrocie) wiec ...kolejna kwestia ktora przemawialala do mnie ze z pompa jest wszystko ok .

 

a Ty sadzis ze to jednak slaba pompa ?

 

Widzac to jakis czesty problem 320d na vp44, bo diagtroniki tez maja conajmniej 2 szt. tych aut z wynikami 144 i 147 KM :duh: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.