Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hmm a ja wam powiem, ze taka blenda na szybe co niby przedluza dach mi tez sie podoba, np taka jak tutaj

http://images24.fotosik.pl/88/15f2b5e176bebddb.jpg

 

spinery do E34 - o matko :duh:

 

wloz jakies fajne fele 17, ewentualnie zmien tylnie i przednie lampy i tyle. nic wiecej nie robic.

 

 

Spinery to faktycznie przesada w jakimkolwiek BMW (typowe amerykańskie bezguście).

 

Taka blenda na tylna szybę stylizuje pojazd na czołg. Zasłanianie szyb to nienajlepszy pomysł, tymbardziej, że "kasztani" to klasyczna linie E34 z przepięknym tyłem.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

  • Odpowiedzi 315
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

johnny chyba sie nie zrozumielismy, chodzi mi, ze lepiej byloby np. zrobic remont zawiechy albo ukl. hamulcowego niz ladowac to 1-1,5 kPLN na takie "dodatki".

 

Przemysl to jeszcze raz dla mnie tuning E34 mieszczacy sie w granicach jakiegos dobrego samku to szeroki grill, zderzak z 540i, biale kierunkowskazy, ladne felgi (od 17 cali, paleta BMW, ew. BBS), co jeszcze... moze jeszcze M5 look na oryginalnych teilach.

 

No moze jeszcze xenony...

 

I tu konczy sie pole samantyczne tuningu, potem wchodzisz w strefe bardzie lub mniej zalosnego WT.

Opublikowano
johnny chyba sie nie zrozumielismy, chodzi mi, ze lepiej byloby np. zrobic remont zawiechy albo ukl. hamulcowego niz ladowac to 1-1,5 kPLN na takie "dodatki".

 

Przemysl to jeszcze raz dla mnie tuning E34 mieszczacy sie w granicach jakiegos dobrego samku to szeroki grill, zderzak z 540i, biale kierunkowskazy, ladne felgi (od 17 cali, paleta BMW, ew. BBS), co jeszcze... moze jeszcze M5 look na oryginalnych teilach.

 

No moze jeszcze xenony...

 

I tu konczy sie pole samantyczne tuningu, potem wchodzisz w strefe bardzie lub mniej zalosnego WT.

 

 

Stosując "dodatki" z Allegro zapewne będzie to strefa bardziej żałosna...

W E34 podstawa to alufelgi! Ładnie wygląda na seryjnych z M5 lub z Ósemki.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
johnny chyba sie nie zrozumielismy, chodzi mi, ze lepiej byloby np. zrobic remont zawiechy albo ukl. hamulcowego niz ladowac to 1-1,5 kPLN na takie "dodatki".

 

Zrobi sie ale na lato, na zime nie widze sensu, a z tego co wiem to narazie wszystko jest ok z zawieszeniem, od klockow swieci sie kontrolka juz z pol roku, w koncu sie zuzyja ale na ta chwile tez jest ok jesli chodzi o hamowanie

 

Przemysl to jeszcze raz dla mnie tuning E34 mieszczacy sie w granicach jakiegos dobrego samku to szeroki grill

 

Ok, zeby zrobic szeroki grill potrzebuje druga maske prawda?

Jestem jak najbardziej za, co prawda nie myslalem o tym wczesniej,

robil to ktos z Was ?:) Co potrzebne i jaki koszt ;)

 

, zderzak z 540i,

 

Moglbys pokazac o jaki Ci chodzi?

 

biale kierunkowskazy,

 

Mam biale, ale Tobie pewnie chodzi o 'clear'?

A co sadzicie o wymianie wszystkich swiatel na clear?

 

ladne felgi (od 17 cali, paleta BMW, ew. BBS)

 

od 17'' ?:)

Zawsze sadzilem ze wiecej jak 17'' na polskie drogi to przesada.

O felach pomysle na lato, na zime takich rzeczy nie bede robic z wiadomych przyczyn. Wezme teraz jakies 15'' alu tak jak mowilem.

 

, co jeszcze... moze jeszcze M5 look na oryginalnych teilach.

 

Co zaliczasz do m5 look?

 

No moze jeszcze xenony...

 

hmm, tylko jak to profesjonalnie zrobic zeby byly spryskiwacze i poziomowanie? pewnie koszt taki ze mozna kupic 2 auto ;)

patrzylem na zestawy z allegro i w sumie spryskiwacze podobno mozna jeszcze zrobic, a jak z poziomowaniem to juz nie wiem, ktos ma doswiadczenie z tym?

 

I tu konczy sie pole samantyczne tuningu, potem wchodzisz w strefe bardzie lub mniej zalosnego WT.

 

Chyba nie powiesz ze spoiler helli oraz blenda to WT ?:)

Co do brewek moge sie po czesci zgodzic, sam zobacze jak to bedzie wygladac i robie to tylko z ciekawosci.

Natomiast takie progi o jakich wspominalem wyzej tez nie uznalbym za WT.

Wloty i owszem, zwlaszcza w e34, tylko zawsze mi sie to podobalo :P

Dokladki - nie praktyczne bo mozna urwac, niektore zajezdzaja wsia, ale niektore naprawde sa fajne ;)

 

Stosując "dodatki" z Allegro zapewne będzie to strefa bardziej żałosna...

W E34 podstawa to alufelgi! Ładnie wygląda na seryjnych z M5 lub z Ósemki.

 

To moze masz jakis pomysl skad stosowac dodatki ?:)

Aha, bede sie staral wymienic listwy boczne (bo te co sa juz nie wygladaja jak powinny), tylko sie zastanawiam czy robic chrom czy plastiki.

 

Na tyle, pozdrawiam :)

Pozdrawiam
Opublikowano
od klockow swieci sie kontrolka juz z pol roku, w koncu sie zuzyja ale na ta chwile tez jest ok jesli chodzi o hamowanie

 

Ależ po co zmieniać? Klocki mają jeszcze bardzo grubą blache, można długo na niej jeździć :norty:

 

 

Ok, zeby zrobic szeroki grill potrzebuje druga maske prawda?

Jestem jak najbardziej za, co prawda nie myslalem o tym wczesniej,

robil to ktos z Was ?:) Co potrzebne i jaki koszt ;)

 

Potrzebujesz nowszą mask, grill, plastikowe wypełnienia wokół lamp. Cen poszukaj w ogłoszeniach np Allegro

 

 

, zderzak z 540i,

 

Moglbys pokazac o jaki Ci chodzi?,

 

 

Oto zdjęcie ładnej 540i, jeśli się nie mylę należącej do niedawna do naszego Kolegi z tego Forum.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.who.vectranet.pl/~yzf/203262552.jpg

 

biale kierunkowskazy,

 

Mam biale, ale Tobie pewnie chodzi o 'clear'?

A co sadzicie o wymianie wszystkich swiatel na clear?,

 

"Clear" w E34 to totalna porażka. Jeśli białe, to tylko i wyłącznie takie jak na fotografii powyżej

 

 

No moze jeszcze xenony...

 

hmm, tylko jak to profesjonalnie zrobic zeby byly spryskiwacze i poziomowanie? pewnie koszt taki ze mozna kupic 2 auto ;)

patrzylem na zestawy z allegro i w sumie spryskiwacze podobno mozna jeszcze zrobic, a jak z poziomowaniem to juz nie wiem, ktos ma doswiadczenie z tym?

 

Dziwne pytanie. "Jak zrobić". Wystarczy trochę pomyśleć nad zaadaptowaniem takiego układu z innego samochodu (mam na myśli podzespoły mechaniczne,ktorych i tak nie widać), lub poszukać oryginalnego (ogłoszenia).

 

 

Wloty i owszem, zwlaszcza w e34, tylko zawsze mi sie to podobalo :P

 

Bez komentarza (agrotunning)

 

Ogólnie reasumując - moje konkluzje:

 

Kolego (apel do autora tematu) !!

Nie wiem jaki był cel zakładania tego tematu. Każda odpowiedź jest dla Ciebie niesatysfakcjonująca (po co pytasz, skoro wiesz lepiej?). Jak wszyscy wiemy każdy ma swój gust, o czym nie powinno sie dyskutować, dlatego taka odmienność w odpowiedziach. To Twój samochód i powinienes zmiany własne realizować. Zadajesz pytania jak np "ile kosztuje maska i grill" - zrozumiałe byłoby ono dla mnie, gdyby nie było portali aukcyjnych i stron z ogłoszeniami (chyba,że każdy miał tutaj wycenić własne elementy nadwozia). Nie jest to żaden atak na Twoją osobę, ale nie widzę sensu zakładania tematów, które nic nie wnoszą.

pozdrawiam

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
johnny chyba sie nie zrozumielismy, chodzi mi, ze lepiej byloby np. zrobic remont zawiechy albo ukl. hamulcowego niz ladowac to 1-1,5 kPLN na takie "dodatki".

 

Zrobi sie ale na lato, na zime nie widze sensu, a z tego co wiem to narazie wszystko jest ok z zawieszeniem, od klockow swieci sie kontrolka juz z pol roku, w koncu sie zuzyja ale na ta chwile tez jest ok jesli chodzi o hamowanie

 

Aha...

 

Przemysl to jeszcze raz dla mnie tuning E34 mieszczacy sie w granicach jakiegos dobrego samku to szeroki grill

 

Ok, zeby zrobic szeroki grill potrzebuje druga maske prawda?

Jestem jak najbardziej za, co prawda nie myslalem o tym wczesniej,

robil to ktos z Was ?:) Co potrzebne i jaki koszt ;)

 

1,5 kPLN

 

Co do zderzaka to juz zdjecie masz, jest inny, wg. mnie o wiele fajniejszy.

 

Co do kierunkowskazow to zdecydowanie nie chodzilo mi clear.

 

ladne felgi (od 17 cali, paleta BMW, ew. BBS)

 

od 17'' ?:)

Zawsze sadzilem ze wiecej jak 17'' na polskie drogi to przesada.

O felach pomysle na lato, na zime takich rzeczy nie bede robic z wiadomych przyczyn. Wezme teraz jakies 15'' alu tak jak mowilem.

 

15 cali w 5er :duh: w Clio z dieslem mam 16 calowe orginalne aluminiowe felgi :mrgreen:

 

, co jeszcze... moze jeszcze M5 look na oryginalnych teilach.

 

Co zaliczasz do m5 look?

 

Zderzaki, progi, lusterka, zawieszenie, felgi.

 

No moze jeszcze xenony...

 

hmm, tylko jak to profesjonalnie zrobic zeby byly spryskiwacze i poziomowanie? pewnie koszt taki ze mozna kupic 2 auto ;)

patrzylem na zestawy z allegro i w sumie spryskiwacze podobno mozna jeszcze zrobic, a jak z poziomowaniem to juz nie wiem, ktos ma doswiadczenie z tym?

 

Ja mam takie, olej spryskiwacze, poziomowanie. Jezdze pol roku, na zadnej kontroli nie doczepili sie, auto przeszlo bez niczego przeglad.

 

I tu konczy sie pole samantyczne tuningu, potem wchodzisz w strefe bardzie lub mniej zalosnego WT.

 

Chyba nie powiesz ze spoiler helli oraz blenda to WT ?:)

Co do brewek moge sie po czesci zgodzic, sam zobacze jak to bedzie wygladac i robie to tylko z ciekawosci.

 

Dla mnie tak.

Opublikowano

Moim zdaniem kolega ma zamiar obwiesić swoje auto jak choinkę na święta i szuka aprobaty na forum.

Chłopie- jak masz tyle kasy żeby wydawać na te wszystkie wynalazki żywiczne itp, to zamiast tego zainwestuj tak, żeby twoje E34 wyglądało jak świeżo z fabryki- wtedy to będzie wypas że można pozazdrościć- a jak ją ospojlerujesz to większość Cie poprostu wyśmieje.

Ja osobiście jak widze BMW bliskie stanu fabrycznego- aż przyjemnie się robi- widać że ktoś naprawdę wkłada w to serce.

A jak widze takie właśnie ospojlerowane ( odwieśniaczone )- to poprostu szkoda mi tego samochodu i że trafił mu się taki właściciel.

 

A i jeszcze jedna kwestia- gdybyś kiedyś wpadł na pomysł, żeby sprzedać swoje E34- to zastanów się czy znajdzie się na nie chętny, jeżeli będzie miało na sobie 100 kg żywicy. Ciekawe czy który kolwiek z "forumowiczów" byłby takim autem zainteresowany.

Opublikowano
Moim zdaniem kolega ma zamiar obwiesić swoje auto jak choinkę na święta i szuka aprobaty na forum.

Chłopie- jak masz tyle kasy żeby wydawać na te wszystkie wynalazki żywiczne itp, to zamiast tego zainwestuj tak, żeby twoje E34 wyglądało jak świeżo z fabryki- wtedy to będzie wypas że można pozazdrościć- a jak ją ospojlerujesz to większość Cie poprostu wyśmieje.

Ja osobiście jak widze BMW bliskie stanu fabrycznego- aż przyjemnie się robi- widać że ktoś naprawdę wkłada w to serce.

A jak widze takie właśnie ospojlerowane ( odwieśniaczone )- to poprostu szkoda mi tego samochodu i że trafił mu się taki właściciel.

 

A i jeszcze jedna kwestia- gdybyś kiedyś wpadł na pomysł, żeby sprzedać swoje E34- to zastanów się czy znajdzie się na nie chętny, jeżeli będzie miało na sobie 100 kg żywicy. Ciekawe czy który kolwiek z "forumowiczów" byłby takim autem zainteresowany.

 

Mam podobne obawy do Ciebie. Zgadzam sie z tym, co napisałeś o tunningu BMW. Nie wiem jak pozostali,ale ja nie czuję się tak pewnie siebie,aby poprawiaćfabryke. Kto kocha BMW nie tunninguje BMW!

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Ależ po co zmieniać? Klocki mają jeszcze bardzo grubą blache, można długo na niej jeździć

 

W tym rzecz ze swieci sie tylko kontrolka, mechanik sprawdzal i powiedzial zeby jeszcze na tym jezdzic...

 

Nie wiem jaki był cel zakładania tego tematu. Każda odpowiedź jest dla Ciebie niesatysfakcjonująca (po co pytasz, skoro wiesz lepiej?). Jak wszyscy wiemy każdy ma swój gust, o czym nie powinno sie dyskutować, dlatego taka odmienność w odpowiedziach. To Twój samochód i powinienes zmiany własne realizować. Zadajesz pytania jak np "ile kosztuje maska i grill" - zrozumiałe byłoby ono dla mnie, gdyby nie było portali aukcyjnych i stron z ogłoszeniami (chyba,że każdy miał tutaj wycenić własne elementy nadwozia). Nie jest to żaden atak na Twoją osobę, ale nie widzę sensu zakładania tematów, które nic nie wnoszą.

pozdrawiam

 

Cel byl zeby poznac opinie i nie przesadzac ;)

Nie wiem skad wniosek ze kazda odpowiedz jest dla mnie nie satysfakcjonujaca no ale mniejsza.

Nie uwazam ze wszystko wiem lepiej, gdybym tak uwazal to nie zakladalbym tematu...

A jak juz bylo pisane wczesniej, kto pyta nie bladzi :)

 

540 ladna, zastanawiam sie tylko czy musialbym zmieniac caly zderzak, czy jest moze taka dokladka (bo juz zamontowalem sensory ...)

 

"Clear" w E34 to totalna porażka. Jeśli białe, to tylko i wyłącznie takie jak na fotografii powyżej

 

Niektore clear mi sie podobaja (mam na mysli tyl) tylko nie widzialem jak to wyglada w calosci na aucie juz, moze faktycznie nie ciekawie. Co do przodu sie zgadzam :)

 

15 cali w 5er Surprised w Clio z dieslem mam 16 calowe orginalne aluminiowe felgi Mr. Green

 

w UK tez bym takie pewnie mial :P

zwroc uwage ze jezdze w pl ;)

 

Moim zdaniem kolega ma zamiar obwiesić swoje auto jak choinkę na święta i szuka aprobaty na forum.

 

Zapewniam Cie ze jak bym mial taki zamiar to szukalbym aprobaty na wiejskiej imprezie ;) ... czego robic nie zamierzam

 

Chłopie- jak masz tyle kasy żeby wydawać na te wszystkie wynalazki żywiczne itp, to zamiast tego zainwestuj tak, żeby twoje E34 wyglądało jak świeżo z fabryki

 

W tym rzecz, ze lakier jest nie naganny i wlasnie tak wyglada, no moze poza listwami ktore musze zmienic.

 

A i jeszcze jedna kwestia- gdybyś kiedyś wpadł na pomysł, żeby sprzedać swoje E34- to zastanów się czy znajdzie się na nie chętny, jeżeli będzie miało na sobie 100 kg żywicy. Ciekawe czy który kolwiek z "forumowiczów" byłby takim autem zainteresowany.

 

Watpie zebym sie z nim mial zamiar rozstawac no ale kto wie ;)

Jedynie spoiler hella i progi, (z blenda i brewkami zobacze jeszcze nie podjalem decyzji dopoki nie widzialem na zywo)

 

Mam podobne obawy do Ciebie. Zgadzam sie z tym, co napisałeś o tunningu BMW. Nie wiem jak pozostali,ale ja nie czuję się tak pewnie siebie,aby poprawiaćfabryke. Kto kocha BMW nie tunninguje BMW

 

Wiec tuningowane e34 spod szyldow hamman, ac schnitzer, rieger, to wszystko WT ? :)

 

pozdro

Pozdrawiam
Opublikowano

Clio jezdzi po PL, nie przesadzaj ztymi kolami.

17 cali w 5er to minimum jesli liczymy na dobry wyglad, 16-stki wygladaja wg. troszke za skromnie.

Profil 45 przy 235 szerokosci to jeszcze bardzo bezpieczna wysokosc opony.

Opublikowano

Ja mam założone 18 i na braki komfortu nie narzekam- przejechałem na nich już parę ładnych kilometrów i żadna pogięta nie jest- a jak władujesz się w super dziurę to i 17 i 16 cali można skasować. Faktem jest że jeżdżę dosyć spokojnie- nie latam 100km/h po dziurawym mieście- ale to wychodzi tylko na zdrowie- zaoszczędzone i auto i paliwo i brak mandatów.

A tak swoją drogą- jak wiesz drogi i krawężniki mamy jakie mamy, a elementy tj dokładki zderzaków, nakładki na progi- wszystko obniżające prześwit auta po spotkaniu np właśnie z krawężnikiem poprostu pęka.

Opublikowano
przeczytałem prawie wszystkie posty---więc moje zdanie na temat---czy ktos lubi przemalowaną[ tu za bardzo wymalowaną] lalę--chyba nikt, dlatego panowie umiar, umiar jeszcze raz umiar--małe dokładki z przodu, 17' fele, kseny i dobrze pastowac lakier---to jest to! pzdr :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
przeczytałem prawie wszystkie posty---więc moje zdanie na temat---czy ktos lubi przemalowaną[ tu za bardzo wymalowaną] lalę--chyba nikt, dlatego panowie umiar, umiar jeszcze raz umiar--małe dokładki z przodu, 17' fele, kseny i dobrze pastowac lakier---to jest to! pzdr :arrow: :arrow: :arrow:

 

Autor wątku poruszył temat-rzekę.

 

Ja zmiany optyczne ograniczyłbym do zderzaków od M5 E34 i alufelg. Jestem zdania,że ładne szesnastocalowe felgi są idealnym kompromisem pomiędzy ładnym wyglądem i poszanowaniem własnego zawieszenia :mrgreen:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ok, zrobione :D

blenda i hella na klapie :)

oraz progi, ale ich foto dorzuce potem

 

http://img219.imageshack.us/img219/2188/001wt4.jpg

 

http://img508.imageshack.us/img508/4075/002yo5.jpg

 

Bede chyba zmuszony pomalowac jeszcze raz, bo na blendzie nei ma roznicy koloru znacznej, natomiast spoiler i progi wyszedl jakis kremowy ? :/

Wie ktos gdzie moge dostac lakier w sprayu oryginalny bmw alpinweiss 2?

foty z koma wiec jakosc wiadoma...

I teraz prosze szczerze co sadzicie :)

Pozdrawiam
Opublikowano

Jak dla mnie to progi i blendę o kant d*** potłuc... :mad2: :mad2:

Ładujesz kupę kasy w żywicę a szkoda Ci paru złotych żeby wymienić klocki i czujnik.

 

Jak masz takie priorytety to zafunduj sobie katapultę i spadochron, przydadzą Ci się gdy zawiodą hamulce :duh: :duh: :duh:

Opublikowano
Jak dla mnie to progi i blendę o kant d*** potłuc... :mad2: :mad2:

Ładujesz kupę kasy w żywicę a szkoda Ci paru złotych żeby wymienić klocki i czujnik.

 

Jak masz takie priorytety to zafunduj sobie katapultę i spadochron, przydadzą Ci się gdy zawiodą hamulce :duh: :duh: :duh:

 

A, czyli spoiler ok :D To i tak dobrze :)

Progi faktycznie nie wyszly najlepiej, tez mi sie nie podoba, ale bede cos z tym jeszcze robil. Blenda natomiast mi sie podoba, nie wiem czemu akurat Tobie nie :)

Co do blendy powiem, ze faktycznie podczas jazdy jak pada nie mam deszczu na tylniej szybie, wiec jednak po cos ona jest :) Nie tylko wizualny dodatek...

Mamy widac rozne gusta ;)

Klocki? Czujnik? Sa ok... nie zaluje paru zl ;)

Heh dobry tekst z tym spadochronem :D

Doceniam konstruktywna krytyke :)

 

Czy ja wiem czy kupe kasy...

Blenda - 70

Spoiler - kupilem okazyjnie na allegro za 200 (a hella jak wiadomo chodzi po 600-700), ale byly do zrobienia ledy w stopie

Progi - 160

+ malowanie / kleje etc, lacznie zmiescilem sie w 700zl

Pozdrawiam
Opublikowano

progi masakra :mad2:

 

tez chcialem zakladac blende na szybe ale patrzac po twoich fotkach to chyba zrezygnuje. pozatym komplet blenda + spoiler wyglada kijowo. albo sama blenda, albo sam spoiler to jeszcze jakos wyglada.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
johnny chyba sie nie zrozumielismy, chodzi mi, ze lepiej byloby np. zrobic remont zawiechy albo ukl. hamulcowego niz ladowac to 1-1,5 kPLN na takie "dodatki".

 

Zrobi sie ale na lato, na zime nie widze sensu, a z tego co wiem to narazie wszystko jest ok z zawieszeniem, od klockow swieci sie kontrolka juz z pol roku, w koncu sie zuzyja ale na ta chwile tez jest ok jesli chodzi o hamowanie

 

Nie widzisz sensu robienia tego przed zimą kiedy warunki pogodowe zmieniają się jak w kalejdoskopie? :duh: :duh:

 

Skoro tak do tego podchodzisz to zainwestuj w polisę na życie, innym może się przydać...

 

Na Twoim miejscu zamiast zainwestować 700 pln w żywice wolałbym zainwestować np w coś takiego: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=259756361

Opublikowano
progi masakra :mad2:

 

tez chcialem zakladac blende na szybe ale patrzac po twoich fotkach to chyba zrezygnuje. pozatym komplet blenda + spoiler wyglada kijowo. albo sama blenda, albo sam spoiler to jeszcze jakos wyglada.

 

Wiesz, ja nie narzekam na to akurat. Jak sie znudzi to zdejme.

Na jesien ma to pozytywne aspekty ze wzgledu na warunki pogodowe, tak jak mowilem, deszczu na szybie z tylu podczas jazdy miec z blenda nie bedziesz.

Nie ogranicza widocznosci, jest to tzw 'luz' jak masz rolete z tylu i w nocy nie oslepiaja Cie w wewnetrznym lusterku przez ten 'luz', wiec nie musisz go podnosic do gory...

 

Progi mialy wygladac tak...

http://img231.imageshack.us/img231/8950/224016465fm4.jpg

Jak kupie oryginalny lakier i pomaluje to mysle zacznie to tez wygladac...

Trzeba brac poprawke na to ze na allegro i na obrazkach wyglada ladnie :)

 

Nie widzisz sensu robienia tego przed zimą kiedy warunki pogodowe zmieniają się jak w kalejdoskopie?

 

Klockow jest jeszcze duzo... bylem na kanale i sprawdzalismy, nie ma takiej potrzeby, uwierz.

 

Na Twoim miejscu zamiast zainwestować 700 pln w żywice wolałbym zainwestować np w coś takiego: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=259756361

 

Ogladalem auta ze skora, i szczerze to nie lubie... zreszta ta szara tez niezbyt, jak juz to czarna... tylko w lecie sie do tego przyklejasz ;)

U siebie mam szary welur... a na fotele nie narzekam, sa wygodne.

Pozdrawiam
Opublikowano

A ja na miejscu tego kolegi co chce przeprowadzic wsiowy tuning w swojej Becie, zalozyl bym tylko blende, zadnego spojlera na klapie,zadnych progow,zadnych brewek,itp.

pomyslalbym nad nowymi lampkami z ringami,zalozylbym twardy zawias(glebe) ,wsadzil jakies zajefane fele (min.17") z olbrzymim parapetem i cieszylbym sie z "german stylu" :mrgreen: (szeroko i nisko) :modlitwa:

Opublikowano
A ja na miejscu tego kolegi co chce przeprowadzic wsiowy tuning w swojej Becie, zalozyl bym tylko blende, zadnego spojlera na klapie,zadnych progow,zadnych brewek,itp.

pomyslalbym nad nowymi lampkami z ringami,zalozylbym twardy zawias(glebe) ,wsadzil jakies zajefane fele (min.17") z olbrzymim parapetem i cieszylbym sie z "german stylu" :mrgreen: (szeroko i nisko) :modlitwa:

 

Nie przeprowadzam WT jak to nazwales... chyba ze wszystkie modyfikacje tutaj sa nazywane WT. Brewek nie robilem bo wlasnie tak uznalem ze to WT :/ Jedni jak widzisz mowia spojler i tylko, razem ch...owo, Ty z kolei tylko blenda... a wczesniej byla mowa o typowym niemieckim tuningu (rieger) z wlotami itp i tez podusmowali to jako wies :D

Nisko i twardo to w pl dopiero WT :/

Mam kumpli z obnizonymi autami i dokladkami i tylko sie smieje jak slysze opowiesci co komu odpadlo...

Bierzesz pod uwage stan polskich drog i jeszcze chcesz twarde zawieszenie na 17'' ? :/

Wiadomo ze kazdy ma inne gusta, ale przejechalem sie na 17, i komfort jazdy sie zmniejszyl.

Znajomy ma u siebei lampki z ringami (te z allegro za 800zl) ladnie swieca, ale szczerze to lepiej zrobic xenonki a nie ringi..., albo 'oprocz' ale nie zamiast...

Ciekawe jakiej szerokosci opony chcialbys wlozyc w tych felach... pewnie zdecydowanie za szerokie ;) Mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi.

Pozdrawiam
Opublikowano

po pierwsze: myslalem tylko o obnizeniu samochodu,a nie o jakis smiesznych dokladkach pod zderzaki,

Po drugie: jezeli chcesz wsadzic jakies smieszne wloty,progi zderzaki do swojego samochodziku z silniczkiem 2.0,to niezapomnj o olnrzymim ,ryczacym wydech :mrgreen: takie modyfikacje w Bawarkach o takiej pojemnosci sa nazywane przeze mnie WIEJSKIM TUNINGIEM.

po trzecie" wiesz,proponuje ci przejscie z 15stek na 14stki i zalozenie balonow ,niewiem , 185/ 85/r14-nie wiem,czy takie sa :mrgreen: ,wtedy niebedziesz sie musial martwic o fele na polskich drogach. ( ja jezdze obecnie na 18' z oponkami 225/40 i nic mi nie jest :twisted2:

po czwarte: jaki problem wsadzic xenon w lampe z ringiem???? :mad2:

Opublikowano
po pierwsze: myslalem tylko o obnizeniu samochodu

 

Obnizenie w Polsce - idiotyzm.

Ja mysle o podwyzeniu :D

 

a nie o jakis smiesznych dokladkach pod zderzaki,

Po drugie: jezeli chcesz wsadzic jakies smieszne wloty,progi zderzaki do swojego samochodziku z silniczkiem 2.0,to niezapomnj o olnrzymim ,ryczacym wydech :mrgreen: takie modyfikacje w Bawarkach o takiej pojemnosci sa nazywane przeze mnie WIEJSKIM TUNINGIEM.

 

Nawet bez dokladek, przy naszych dziurach mozesz zgubic co nieco ;)

Ja nie chce juz robic zadnych wlotow ani dokladek, wydech mam oryginalny bmw, i nie zamierzam go zmieniac, cenie cisze :P

A o wyzszej pojemnosci takie zmiany uwazasz za dobre? :lol:

 

po trzecie" wiesz,proponuje ci przejscie z 15stek na 14stki i zalozenie balonow ,niewiem , 185/ 85/r14-nie wiem,czy takie sa :mrgreen: ,wtedy niebedziesz sie musial martwic o fele na polskich drogach. ( ja jezdze obecnie na 18' z oponkami 225/40 i nic mi nie jest :twisted2:

po czwarte: jaki problem wsadzic xenon w lampe z ringiem????

 

W Holandii jezdzisz na tych 18"? Bo chyba nie w Polsce?

Inaczej bys wiedzial jak trzeba uwazac na takie fele...

Akurat slyszalem ze jest problem, bo te o ktorych mowie sa jako cale lampy a nie same ringi, dochodza Ci potem inne soczewki ...

Pozdrawiam
Opublikowano

kolego,nie obraz sie ,ale w jakiej WSI ty mieszkasz,?????? ze same dziury widzisz w polsce!!!!! Fakt ,na takie felgi jak 18' czy 19' czy wieksze ,trzeba za......e uwazac,ale bez przesady,jak ty sie boisz zalozyc 17'ki :mad2: :mad2: :mad2: ( ja na 18' jezdrze i w holandi i po polsce) a propos, w alpinie mialem 19'z oponka o profilu 35 na zawiasie 60/60 i nigdy nic mi sie nie stalo.trzeba poprostu uwazac i jezdzic z glowa :cool2: .

 

A ogolnie mowiac,nie jestem fanem tuningowania bmek ,tak jak ty to chcesz zrobic ze swoja. to bedzie na bank wsiowe,zwlaszcza ,ze nie chcesz obnizyc samochodu,tylko wrecz przeciwnie-podwyzszyc :doh: :doh: :doh:

tak ,podwysz go i zrob ALLROUDA,albo CROSS CAUNTRY :twisted2: :twisted2: :clap: i wystaw na allegro jako super ,jedyne w polsce,okazje niepowtazalny rarytas made in WIES SIE KLANIA :dance: :diabel_smiech:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.