Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak ze wspólnikiem oglądamy sobie mój nowy nabytek i... :jawdrop: jakaś dzwina część pod maską jest... Ani ja,ani on nie wie co to jest bo w żadnej z Beemek tego nie było.

Jest to element raczej oryginalny(znaczki BMW itp.),ale czy ktoś wie co to jest? :worried:

Pozdrawiam

http://images23.fotosik.pl/86/a1d7be36b652c079m.jpg http://images28.fotosik.pl/86/bc6f8174b8658c72m.jpg

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Element może jest oryginalny,ale jego uchwyt i lokalizacja napewno nie (nie wiem kto umiescił to w płaszczyźnie wiatraka). Postaraj sie przepisać oznaczenie z tego elementu i przypatrz się dokąd prowadzą przewody podłączone do niego.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Ksenonów żadnych nie ma...

Jutro spiszę nr części i zobaczę dokąd to idzie...ja to dopiero dzisiaj rano zauważyłem.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Poczekamy na nr części, a w międzyczasie - gdzie jest wiatrak, gdzie jest osłona wiatraka???
Kai
Opublikowano
Poczekamy na nr części, a w międzyczasie - gdzie jest wiatrak, gdzie jest osłona wiatraka???

Troche się opóźniło z tym nrem części :oops: -miałem sporo latania.Wiatrak jest tylko zdjecie jest tak zrobione ze go nie widać.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Chyba wiem co to jest,tylko powiedz w jakiej wersji masz masz samochód słyszałem o czymś takim od znajomego.Jeśli element jest oryginalny to mocowanie napewno nie.

:8) :8) W najbogatszych wersjach jest to filtr i uzdatniacz płynu chłodniczego ponieważ niektóre beemki miały chłodnice z materiałów reagujących z płynem chłodniczym w konsekwencji powstawały fusy.Jakie znaczenie dla silnika to miało,łatwo sobie wyobrazić. Podkreślam fakt, że nie jestem pewien czy to prawda.

PS

Gratulacje zakupu. Szerokiej drogi, gumowych drzew. :D :D :D

Opublikowano

A czy to nie jest czujnik zanieczyszczenia powietrza?

 

Normalnie jest montowany w tym miejscu, tyle, że w wycięciu osłony wiatraka. Współpracuje z klimatyzacją wyposażoną w układ automatycznej recyrkulacji powietrza (AUC).

 

W E34525TDS to część nr 18 na poniższym rysunku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=17_0111&hg=17&fg=05

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
A czy to nie jest czujnik zanieczyszczenia powietrza?

 

Normalnie jest montowany w tym miejscu, tyle, że w wycięciu osłony wiatraka. Współpracuje z klimatyzacją wyposażoną w układ automatycznej recyrkulacji powietrza (AUC).

 

W E34525TDS to część nr 18 na poniższym rysunku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=17_0111&hg=17&fg=05

 

Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że masz rację. Tylko miejsce umieszczenia jest dość dziwne. Jeśli jest tak jak napisałeś to pewnie wózek był bity(dziwnie zamontowane urządzenie), albo niefachowo naprawiany. :shock: :shock:

Opublikowano
A czy to nie jest czujnik zanieczyszczenia powietrza?

 

Normalnie jest montowany w tym miejscu, tyle, że w wycięciu osłony wiatraka. Współpracuje z klimatyzacją wyposażoną w układ automatycznej recyrkulacji powietrza (AUC).

 

W E34525TDS to część nr 18 na poniższym rysunku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=17_0111&hg=17&fg=05

 

Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że masz rację. Tylko miejsce umieszczenia jest dość dziwne. Jeśli jest tak jak napisałeś to pewnie wózek był bity(dziwnie zamontowane urządzenie), albo niefachowo naprawiany. :shock: :shock:

 

 

 

Element jest zamontowany "po Polsku" - nawet gdyby osłona była to nie powinienen się on znajdować w płaszczyźnie wiatraka. Brak osłony wentylatora może świadczyć o wypadkowej przeszłości pojazdu.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
Bita ona napewno nie była bo to było sprawdzane(miernik lakieru itp.).Jeśli mi się uda to jeszcze dzis,a jeśli nie to jutro wrzucę nr części...
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Bita ona napewno nie była bo to było sprawdzane(miernik lakieru itp.).Jeśli mi się uda to jeszcze dzis,a jeśli nie to jutro wrzucę nr części...

 

 

Wtedy uda się stwierdzić cóż to za tajemniczy element.

 

OT: pewność, że nie była bita miałbyś w przypadku, gdy kupiłbyś ją z salonu. Badanie grubośc lakieru jest wiarygodne, tylko przy badaniu grubość materiału ultradźwiękami...

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
według mnie jest to ten czujnik zanieczyszczenia powietrza. Działa on wtedy gdy na panelu klimatyzacji mamy zapaloną kontrolkę a w kółeczku.
Opublikowano

Witam...Dodaję zdjęcia owej czesci...Widać też gdzie idzie ten kabelek.

http://images13.fotosik.pl/116/da92f64cc4071452m.jpg http://images13.fotosik.pl/116/0b1adede014a5e8fm.jpg http://images27.fotosik.pl/90/d7d649b197e66c9bm.jpg

 

Mam nadzieję,że ktoś mi powie co to jest :) .

Tylko proszę bez komentarzy typu "wózek był bity itd..."

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Witam koledzy mam podobny problem tylko w BMW E36 jak nazywają się takie gumy które są w podwoziu za które mechanicy łapią samochód i podnoszą go do góry bo mam tylko jedną i chce dokupić trzy i nie wiem jak to nazwać
Opublikowano
Witam koledzy mam podobny problem tylko w BMW E36 jak nazywają się takie gumy które są w podwoziu za które mechanicy łapią samochód i podnoszą go do góry bo mam tylko jedną i chce dokupić trzy i nie wiem jak to nazwać

 

W którym dokladnie miejscu znajdują się te "gumy"?

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Part 64111390325 (SENSOR F. AUC) was found on the following E34 vehicles:

 

Ta czesc wystepuje w tych modelach :

 

E34: Details on E34

E34 535i SEDAN, U.S.

E34 M5 3.6 SEDAN, U.S.

E34 530i TOURING, U.S.

E34 530i SEDAN, U.S.

E34 540i SEDAN, U.S.

E34 530i SEDAN, Euro

E34 535i SEDAN, Euro

E34 M5 TOURING, Euro

E34 M5 3.6 SEDAN, Euro

E34 M5 3.8 SEDAN, Euro

E34 530i TOURING, Euro

E34 540i SEDAN, Euro

E34 540i TOURING, Euro

E34 525tds TOURING, Euro

E34 525tds SEDAN, Euro

(twoje tutaj nie ma wiec mysle ze to jest jakas samoróbka)

 

 

w katalogu BMW nazwany jest :

 

SENSOR F. AUC 1 64111390325 (ajr kondyszyn :mrgreen: :mrgreen: )

 

Koszt : $227.66

 

Dla przyblizenia wygladu samochodu

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/o/z/87.png nr 18 to ta czesc...

 

Widac oryginalne mocowanie - wiec twoje napewno oryginalne nie jest...

 

A dodam jeszcze rozkodowany VIN dla uciechy :

 

Daten für die Fahrgestell-Nr. XXXXX

Typschlüssel: HJ61

Katalysator: mit

Sichtschutz: nein

Lenkung: links

Getriebe: automatisch

Baureihe: E34

Ausführung: Europa

Bezeichnung: 525i

Motor: M50

Karosserie: touring

Produktionjahr: 12/1992

Werk: Dingolfing

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

aaa dla tych co ang. znaja :mrgreen: :

 

It's mounted on the side of the radiator shroud (often the mounting breaks) and its purpose is to monitor the levels of oxidizable gasses in the air stream flowing through the radiator. Once a set threshold value for the level of gasses is exceeded, the recirc flaps are opened until the noxious levels drop (at which time the fresh air flaps open again), but not to exceed a 3-minute time limit when heating or a 12-minute time limit when cooling. The system is designed with those time limits to prevent fogging.

 

I wszytstko jasne - proponuje zamknac temat.

 

Pozdrawiam

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Fogging to termin który określa zjawisko kondensacji pary wodnej na powierzchni folii w postaci małych kropel. Zjawisko foggingu następuje w sytuacji kiedy zamkniemy pewną porcję powietrza zawierającego parę wodną i ochłodzimy do temperatury poniżej jej punktu rosy. Punkt rosy jest to temperatura, w której przy danym ciśnieniu gazu lub mieszaniny gazów rozpoczyna się proces skraplania. Dla pary wodnej w powietrzu jest to temperatura, w której para wodna zawarta w powietrzu staje się przesycona (przy zastanym ciśnieniu) i skrapla się lub resublimuje. Zjawisko zamglenia na powierzchni polimeru jest w przede wszystkim zależne od temperatury i wilgotności zamkniętego powietrza jak i temperatury powierzchni polimeru z którym się styka. Przekroczenie maksymalnej wilgotności (np. w wyniku obniżenia temperatury powietrza) powoduje skraplanie się pary wodnej.

 

 

To takie wyjasnienie - troche nie do BMW :D ale mozna wyczaic o co chodzi z tym czujnikiem :)....

Ma troche inne parametry temperaturowe...

 

Moim tlumaczeniem tego czujnika , lepszym od smrodomierza...

Bylby Czujnik zjawiska wykraplania wody!!!

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
aaa dla tych co ang. znaja :mrgreen: :

 

It's mounted on the side of the radiator shroud (often the mounting breaks) and its purpose is to monitor the levels of oxidizable gasses in the air stream flowing through the radiator. Once a set threshold value for the level of gasses is exceeded, the recirc flaps are opened until the noxious levels drop (at which time the fresh air flaps open again), but not to exceed a 3-minute time limit when heating or a 12-minute time limit when cooling. The system is designed with those time limits to prevent fogging.

 

I wszytstko jasne - proponuje zamknac temat.

 

Pozdrawiam

 

No prosze, okazuje sie ze to montowanie fabryczne :)

Opublikowano
tak :) a kto by przypuszczal...troche sftatgowane :) ale jednak oryginalne..

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak swoją drogą to do czego służy?Bo mi się tak skojarzyło,że mam na poszyciu maski silnika taki biały nalot.Oczywiście miejscami i pewnie ten skraplacz nie dopuściłby do osiadania tego nalotu tak? :mrgreen:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.