Skocz do zawartości

COMMON RAIL W E-39??????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM!

Mam panowie pytanie :

1.od którego rocznika w e-39 sa silniki diesla z systemem common rail?

2. w jakich pojemnościach silnika system ten występuje?

3. jak sie sprawdza (czy jest lepszy od zwykłego diesla) w silnikach bmw?

4. lepiej nabyc e-39 2,5 diesel czy 3,0 - chodzi o awaryjność i koszty

eksploatacji tych ze silników?

:duh:

Z góry dziekuje za wszystkie posty!

:cool2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
WITAM!

Mam panowie pytanie :

1.od którego rocznika w e-39 sa silniki diesla z systemem common rail?

2. w jakich pojemnościach silnika system ten występuje?

3. jak sie sprawdza (czy jest lepszy od zwykłego diesla) w silnikach bmw?

4. lepiej nabyc e-39 2,5 diesel czy 3,0 - chodzi o awaryjność i koszty

eksploatacji tych ze silników?

:duh:

Z góry dziekuje za wszystkie posty!

:cool2:

 

 

Witam!

 

ad.1 Pojawiły się w 1999 roku

ad.2 Pojemność 2.5 litra i pojemność 3.0 litra (2 wersje 184(?)KM i 193KM)

ad.3 W porównaniu do TDS te silniki stanowią przepaść technologiczną no i niestety cenową też :lol:

ad.4 To są niemalże identyczne silniki, różnią się niewielkimi detalami konstrukcyjnymi, spalanie na prawie takim samym poziomie a wrażenia z jazdy większym nieporównywalnie lepsze. Moj wybór to 3.0d :cool2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ad2 2,0 diesel

 

Mea culpa mea maxima culpa :doh:

 

Wystepował w dwoch wersjach 136KM (no common rail) oraz 150PS (common rail) tylko IMO są za słabe do e39, do e46 jak najbardziej, ale e39 to kawał krowy wiec te dieselki tylko dla tych co lubią małe spalanie bo jazda nie bedzie podnosic cisnienia :twisted2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Witam!

 

ad.1 Pojawiły się w 1999 roku

ad.2 Pojemność 2.5 litra i pojemność 3.0 litra (2 wersje 184(?)KM i 193KM)

ad.3 W porównaniu do TDS te silniki stanowią przepaść technologiczną no i niestety cenową też :lol:

ad.4 To są niemalże identyczne silniki, różnią się niewielkimi detalami konstrukcyjnymi, spalanie na prawie takim samym poziomie a wrażenia z jazdy większym nieporównywalnie lepsze. Moj wybór to 3.0d :cool2:

 

Pojawiły się w 1998 3,0D a rok później 2,5D

3,0D do 08.2000 183KM po 194KM

 

2.0 to porażka w 5

Opublikowano
ad2 2,0 diesel

 

Mea culpa mea maxima culpa :doh:

 

Wystepował w dwoch wersjach 136KM (no common rail) oraz 150PS (common rail) tylko IMO są za słabe do e39, do e46 jak najbardziej, ale e39 to kawał krowy wiec te dieselki tylko dla tych co lubią małe spalanie bo jazda nie bedzie podnosic cisnienia :twisted2:

 

 

a ja mam CR :D

i jakos daje rade jezdzic....

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ad2 2,0 diesel

 

Mea culpa mea maxima culpa :doh:

 

Wystepował w dwoch wersjach 136KM (no common rail) oraz 150PS (common rail) tylko IMO są za słabe do e39, do e46 jak najbardziej, ale e39 to kawał krowy wiec te dieselki tylko dla tych co lubią małe spalanie bo jazda nie bedzie podnosic cisnienia :twisted2:

 

 

a ja mam CR :D

i jakos daje rade jezdzic....

 

Przecież nie napisałem ze nie jedzie :twisted2: napisałem tylko że nie podnosi cisnienia w czasie jazdy, maluch tez daje rade jeździć, niektórzy do Grecji nimi dymali mając w dodatku przyczepkę :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.