Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, może coś podpowiecie. :modlitwa:

 

Mam do kupienia E38, o którym wiem, że w okolicach 90 km/h coś mu telepie/trzepocze w przednim zawieszeniu. Wahacz (Querlenker) oraz tarcze były wymienione.

Oczywiście wiem że należałoby go zabrać na warsztat, itp. - kłopot w tym że auto stoi w DE i mam do niego lekko licząc 1000 km. Dlatego jeśli już bym jechał, to chciałbym wiedzieć jakie jest ryzyko że to "wada dyskwalifikująca" i wrócę z niczym.

Stąd pytanie do Was - jakie reczy mogą być przyczyną takiego zachowania? :?:

Opublikowano

Niestety szczegółów jeszcze nie znam, bo moja znajomość języka sąsiadów nie pozwala na telefoniczną pogawędkę... :?

W ogłoszeniu jest tak:

Bei 90kmh ganz leichtes flattern an der VA (trotz neuer Querlenker)

Może dziś/jutro mojemu znajomemu uda się zadzwonić, to będziemy wiedzieć więcej...

 

No ale logiczne, jeśli cała buda by się trzęsła, to sugerowałoby coś z silnikiem (lambda, albo wypadający cylinder, czy cuś...).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.