Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Rafal_W_wa

 

Jesteś niedowiarkiem i proszę cię tylko o to ze jeżeli z czymś sie nie godzisz to nie oskarżaj ludzi o herezje.

 

To ze czegoś nie doświadczyłeś (nie widziałeś na oczy) nie znaczy ze tak nie jest.

 

moja 320i przy stałej 200 km/h pali max 12 a 323i przy stałej 235 km/h na silniku dorzniętym 14 litrów (obecnie z nowym silnikiem tego nie sprawdziłem jeszcze ale w niedziele sprawdzę może)

 

 

Jeszcze jedno: Mój samochód ma 12 lat a mogę sie założyć z tobą ze jest w lepszym stanie niż Twój (oczywiscie nie mam na myśli tego prawie nowego) i to ze ma 12 lat nie odbiega w niczym stanowi technicznemu auta kilku letniemu

 

Jest moim zamiłowaniem i wyniósł mnie już ze 40 tys. Jeżeli cię to razi ze są tutaj pasjonaci którzy wolą mieć auto starsze i o nie dbać mimo, że czasami kosztuje ono więcej niż nowe to zmień forum.

 

Jestem świadomy ze mógłbym mieć za te pieniądze być może E46 M3 ale świadomość tego ze mam auto w stanie igła jak z salonu i mało spotykane w takim wyposażeniu wystarczy mi.

 

po 1.

czytaj ze zrozumieniem... bo gdybyś przeczytał to chyba byś nic nie napisał...

nikogo nie obrażam, pozatym nie miałem na myśli takich forumowiczów jak Ty, może nie dość jasno określiłem o co chodzi... za to bo widze że sie nie zrozumieliśmy

 

po 2.

pojecia troche mam bo miałem już kilka bmw , w tym też dwie e36, pozatym mam duuużo znajomych co jeżdzą ( już może nie e36 ale też Bmw) ... może ekonomizer lub komputer Ci pokaże 12 litrów...

 

wiec Ty jeśli widzisz że czyjeś zdanie nie pokrywa sie z Twoim nie pisz że ktoś nie ma pojecia.

 

Co do Bmw... ... nie zamierzam zmieniać forum ... a ze stanem mojej E38 ... to mógłbyś się zdziwić po swoich słowach ... ( nie bede sie chwalił czy wyszła mnie 10k czy 110k ) a w stan Twojej nie wątpie bo troche ją znam z forum ;)

 

za te swoje przykładowe 40 tys... mogłbys miec chyba E46 albo M3 ... bo napewno nie e46 m3 ;) ale to nie ważne

 

 

uderz w stół a norzyce sie odezwą... ale w tym przypadku nie wiem czemu Ty...

Nie jestem tu aby się kłucić... bo nie po to jest to całe forum...

Pasjonaci to pasjonaci... mniejsi wieksi... szanuje tych którzy kochają tą markę i mają dla siebie... a nie dla innych...

 

wiem że może to zaboleć kilka osób, ale to jest brutalna prawda...

denerwują mnie właściciele Bmw, którzy kupią sobie e30 czy e36... zdarzaja się w e39 e38 i jeszcze innych ( ale przewaznie sa to starsze trójki - nic na to nie poradze...) ... i o tych kierowców mi chodziło... o ich "fikcyjna miłość do marki" ... lubią ten samochod dla lansu... myślą że są niewiadomo kim... bo mają Bmw... czarne Bmw... wciagnie proszek do nosa i myśli że jest z Mafi...

 

wiekszość takich kierowców robi tylko wstyd marce... to wystepuje jako stereotyp - ale ten problem nadal jest... nie jest sztuka przesiąśc sie z Fiata sieny na E36 z 2,5 motorem i jeździć po 200km/ h po polskich drogach... i krecić kółka pod dyskoteką... duża cześć własicieli nie potrafi zapanować nad swoimi samochodami... mistrzem prostej jest być łatwo... tylko że mało kto potrafi wyjść z opresji...( nic tu o mnie czy potrafie czy nie ... )

A stan dużej ilości jeżdzacych samochodów jest opłakany...

A co do mocy to trzeba do niej dojrzeć i dobierać ją sobie stopniowo...

 

Takie dłuższe rozwiniecie poprzedniego posta...

Edytowane przez Rafal_W_wa
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No tak a Ty jesteś Bogiem bo masz e38

Tak ciężko w to uwierzyć że ludzie kupujący e30 czy e36 chwalą je i są w nich zakochani po uszy?

To już drugi podobny post z Twojej strony i podobnie Cię ludzie pojechali więc daruj sobie takie głupie komentarze :duh:

 

 

tak się składa że przymierzam się do kupna E30 w cabrio... to nie ważne czym jeżdze... jakiś kompleks?

wiesz co... szczerze zbytnio mnie nie obchodzą obraźliwe komentarze, to normanlne że każdy ma inne poglądy... ( jak napiszesz że neon pod autem to totalna wiocha i buractwo - to zaraz są komentarze... przeważnie od osób co tak mają... )

według mnie w tym co pisze jest dużo prawdy... i podkreślam że nie ważne czy to jest e30 czy e65 ... ale zadbane bmw a "zadbane" to wielka różnica... i o to chodziło...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano (edytowane)

Dobrze. Wszystkich trochę poniosło może sie nie zrozumieliśmy a to ze na forum często zdarzają sie ludzie co upiększają stan faktyczny to prawda.

 

Ze swojej strony przepraszam powinienem przemilczeć ale sam przyznaj Rafał ze ten tekst z bajkami to był trochę zaczepny z twojej strony

 

 

GR Sprawdzam to na dwa sposoby komputer odczyt nawet w miarę sensowny i zalewając ją pod korek a potem uzupełniając ten stan ponownie.

 

Może mało kto uwierzy ale ostanie zatankowanie auta do pełna pod korek (323i) pozwoliło mi zrobić 600 km i dalej nie ryzykowałem ze auto mi stanie. Powiem ze jeżdżę bardzo dynamicznie a jazda na tym tankowaniu była mieszana miasto trasa z przewagą miasta jednak i tryb żółwi i tryb bardzo dynamiczny. No i wychodzi średnio 10 litrów to uważam bardzo mało jak na 2500 cm/m3. Góra błąd pomiaru mógł wynieść 1 litr/100km

Edytowane przez Dragon240-BMW Klub Polska
  • Członkowie klubu
Opublikowano
GR[/b] Sprawdzam to na dwa sposoby komputer odczyt nawet w miarę sensowny

Możesz powiedzieć jak to robisz fizycznie?

 

Pytam dlatego, że pisałeś\pisaliście o konkretnym spalaniu przy konkretnej prędkości. Stałej - czyli nie średnie spalanie z przejechanego odcinka, które IMHO jest zdecydowanie inne.

 

i zalewając ją pod korek a potem uzupełniając ten stan ponownie.

To bardziej średnie spalanie, a nie podczas ciągłej jazdy z zadaną prędkością?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano (edytowane)

GR Czepiasz sie szczegółów. Tak masz racje chodzi bardziej o średnie spalanie jeżeli chodzi o szczegółowość tematu, ale dyskusja dotyczyła tego ile de facto auto będzie spalało jadąc z taką i taką prędkością.

 

Wiec jeżeli zalewam auto na stacji paliw przy autostradzie pod korek i lecę nią 200 KM z prędkością 200 KM/h w miarę stała prędkość przyjmując ze momentami jedziesz szybciej momentami wolniej wiadomo średniej prędkości nie uzyskasz dwieście to po zjechaniu z autostrady zalewając pod korek wyjdzie ci ze auto wypiło 20 litrów.

 

Według Rafała nie było opcji żeby było mniej niż 15 czyli po zjechaniu miałbyś zalać najmniej 30 litrów. Więc chodzi fachowo o spalanie średnie na odcinku 200 km z tym ze jedziesz na nim ze zdecydowana przewagą 200 km/h

 

 

Generalnie wszystkim chodziło oto ile spali E36 z silnikiem 2,0 jadąc praktycznie stała prędkością 200 km/h wiadomo ze to tylko prędkość średnia

Edytowane przez Dragon240-BMW Klub Polska
Opublikowano
Rafał - w E38 też się zdarzają :wink: - nawet był film niedawno jak fikołki robiła na jakimś zlocie :lol: Buraków w BMW jest sporo i nie ważne jaki rocznik - niektórzy po prostu uważają, że posiadanie BMW czyni ich kimś lepszym. Mam nadzieję, że o to ci chodziło, a nie o to, że nie ma się co cieszyć z posiadania E36...
Opublikowano
Rafał - w E38 też się zdarzają :wink: - nawet był film niedawno jak fikołki robiła na jakimś zlocie :lol: Buraków w BMW jest sporo i nie ważne jaki rocznik - niektórzy po prostu uważają, że posiadanie BMW czyni ich kimś lepszym. Mam nadzieję, że o to ci chodziło, a nie o to, że nie ma się co cieszyć z posiadania E36...

 

no jak w/w nie ważne co e36 czy e65...

widziałem to kilka razy z e38 na dachu... :duh: i własnei o takie zachowania i takich włascicieli mi chodzi...

ale co gorsza widze ich coraz czesciej....i nie tylko w mazowieckim...

poprostu dośc niedorgie e30 e36 ... i kupić może prawie każdy...

co do e36 to super samochód... miałem dwie... i ostatnią bardzo miła wspominam...załuje że sprzedałem... ( nawet był plan odkupienia ) ...

wiec e36 jest cie jak najbardziej czym cieszyc,... dla mnie Bmw... z każdego sie ciesze jak maly chłopiec...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

Wracając do tematu, teraz moj przykład...

 

moje 318ti compact '98, M44,

kumpla 320i coupe '94

 

- IS pali w miescie 1,5 litra mniej (w Gdansku)

- samochody przyspieszają IDENTYCZNIE, to kto bedzie pierwszy to kwestia startu. Nawet da sie potwierdzic to co jest w danych - oba maja 9,9sek do setki.

 

Oto 3 filmiki ze sprintow, mimo ze jest wygrany to tak naprawde auta nie odsuwaja sie nawet o pol dlugosci.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=5Rr8aV2xgtY

http://pl.youtube.com/watch?v=GCz2xILWoI8

http://pl.youtube.com/watch?v=b6EiKcOryaY

 

Subiektywnie wydaje sie ze IS lepiej przyspiesza, wydaje sie ze ma krotsza skrzynie biegow. W rzeczywistosci jest identycznie.

 

Aha, na poprawe humoru jeszcze filmik z Honda Prelude 2.0 136KM, pali kapcie na starcie az miło gdy buma w tym czasie pokazuje tylna rejestracje

http://pl.youtube.com/watch?v=geFdaf_Jk2A

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

  • Członkowie klubu
Opublikowano
GR Czepiasz sie szczegółów. Tak masz racje chodzi bardziej o średnie spalanie jeżeli chodzi o szczegółowość tematu, ale dyskusja dotyczyła tego ile de facto auto będzie spalało jadąc z taką i taką prędkością.

 

(ciach)

 

Generalnie wszystkim chodziło oto ile spali E36 z silnikiem 2,0 jadąc praktycznie stała prędkością 200 km/h wiadomo ze to tylko prędkość średnia

Nie czepiam się :duh: tylko nie dziwię się mitom, które przez takie niedomówienia sami tworzycie i się im dziwicie.

Dla mnie EOT. Spalanie przy zadanej prędkości, a średnia to zdecydowana różnica...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Ja tam wolę 150 koników z niewysilonego, dwulitrowego 6cio garowca, niż wyżyłowane 140 koni z 4 garów i mniejszej pojemności ;)

 

dlaczego iS uchodzi za wyżyłowany - dane z instrukcji obsługi BMW:

318iS

pojemność: 1895ccm

moc max: 140KM/6000obr/min

moment: 180Nm/4300obr/min

stopień sprężania 10,0

 

320i

pojemność: 1991ccm

moc max: 150KM/5900obr/min

moment: 190Nm/ 4200obr/min

stopień sprężania 11,0

 

?? ?? ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam wolę 150 koników z niewysilonego, dwulitrowego 6cio garowca, niż wyżyłowane 140 koni z 4 garów i mniejszej pojemności ;)

 

dlaczego iS uchodzi za wyżyłowany - dane z instrukcji obsługi BMW:

318iS

pojemność: 1895ccm

moc max: 140KM/6000obr/min

moment: 180Nm/4300obr/min

stopień sprężania 10,0

 

320i

pojemność: 1991ccm

moc max: 150KM/5900obr/min

moment: 190Nm/ 4200obr/min

stopień sprężania 11,0

 

?? ?? ??

 

Rozumiem ze stopien srezania, ktory w 1.8is wynosi 10:1 dzieli sie na cztery cylidnry a w 2.0 na 6?? Dobrze rozumuje?

Opublikowano
Rozumiem ze stopien srezania, ktory w 1.8is wynosi 10:1 dzieli sie na cztery cylidnry a w 2.0 na 6?? Dobrze rozumuje?

 

Nie, jest na każdym z cylindrów.

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
jest wyżyłowany, bo te same konie mają dużo ciężej w silniku 4 cylindrowym

niż w 6 cylindrowym.

tu jest dużo o silnikach i konstrukcjach.

 

z tego linka nie wynika ze is jest bardziej wyżyłowany tylko inaczej wyważony, co one maja cięższego do roboty w 4 cylindrówce?? jak możesz to wytłumacz mi to prosto i logicznie bo nie jestem inżynierem.

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Wracając do tematu, teraz moj przykład...

 

moje 318ti compact '98, M44,

kumpla 320i coupe '94

 

- IS pali w miescie 1,5 litra mniej (w Gdansku)

- samochody przyspieszają IDENTYCZNIE, to kto bedzie pierwszy to kwestia startu. Nawet da sie potwierdzic to co jest w danych - oba maja 9,9sek do setki.

 

Oto 3 filmiki ze sprintow, mimo ze jest wygrany to tak naprawde auta nie odsuwaja sie nawet o pol dlugosci.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=5Rr8aV2xgtY

http://pl.youtube.com/watch?v=GCz2xILWoI8

http://pl.youtube.com/watch?v=b6EiKcOryaY

 

Subiektywnie wydaje sie ze IS lepiej przyspiesza, wydaje sie ze ma krotsza skrzynie biegow. W rzeczywistosci jest identycznie.

 

Aha, na poprawe humoru jeszcze filmik z Honda Prelude 2.0 136KM, pali kapcie na starcie az miło gdy buma w tym czasie pokazuje tylna rejestracje

http://pl.youtube.com/watch?v=geFdaf_Jk2A

 

Niestety nie moge sie z tobą zgodzić. Wg katalogu 2.0 coupe ma 9,8 s do 100 km/h a 1.8is coupe ma 10,2 s do 100 km/h. Moze tak byc ze 1.8is i 2.0 maja te same osiagi ale jesli sa w roznych "budach" Ty porownujesz 1.8is comact i 2.0 coupe a to drugie ma wage troche przekraczajaca wage compacta. Stad tez brak roznic ale tak jak pisze wg katalogu roznica wynosi 0,4 s., nie jest to duzo ale zawsze cos:)

Opublikowano
Compact z tym silnikiem waży ppawie 300kg mniej niż 2.0coupe

 

Panowie, fakt że compact jest lżejszy,

i wyrażnie napisałem co porównuję...

 

 

 

Co do wagi to Radek się zagalopował z tymi 300kg :lol: . Podstawowe wersje z rocznika 1998:

BMW 318ti Compact - 1200 kg

BMW 318iS Coupe - 1260 kg

BMW 320i Coupé - 1300 kg

BMW 320i Sedan - 1300 kg

BMW 320i Kombi - 1345 kg

 

 

Jakby kogos interesowały inne informacje to polecam katalog z danymi:

http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?res=1&ref=&cache=no

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.