Skocz do zawartości

Jest alarm czy nie????


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

W oryginalnych kluczach od mojej bumci mam sterowanie alarmem czy centralem ale niestety nic nie działa drzwi mogę otworzyć tylko ręcznie kluczem.Kluczyki oczywiście są ładowane w czasie jazdy więc bateria odpada.

jak sprawdzić co jest nie tak? :modlitwa:

Opublikowano

Kluczyka się nie ładuje.Muszą być sprawne baterie w pilocie w trakcie naciskania powinna świecić czerwona dioda.I kluczyk trzeba zaprogramować w/g przepisu Phoze mnie pomógł

 

 

1. Wsiąść i zamknąć drzwi kierowcy.

2. Kluczyk zaplonu obrucic w zamku kierownicy na chwile (max. 5 sek.) w polozenie 1 i z powrotem ustawic na 0.

3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnac i przytrzymac. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnac krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczajac przy tym przycisku 1.

4. Puscic przycisk 1.

5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglujac i natychmiast odryglowujac, ze inicjalizacja pilota jest skuteczna.

 

 

Jak one moga sie ladowac ze stacyjki skoro nie ma na nich zadnych stykow?

 

Klucze w modelach e39 po 2000 roku przewodza napiecie..

:hand:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie widzę żadnej diody na kluczyku, pomimo to próbowałem zaprogramować je wg. instrukcji ale nie ma żadnych efektów. :cry:
Opublikowano
Kluczyka się nie ładuje.Muszą być sprawne baterie w pilocie w trakcie naciskania powinna świecić czerwona dioda.I kluczyk trzeba zaprogramować w/g przepisu Phoze mnie pomógł

 

 

1. Wsiąść i zamknąć drzwi kierowcy.

2. Kluczyk zaplonu obrucic w zamku kierownicy na chwile (max. 5 sek.) w polozenie 1 i z powrotem ustawic na 0.

3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnac i przytrzymac. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnac krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczajac przy tym przycisku 1.

4. Puscic przycisk 1.

5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglujac i natychmiast odryglowujac, ze inicjalizacja pilota jest skuteczna.

 

 

Jak one moga sie ladowac ze stacyjki skoro nie ma na nich zadnych stykow?

 

Klucze w modelach e39 po 2000 roku przewodza napiecie..

:hand:

 

To jest przepis na kluczyk przed liftem. W 2 EDYCJI E39 były inne kluczyki, które ładują się ze stacyjki i nie wymienia sie w nich żadnych baterii. Ale co może być przyczyną nie działania, to nie wie. I nie wiem czy programowanie też przebiega tak samo jak w starych kluczykach. Niech lepiej się ktoś wypowie co miał podobny problem i sobie poradził.

  • Moderatorzy
Opublikowano

To jest przepis na kluczyk przed liftem. W 2 EDYCJI E39 były inne kluczyki, które ładują się ze stacyjki i nie wymienia sie w nich żadnych baterii. Ale co może być przyczyną nie działania, to nie wie. I nie wiem czy programowanie też przebiega tak samo jak w starych kluczykach. Niech lepiej się ktoś wypowie co miał podobny problem i sobie poradził.

 

Moja bumcia jest z czerwca 2000 więc przed liftem...

  • Moderatorzy
Opublikowano
Moje kluczyki wyglądają tak:http://moto.allegro.pl/item244978783_klucz_kluczyk_bmw.html
Opublikowano
To niestety masz juz nowy typ kluczyka - taki jak po lifcie. Jesli bateria w nim padnie, to pozostaje tylko wymiana calosci, ale koszt nie jest przyjemny...
Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.
  • Moderatorzy
Opublikowano
To niestety masz juz nowy typ kluczyka - taki jak po lifcie. Jesli bateria w nim padnie, to pozostaje tylko wymiana calosci, ale koszt nie jest przyjemny...

 

Ale jak to sprawdzić czy to pilot czy co innego??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.