Skocz do zawartości

Dziwne wibracje przy przyspieszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dzis zauwazylem ze przy przyspieszaniu na 3 powyzej 60 do 70 km/h tyl samochodu wpada w dziwne wibracje, nie dzieje sie to zawsze ale jednak jest niepokojace. Wczesniej nic zlego sie nie dzialo i nie mam pojecia co to moze byc...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przyczyn może być wiele; od zapieczonego krzyżaka po luz w przekładni kierowniczej lub niedowazone koła...

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Przyczyn może być wiele; od zapieczonego krzyżaka po luz w przekładni kierowniczej lub niedowazone koła...

 

A co moze miec przekladnia kierownicza do tylu auta? Jak najlepiej zdiagnozowac co to jest? Jesli kola byly by niedowazone to zawsze przy przyspieszaniu chyba by to bylo.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

A co moze miec przekladnia kierownicza do tylu auta? Jak najlepiej zdiagnozowac co to jest? Jesli kola byly by niedowazone to zawsze przy przyspieszaniu chyba by to bylo.

Sorry, nie doczytałem....(dyslekcja :wink: )

Jesli chodzi o tył, to może być zerwana poduszka mechanizmu róznicowego albo poprostu są zerwane tuleje gumowo-metalowe tylnej belki.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Wlasnie zapomnialem dodac ze mam w tragicznym stanie amortyzatory z tylu. Mozesz mi pokazac na jakims schemacie ktore to sa te poduszki mechanizmu roznicowego i poduszka mostu oraz te tuleje tylnej belki? Czy cos sie stanie jesli z takim uszkodzeniem zrobie jakies 100km?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
We wtorek wjade na kanał i moze cos zobacze. Mam nadzieje ze nie trzeba bedzie rozbierac polowy auta zeby wymienic ta poduszke mostu, o ile to ona.. Ktos wie jak to stwierdzic bez wymiany wszystkich tych "gumek"?
Opublikowano
Jak masz jakis zaprzyjazniony warsztat, to skorzystaj. Sam tego nie ugryziesz Słyszałem jeszcze jedną opcję, jakies luzy na wale napędowym. ale szczegółów nie znam, więc jak sam widzisz zostaje profesjonalna diagnoza mechanika
Opublikowano
kordy opon połamane mogą być, jak będziesz jechał te 80 to otwórz drzwi jak cała karoseria będzie drżała to opony do wymiany / któraś/ na 100%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.