Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz racje Ricky, ale wnerwiają mnie towarzystwa adoracji Audi, RS-ek zwlaszcza.

Chlopcy z kompleksami nie lubią beemek, bo karki dresy i inne elementy nimi jeżdżą , i myślą że RS dalby kopniaka tym beemkom, bo jest lepszy, i w ogóle znają chlopcy ( tak jak ci od Saabów) jakąś tajemnice, której nie znają dresy i karki, i dlatego są fanami RSek.

 

A tu tymczasem wielkie :nana:

bo te potwory mocy straszą tylko na papierze i nigdzie indziej.

 

Jak ja się dziwilem że Audi wypuszcza na rynek kolejnego RSa ktory jest slabszy od wczesniejszego, i turbo nie ma.

Ale kiedy sie okazuje, jak na prawdę jeżdzily te niby 450 konne "potwory" to wszystko staje sie jasne.

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie ma się już co kłócić czy lepsze jest M3, RS4 czy AMG

wszystkie te auta są super i każdy by chciał je mieć

założę się, że 99,9% z was jeździło by całą trójką z wielkim bananem na twarzy :D

 

pewnie ze kazdy by sie cieszyl, tylko w moim przypadku by bylo tak z tymi dwoma ostatnimi ze bym pojezdzil troche i w koncu zamienil lub sprzedal i kupil M3 nie koniecznie E92 bo pewnie by kasy nie starczylo :)

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano

Ciężko merytorycznie dyskutować nt bmw, m zwłaszcza, na forum bmw...

 

Polecam wszystkim więcej krytycyzmu, można być zagorzałym zwolennikiem tego czy tamtego modelu i dostrzegać jego wady. Ci którzy w kółko gadają o kompleksach, sami je mają, to "oczywista oczywistość" jak mawia współczesny "klasyk" języka. Ani merc, ani audi nie musi niczego udowadniać /ani gonić/ bmw i odwrotnie, te auta wystarczająco się od siebie różnią i są lepsze w czym innym. Ja właśnie chciałbym, żeby m było m, a wg mnie odchodzi od sportu. Może jestem dziwny, ale mnie w pale się nie mieści, że np sprzęgło w smg starcza na kilka czy kilkanaście startów z procedurą, a potem do wymiany i nawet gwarancja tego nie obejmuje.... :!: - i to w M :!: Oczywiste jest, że bmw mogło tam wsadzić sprzęgło, które by wytrzymało i 200 startów, ale ważniejsze od tego było np jakieś night vision czy inny bajer.

Na plus marce trzeba oddać, że nie wypuściła jeszcze jakiegoś Mx5, choć pewne jest, że zarobiłaby na tym modelu krocie.

Aha, przypomniało mi się, chyba w tym odcinku top gear, który wspomina Tomas, Clarkson faktycznie mówił, że m5 jest świetne, ale dodał też, że jest zbyt delikatne /rozumiecie, m delikatne :mad2: :mad2: / i dwa razy rozsypał im się tylny dyferencjał...

 

pozdrawiam,

 

..i idę leczyć kompleksy :lol:

Opublikowano

Dwa tygodnie temu Clarkson udowodnil takze bezsensownosc projektu VW: Golf GTI W12.

 

http://youtube.com/watch?v=cvl4JVv8Wq0

 

Nie jest sztuka wlozyc duzy silnik w taka bude. Pieknie wygladajace autko po prostu nie daje sobie rade z potezna moca. No moze z wyjatkiem jazdy na prostej:). I znow klania sie M3 - kompromis formy i tresci. Quo Vadis VW?

Opublikowano

Pierwsza w Polsce M3 już w salonie.

Zdjęcie kijowe bo robione komórką.

Fura na żywo robi wrażenie.

Ta u Fusa jest w pięknym granatowym kolorze z brązową skórą.

Cena --> 392.000 PLN :?

 

http://img522.imageshack.us/img522/4499/m3ql4.jpg

Opublikowano

Fakt z Niemiec lub Austrii można mieć taniej o wiele.

Myślę że brokerzy mogą dać dość dobrą ofertę ale cena tak czy siak będzie ponad 300.000 PLN :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.